Mäklarhuset Visby

Mäklarhuset Visby

4.3

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

33 omdömen om Mäklarhuset Visby

Helge S
Skrev om Mäklarhuset Visby

Jag har ganska stort förtroende för Mäklarehuset i Visby , och vill gärna lämna ett förtroende till dom vid ev andra ev affärer i framtiden. Jobbet dom gjorde för oss var en fullträff och vi är mycket nöjda med vårat boende. Med vänlig hälsning. Helge Snöbohm

Britta L
Skrev om Mäklarhuset Visby

Blev nonchalant bemött vid vårt husköp, ville ha en värdering av vårt befintliga hus för försäljning men Mäklarhuset visade inget intresse för det. Vi sålde genom Scandiamäklarna där vi var fantastiskt nöjda med allt från bemötande till försäljning som gick på 11 dagar. Vi köpte trots allt av Mäklarhuset men det otrevliga bemötandet vi fick av Erik Randlert skall vi sent glömma. Har dessutom blivit utsatt för Mäklarhusets fula affärer vid senare tillfälle genom mitt yrke.

Ove H
Skrev om Mäklarhuset Visby

bra sålt och köpt bostad helt ok. mycket nöjd.

Eva H
Skrev om Mäklarhuset Visby

Bra service hjälpsam personal och väldigt flexibla och förtroendeingivande. Har anlitat mäklarhuset Visby vid 3 tillfällen nu och det blir ännu en försäljning i domnar

Mats A
Skrev om Mäklarhuset Visby

Bra kommunikation och service, fra då köpet var lite speciellt till sitt innehåll. Vi kan rekommendera mäklare Randlert och säkerligen även övriga på kontoret också! Mvh Mats och Grazyna A.

Kamilla K
Skrev om Mäklarhuset Visby

Trevligt folk;). Måna om sina kunder.

Minnamaria S
Skrev om Mäklarhuset Visby

Köpte hus och blev väl omhändertagen som kund!

Ann-sofie T

Riktig bra!++++++++++++++++++++

Ari B
Skrev om Mäklarhuset Visby

Vi har varit väldigt nöjda med Mäklarhuset och skulle gärna anlita de igen

Bengt-göran J
Skrev om Mäklarhuset Visby

Mycket bra bemötande när vi köpte våran lägenhet

Andreas W
Skrev om Mäklarhuset Visby

Mycket bra. Jag är mycket nöjd med Mäklarhuset Visby.

Börje A
Skrev om Mäklarhuset Visby

Helt perfekt vid köp av lägenhet

Nils F
Skrev om Mäklarhuset Visby

Vänliga, hjälpsamma. Förklarar på ett enkrllt sätt så att man känner sig trygg i sina beslut.

Liv H
Skrev om Mäklarhuset Visby

Är väldigt nöjda på det stora hela!

Håkan T
Skrev om Mäklarhuset Visby

Mycket bra bemötande och service. Rekomenderas

Anita S
Skrev om Mäklarhuset Visby

När vi köpte vår lägenhet var representanten från Mäklarhuset professionell och kunnig. Både vid visningen och då vi skrev kontrakt. Hälsningar Anita och Ove

Roger L
Skrev om Mäklarhuset Visby

Har sålt ett hus genom Mäklarhuset Visby. Fick bästa tänkbara hjälp och bemötande.

Lena H
Skrev om Mäklarhuset Visby

Supertrevlig mäklare som visar intresse för dig som köpare! Känns personligt! Kanon! Håkan Eriksson är den perfekta mäklaren!

Anne-marie L
Skrev om Mäklarhuset Visby

Försäljning av fritidshus. Bra, engagerat bemötande från mäklaren Eric Randlert.

Jennifer J
Skrev om Mäklarhuset Visby

Kunniga, duktiga och seriösa. Kommer aldrig att byta mäklare!

Gösta S
Skrev om Mäklarhuset Visby

Bemötandet var alldeles utmärkt. Jag sålde min villa på Myrstigen 32 i Visby 2013 och sedan köpte jag en lägenhet i Visby samma år. I båda fallen anlitade jag Mäklarhuset i Visby och jag var mycket nöjd med Mäklarhusets personal i Visby. Allt fungerade bra och jag var mycket nöjd med både försäljningen av villan och köpet av den nya bostadsrätten.

Thomas M
Skrev om Mäklarhuset Visby

Vi kan verkligen rekommendera Mäklarhuset när man vill köpa eller sälja bostad. Man får god hjälp och seriösa förslag.

Lennart J
Skrev om Mäklarhuset Visby

Mäklarhuset tog hand om hela försäljningen och skötte det utmärkt Jag har inget att klaga på. Mycket bra och proffsigt.

Andreas S
Skrev om Mäklarhuset Visby

Fick din service som jag förväntat mig.

Ola F
Skrev om Mäklarhuset Visby

Erik är, precis som far sin, smidig och lösningsorieterad. Vi har både köpt och sålt bostad med deras hjälp och det har funkat mycket bra!

Lars N
Skrev om Mäklarhuset Visby

Uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt ursulet

Cecilia M
Skrev om Mäklarhuset Visby

Håkan Eriksson kan vara en mest engagerade, professionella och socialt kompetenta person jag träffat! Han hade definitivt en stor del i att vi är så nöjda med Mäklarhuset Visby.

Lars A
Skrev om Mäklarhuset Visby

Utmärkt bra service, duktiga och trevliga mäklare som man kan ha förtroende för. Rekommenderas till alla vi känner!

Håkan E
Skrev om Mäklarhuset Visby

Alltid blivit positivt bemött även då vi vid ett fåtal gånger tyckt att något fungerat mindre bra, för den skull inte sagt att vi haft rätt i vår kritik. Det är en bra förmåga att snabbt kunna svara på positiv samt negativ kritik, det sätter man stort värde på som kund. tycker även att de arbetar som ett lag på Mäklarhuset och inte springer förbi varandra. det känns som att de kontinuerligt stämmer av sinsemellan och återkopplar även om det inte är just den personen på firman som äger försäljningen. Försäljning av villor samt bostadsrätter Arbetar snabbt och återkopplar våra frågor

Gunilla N
Skrev om Mäklarhuset Visby

Vi fick god hjälp att förverkliga vår dröm om ett hus på Gotland. Vi blev vänligt bemötta av mäklaren och samarbete var mycket gott.

Patrik M
Skrev om Mäklarhuset Visby

Godkänt. Hej jag heter Patrik och jag bor på Gotland i en socken som heter hörsne

Lena A
Skrev om Mäklarhuset Visby

Bra hjälp över hela resan. Stor tillgänglighet o trevligt bemötande. Vi är helnöjda.

Gisela K
Skrev om Mäklarhuset Visby

Vi sålde vårt hus genom Mäklarhuset i Visby och hade då kontakt med Eric Randlert. Husförsäljningen gick snabbt, vilket vi tyckte var bra. Eric är en fantastisk engagerad person som vi har fullt förtroende för och blir det aktuellt någon mer gång i framtiden så är Mäklarhuset absolut med på vår lista över mäklare som vi kommer att kontakta.