Mäklarhuset Trelleborg

Mäklarhuset Trelleborg

Ring 0410-404 00 www.maklarhuset.se

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

15 omdömen om Mäklarhuset Trelleborg

Monica N
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Linda Olsson på Mäklarhuset i Trelleborg har sålt vårt hus och vi är mycket nöjda o vi kan varmt rekommendera henne. Linda är mycket kompetent, tillgänglig , ödmjuk o trevlig. Monica o Sven Nyberg

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2267 omdömen 4.8 av 2267 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Mia H
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Vi köpte vårt hus genom Mäklarhuset och är hittills mycket nöjda. Mäklaren har varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor och funderingar både på sms, telefon och mail. Ett bra bemötande och service-mind mot oss som köpare. Rekommenderas!

annika l
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Vi fick ett mycket trevligt, kunnigt och personligt bemötande av Catarina Löfberg som skapade ett gott samarbetsklimat. Klart den bästa mäklare vi har träffat genom åren. Vi är mycket nöjda!

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Kari K
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

mycket effektivt och snabb service. vänlig och trevlig mäklare som vi hade och hjälpsam vi har redan rekommenderat er till flera bekanta och kommer att göra det i framtiden.

Anna T
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Kan bara säga att jag har gott att säga

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Sonny B
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Mycket bra service, och kunnig personal

Björn W
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Jag kan varmt rekommendera Mäklarhuset om ni ska sälja ert boende. Jag har gett dem uppdraget vid två husförsäljningar och varit mycket nöjd. Professionellt bemötande, kundorienterade och flexibla.

Marie S
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Vi är väldigt nöjda, vi fick personlig, snabb och effektiv service. Vi rekommenderar gärna Mäklarhuset i Trelleborg till andra. Tack!

Maria D
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Mycket bra bemötande och service :)

Andrea R
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Fin service och personligt bemötande!

Magdalena A
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Har haft kontakt med olika mäklare i Skåne i samband med både köp och försäljning av hus/stuga/torp. Catarina Elg på Mäklarhuset i Trelleborg är i särklass den BÄSTA mäklaren jag har haft kontakt med! Ovan nämnda mäklare har både varit ansvarig för inköp och försäljning. Visat på stor kunskap av fastighet, fin balans i sin profession, ödmjukhet, tillit och respekt. Har berömt och rekommenderat henne till ett flertal personer. Dessutom en riktigt fin lokal med mycket atmosfär att avsluta sin affär i. Kan bara uttrycka lovord??

Ola C
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Dom sålde vårt hus, som ingen annan lyckades med. Trevligt och professionellt bemötande.

Lennart M
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Tjänst: sälja vårt hus! Utmärkt bemötande och professionellt hanterande av situationen.

Karin L
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Vid första kontakten möttes vi av en vänlig kär tös (Catarina) Hon fick uppdraget att sälja vårt hus i Beddingestrand. Hon gjorde en värdering och vi kom överens om ett pris för fastigheten. Det gjordes en fantastisk beskrivning av huset med härliga fotografier och text. Allt skedde mycket snabbt. På en vecka var huset sålt till begärt pris. Kan vara annat än mycket nöjd.

Cecilia F
Skrev om Mäklarhuset Trelleborg

Bra bemötande. Det tog lång tid att sälja huset-1½ år- och vi fick gå ner i pris men hittade slutligen en köpare efter att ha övervägt att byta mäklare. Efteråt har vi förstått att många oavsett mäklare fått vänta länge på köpare och att vi ändå fick ett pris som var bättre än många andras. Vi fick mycket god hjälp med deklarationen därefter.