Målerifirma Peter Wahlman

Målerifirma Peter Wahlman

Varmt välkomna till Målerifirma Peter Wahlman. Vi utför alla sorters måleriarbeten och har med åren samlat på oss en stor mängd nöjda kunder!

4 omdömen om Målerifirma Peter Wahlman

Elisabeth A
Skrev om Målerifirma Peter Wahlman

Anlitat Peter för ommålning av sommarstuga. Trevligt bemötande o lättåtkommlig. Seriös, kunnig o lyhörd. Justerat det vi haft synpunkter på, samt fakturerar enl överenskommelse. Väl utfört arbete. God serviceanda. Kan varmt rekommenderas.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Per I
Skrev om Målerifirma Peter Wahlman

Jag har köpt måleriarbete och har blivit väldigt bra bemött. Har anlitat Målerifirma Peter Wahlman ett flertal gånger och har alltid varit nöjd - både med utfört arbete och med bemötande.

Rolf T
Skrev om Målerifirma Peter Wahlman

Bra kvalitet till rätt pris. Trevligt bemötande av skickliga yrkesmän.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Lisa M
Skrev om Målerifirma Peter Wahlman

Jag har anlitat målerifirma Peter Wahlman för att måla och tapetsera hela min nyinköpta trea. Är supernöjd. De är jättetrevliga, håller tiden, omsorgsfulla, gör sitt allra bästa för att det ska bli så bra pris som möjligt för kunden (vilket är extremt sällsynt!). Rekommenderas helt och hållet!