Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

4.4

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

8 omdömen om Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

CARL-OSKAR B
Skrev om Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

Var tvungen att dra mig ur ett bokningsavtal pga. min dotters plötsliga bortgång. Fick bara tillbaka en bråkdel av bokningsavgiften. Riktigt ryggradslöst av Mäklarhuset Åhus.

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Niklas L
Skrev om Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

Bra service och kontakt med mäklare. Snabba svar och god förmedling.

Gunnel L
Skrev om Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

Med hjälp av Lena/Mäklarhuset Åhus fick vi all hjälp vi behövde. Ställde alltid upp om vi hade frågor. Har rekommenderat Lena till våra vänner som ska sälja. (Har svarat på denna enkät en gång tidigare)

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Anna B
Skrev om Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

Mycket bra och kompetenta mäklare som har kunden i fokus.

Dödsboet Efter Ulla R

Bra bemötande Försäljn av villa

Rolf L
Skrev om Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

Under våren sålde vi två fastigheter och köpte en via Mäklarhuset Åhus Södertorg. Både som köpare och säljare möttes vi av en stor professionalism och en stor noggrannhet samt ett mycket trevligt bemötande.

Jan-erik Rudolf K
Skrev om Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

Ett professionellt och trevligt bemötande vid köpet av vår bostadsrätt. Mäklarhuset har levt upp till alla våra förväntningar vid såväl försäljning av vårt hus som vid köp av vår nya bostad. Mäklaren Joakim Fridolin ska ha en stor eloge för sitt arbete.

Lars A
Skrev om Mäklarhuset Åhus & Kristianstad

Vill ge mina varmaste rekommendationer till personalen på Mäklarhuset för deras service vid mitt köp av fastighet i Åhus. Med vänlig hälsning, Lars Angelin