Gunilla Abejón

Gunilla Abejón

Gunilla Abejón är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Gunilla Abejón har varit registrerad mäklare sedan 2001-03. Gunilla Abejón har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.8. Gunilla Abejón har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ha så mycket kontakt med människor och att kunna hjälpa dem med allt viktigt som de själva kanske inte tänker på när de säljer och köper bostad. Sedan är det också ett härligt omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min långa erfarenhet gör att det blir en trygg och noggrant genomförd affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann, tålmodig, lösningsorienterad och duktig på det jag gör.

Vad vet vi inte om dig?
Jag tillbringar gärna min lediga tid i Skåne.

161 omdömen om Gunilla Abejón

Sedan starten hos Reco 2015
Christina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Fullersta

Trevlig och tydligt vad som gäller och hur man jobbar med försäljning. Bra bemötande

Elsa Marianne Kristina N
Visättra

Jag är så glad att det var Gunilla som sålde lägenheten. Hon har varit tillgänglig och så hjälpsam. Rekommenderar henne 110% 👍👍👍👍👍.

Svar från Gunilla Abejón

Hej Marianne med familj. Tack för fin återkoppling på vårt samarbete. Känns toppen att ni är nöjda. Vi hörs snart igen om de sista detaljerna, tiden går fort! GOTT NYTT ÅR till er alla!

Linda A
Köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Myrängen

Saklig ,kunnig möter både säljarens och köparens krav.

Svar från Gunilla Abejón

Hej Linda och tack för fint och smidigt samarbete i samband med ert köp. Hoppas också att ni får ett givande möte vid genomgången i huset. Önskar er en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! Vi hörs igen på det nya året och tar detta iland.

Claes W
Sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Utsälje

Trevligt, proffisionellt och personligt bemötande. Även ovärderlig hjälp med strategi vid egen budgivning!

Svar från Gunilla Abejón

Tack för fin Reco Claes, det var väldigt roligt att kunna hjälpa er med den här affären. Fint att ni hade nytt av mina tips också. Må så gott och ha det fint i ert nya och ännu mer hundvänliga hus!

Barbro L
Myrängen

Gunilla är lätt att prata med, bra att bolla olika tankar och idéer med, är ärlig och uppriktig, målar inte upp några drömbilder utan har båda fötterna förankrade på jorden. Hon har en gedigen erfarenhet vilket genomsyrar allt hon gör och säger i försäljningsprocessen. Vi träffade henne för två-tre år sedan när vi tittade på en lägenhet hon sålde och vi gillade vad vi såg och bestämde oss redan då att vi ville att hon skulle hjälpa oss med försäljningen av vårt hus när det skulle bli aktuellt. Och det har hon gjort nu!

Svar från Gunilla Abejón

Hej och tack Barbro! Vilken fin recension, det värmer verkligen. Tack själva för fint samarbete och vilken trevlig köpare vi fick, de kommer stortrivas i huset.

Tommy B
Fullersta

Kompetent Lyhörd Har stort kontaktnät Bra råd

Svar från Gunilla Abejón

Hej Tommy. Tack för fin feedback. Det är en djungel när det gäller deklaration men det kommer vi kunna hantera. Må så gott!

Elisabeth F
Stuvsta

Gunilla hjälpte mig med försäljningen av min pappas lägenhet på en sval marknad. Under hela processen möttes jag av snabb återkoppling, tydlighet och stor kunskap om bostadsmarknaden i området. Gunilla är verkligen en professionell, erfaren och trevlig mäklare som jag kan rekommendera varmt! Dessutom hittade hon de trevligaste köparna som gick att få tag i. Gunilla- vi kommer absolut att göra fler affärer ihop i framtiden!

Svar från Gunilla Abejón

Hej Elisabeth och stort tack för fin rekommendation! Tack själv för fint samarbete och fina förberedelser i bostaden inför visning. Nu har vi bara målgång med tillträde kvar. Vi ses snart!

Mustafa E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Kvarnbergsplan

hjälpt inte mig föra 2 årsen hälsningar

Svar från Gunilla Abejón

Hej Mustafa. En viktigt utgångspunkt är att man har en samsyn på värdet av den aktuella fastigheten och tyvärr blev det inget samarbete vid den tidpunkten. Jag önskar dig all lycka framöver.

Peter H
Glömsta

Vi har alltid blivit bra bemötta och Gunilla har under försäljningens gång agerat snabbt efter våra önskemål.

Svar från Gunilla Abejón

Hej Peter och tack för fin feedback på vårt samarbete. Det är alltid roligt när gamla kunder återkommer och det var väldigt roligt att se vad ni skapat i bostaden, det var väldigt smakfullt och stilrent. Grattis till er nya bostad, jag är säker på att ni kommer skapa magi även där.

Jessica W
Utsälje

Fantastisk mäklare som vi är jättenöjda med från visning till kontrakt! Duktig och kunnig på visning och väldigt mysig som person. Känns tryggt. Rekommenderar starkt!

Svar från Gunilla Abejón

Tack Jessica för fin Reco! Vad roligt att ni känner er nöjda med vårt samarbete. Nu planerar vi för tillträde och jag hoppas att ni kommer få en kanonfin sommar i nya huset!