Ann Sjöberg

Ann Sjöberg

Ann Sjöberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Ann Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Ann Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.7. Ann Sjöberg har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

175 omdömen om Ann Sjöberg

Sedan starten hos Reco 2015
Lars Inge L
Ekeby/Flogsta

Bra bemött vid visning.Kan sitt arbete.

Jacob U
Fålhagen/Petterslund

Ann är en riktig stjärna! Verkligen behjälplig genom hela processen.

Svar från Ann Sjöberg

Tack Jacob för dina fina ord, det värmer!

Margareta U
Fålhagen/Petterslund

Stor erfarenhet och kunnighet!

Ulla E
Tunabackar

Fint och proffsigt bemötande, stabilt. Förväntningarna var höga då vi använt oss av Ann tidigare och vi blev absolut inte mindre nöjd denna gång. Saklig, lugn och kunnig med ett utbrett vetande om marknaden. Vi är SÅ nöjda.

Håkan E
Tunabackar

Ann är otroligt seriös i sin roll som mäklare Trygg och ärlig i hela sälj processen Skapar unik relation med sin kunskap och kundfokus Hon verkligen gillar att skapa nöjda kunder

Mats W
Sålde sitt hus med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
Ekeby/Flogsta

Ann har på alla sätt varit följsam i försäljningen av Ihresväg 44. Erfarenhet och engagemang finns där. En bra balans för säljare och köpare.

Leif B
Ekeby-Flogsta

Trevlig och ett riktigt proffs

Göran E
Ekeby/ Flogsta

Den lägenhet, som jag håller på att köpa, visades en första gång för min särbo och min dotter. Jag var då tyvärr förhindrad att delta, då jag var inlagd på sjukhus. Ann gav mig tillfälle att se lägenheten, då hon efter min utskrivning från sjukhuset ordnade en visning av den aktuella lägenheten för mig och min dotter. Alla frågor, relevanta för den aktuella lägenheten, besvarade Ann Sjöberg utan minsta dröjsmål. Hon gav oss intrycket att hon känner väl till den lokala bostadsmarknaden, och jag kan rekommendera för var och...

Lennart R
Ekeby/ Flogsta

Vi blev mycket vänligt och professionellt bemött av Ann Sjöberg. Vi hade faktiskt ganska högt ställda förväntningar på henne och hon levde upp till dem alla. Superlativen räcker nog inte riktigt till för att beskriva vår uppfattning av Ann Sjöberg som mäklare.

Stig J
Ekeby/ Flogsta

Skicklig mäklare som fick lägenheten såld snabbt! Snabb med att ge information ang intresserade kunder o budgivare. (Hade Länsförsäkringar först, ingen favorit. Med facit i hand skulle vi valt Ann Sjöberg på Mäklarhuset direkt o sparat både tid o pengar!) Rekommenderas varmt.