Mäklarhuset Värmdö

Mäklarhuset Värmdö

Ring 08-570 240 80 www.maklarhuset.se

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

11 omdömen om Mäklarhuset Värmdö

Anneli O
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Mycket gott bemötande och visat intresse. Sålt bostadsrätt. Köpt fastighet. Mycket nöjd.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Mia D

En bra och expertmässigt utfört arbete av Lars Roos

Moses T
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Hjälpsamma, lätt att samarbeta med, trevliga, seriösa och noggranna, nöjd med allt! Rekommenderas varmt! Köpte bostadsrätt.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Miykal T
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Trevlig och hjälpsam, kunnig, välbemötande, fick all hjälp vi behövde! Rekommenderas varmt! Köpare av bostadsrätt.

Dödsboet Efter Karin R
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Bra bemötande. Snabb hantering. Försäljning av en bostadsrätt. allt fungerade bra.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Tommy W
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Var köpare till bostadsrätt och fick mycket bra bemötande och service.

Katarina Jadranka A
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Professionella, seriösa och håller god kommunikation med oss säljare. Tydliga rekommendationer för att göra objektet mer säljbart (t ex homestyling o dyl) och enkel och snabb process. Även efteråt kring alla skatteberäkningar fick vi bra hjälp. Rekommenderas varmt!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Per D

Bra

Hanna J
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Mycket bra service och trevligt bemötande. Katarina Holmberg har varit tillgänglig och engagerad, hon har mitt fulla förtroende även i framtida husaffärer.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 934 omdömen 4.9 av 934 omdömen

Anders L
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Vet inte så mycket om Mäklarhuset Värmdö-Gustavsberg. Antar att jag fått denna enkät för att jag har haft Andreas Bjarnert som mäklare när jag sålde mitt hus på Gustavsbergsvägen 18 i Vendelsö. Då jobbade Andreas på Västerhaninge kontoret.

Risto H
Skrev om Mäklarhuset Värmdö

Seriösa, duktiga och ärliga. När vi köpte hus gick allting smärtfritt och smidigt och vi är jättenöjda!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen