Mäklarhuset Vara

Mäklarhuset Vara

4.3

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

13 omdömen om Mäklarhuset Vara

Kenneth O
Skrev om Mäklarhuset Vara

Vår mäklare Amanda skulle hjälpa oss med skrivning av försäljningenskontakt, tydligen så måste handpenningen gå in på deras konto. Vi blev riktigt förvånade när dom dragit fullt mäklararvode på 94k i stället för 14500kr. Vi har pratat med mäklaren och fick till svars att vi har inget mer att diskutera..ringde ägaren Erik & han sa att så kan det gå.. Givetvis är det anmält till Mäklarombudsmannen.. i efterhand har vi fått höra att det är fler som är riktigt missnöjda med dem..

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2213 omdömen 4.7 av 2213 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Åsa A
Skrev om Mäklarhuset Vara

Husköp// Bra information och bra service, tillgänglighet vid de frågor man hade osv. Mycket trevligt bemötande och mycket bra hjälp med allt som rörde husköpet, tips och råd och mkt mer:)

Petra Linnéa Sigbritt H
Skrev om Mäklarhuset Vara

Jag har sålt två hus via mäklarhuset i vara och är mer än nöjd med bemötande, utförandet och resultatet. Har köpt fastigheter av fler andra mäklare och ingen har bemött mig på samma sätt som på mäklarhuset i vara.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 998 omdömen 4.8 av 998 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Annemo E
Skrev om Mäklarhuset Vara

Köpte hus i Fåglavik förra sommaren. Mycket bra bemötande av trevliga Charlotta.

Per-gösta H
Skrev om Mäklarhuset Vara

Alltid på tårna och assistenten väldigt tillmötesgående.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Anna M
Skrev om Mäklarhuset Vara

Det är aldrig några problem . Dom är anträffbara , håller tider. Toppen med andra ord .

Georg J
Skrev om Mäklarhuset Vara

Hej Georg här. Eran mäklare hasselgren var ingen höjdare. Jag fick ingen hjälp av han för han sålt ett hus med en del fel i duschen. I stort sett sa han,det får du klara själv, inget annat o ingen uppföljning, lika nånchalant var han vid jörsäljningen av grannhuset så dom bytte till Länsförsäkringar å sålde det utan problem. Jag ska aldrig anlita dom igen god jul.

Maria N
Skrev om Mäklarhuset Vara

Trevlig o kunnig personal, lyssande in önskemål.

Lars L
Skrev om Mäklarhuset Vara

Först 2st försäljningar som gick galant. Efter det hjälp med deklaration, som gick lätt och smidigt.

Lage W
Skrev om Mäklarhuset Vara

Vid försäljning av en fastighet för kunds räkning anlitade jag Mäklarhuset i Vara. De utförde uppdraget på ett professionellt och riktigt sätt och mäklaren var trevlig och noggrann vilket uppskattades hos mig likväl som köparen av fastigheten.

Johan H
Skrev om Mäklarhuset Vara

Väldigt trevliga och ett bra bemötande! Rekommenderar att anlita dom.

Björn B
Skrev om Mäklarhuset Vara

När jag köpte huset så blev jag väldigt imponerad av försäljaren som var så påläst och duktig!(fick julkort också!)

Teresa & Mattias K
Skrev om Mäklarhuset Vara

Mycket bra! Köp av fastighet i Vara.