Malmö Aviation AB

Malmö Aviation AB

Ring 070-689 29 57 www.malmoaviation.se
3.3

Malmö Aviation flyger från Stockholm Bromma till Göteborg, Malmö och Umeå. Tjäna poäng i Malmö Aviation Bonusprogram. Onlinebokning. Biljettlöst resande med ePass och e-ticket.

8 omdömen om Malmö Aviation AB

ANDREAS N
Skrev om Malmö Aviation AB

ALDRIG MER MALMÖ AVIATION!!! Bokade flyg från Umeå till Sthlm online, men pga strul med deras hemsida så blev datumet på biljetten ett annat än det datum jag bokade. När jag sen anlände till flygplatsen, så fungerade det inte att knappa in referensnumret i automaten. Jag gick då till Malmö aviations kundtjänst, men deras bemötande var under all kritik. Enligt tjejen i luckan så är det inte första gången hemsidan strular. Jag frågade då hur vi kunde lösa det på smidigaste sätt, men blev då erbjuden att köpa en ny biljett...

Andreas H
Skrev om Malmö Aviation AB

Tycker verkligen detta är ett fantastiskt flygbolag som inte bara lyfter och landar i tid, utan även att de just landar i Bromma. Det är inte för inte de sjunger "För Bromma ligger bättre till" i reklamen. :) Flygplatsen i sig är ju dessutom gemytlig! Fortfarande fascinerad över hur de får verksamheten att gå runt när de är så bra, trots att de är mindre och har så bra priser.

-öÖ -
Skrev om Malmö Aviation AB

Har varit mycket tydliga i sin kommunikation de senaste dagarna.

Tobias B
Skrev om Malmö Aviation AB

Jag är väldigt imponerad av Malmö Aviation. Flyger emellanåt till Göteborg och har aldrig några problem med deras flighter. Checkar in 20 minuter innan avgång, får plats med mina långa gängliga ben och bemöts alltid med ett leende. Missade en flygning häromdan (satt vid gaten och pratade i telefon) och utan knussel fick jag flyga med nästa flight 20 minuter senare. Tjejen som vaktade gaten tog fram sin walki-talkie och frågade rätt och slätt kabinpersonalen om de kunde "hjälpa den där Tobias" på planet. Sen flinade hon och vinkade förbi mig. Läckert!

Art V
Skrev om Malmö Aviation AB

Jag flyger allra helst med Malmö aviation när jag ska flyga inrikes. Fräscha plan, det bästa är att man alltid får fika på planet, gratis, till skillnad från SAS. Det allra bästa är att dom flyger från bromma, smidigt att ta sig dit.

Tanya E
Skrev om Malmö Aviation AB

Varför ens Malmö Aviation? Skabbiga plan, dålig service samt otrevlig personal. Vid kompensation kompenserade dom inte alla i ett sällskap utan bara 2 av 6 - med en sketen biobiljett!...haha...aldrig mer ska jag vara så snål att jag reser med dom!

Patric E
Skrev om Malmö Aviation AB

Varför kostar parkeringen SEK220:-/dygn?

David H
Skrev om Malmö Aviation AB

Malmö Aviation har en hög kvalitet på sin service. Om man jämför med SAS är den största skillnaden den vänliga bemötandet man får från MA:s personal. Lägger man därtill att man alltid får fri måltid på flygningarna samt den närhet som Bromma ger är Malmö Aviation det självklara valet när man flyger från Stockholm till Malmö (och antagligen också Göteborg och Umeå). Den enda stora nackdelen är de begränsningar Bromma har. Dels att det inte finns några butiker eller caféer innanför säkerhetskontrollen och dels att man inte...

Jonas F gillar detta