Marisas Städ- och Hemservice

Marisas Städ- och Hemservice

Ring 076-949 77 26 www.marisasstad.se
4.5

Vårt mål är att avslasta dig så att du kan ägna din tid åt det du vill. Vi sätter en ära i att utföra arbetet med hög kvalitet och respekt för dig, din familj och ditt hem.Vi gör arbetet när det passar dig; dagtid, kvällar eller helger.

11 omdömen om Marisas Städ- och Hemservice

Eva-charlott
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

När Marissa kommer får man alltid ett stort leende och man känner sig alltid trygg att lämna ens hem i hennes ansvar.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Sanna N
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

Jag anlitade Marisas städ till en flyttstädning. Mäklaren som kom att se lägenheten var även han mer än nöjd. Resultatet var extraordinärt bra. Som en föredetta städ ledare både inom hotell och storstädningar kan jag verkligen rekommendera Marisas städ.

Yvonne F
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

Marisa är alltid glad och trevlig. Återkopplar alltid om man har bett henne ringa. Jag är väldigt noggrann själv med städning och blev väldigt nöjd med Marisas städning. Hon är noggrann och effektiv och hon gör mycket mer än vad jag har upplevt med annat städföretag. Under tiden hon städar får jag mycket annat gjort och får mer tid över. Om man uppskattar egna initiativ, exempelvis att ställa pennorna i pennstället, blir man nöjd med Marisas sätt. Sammanfattningsvis kan jag säga att det ger mig energi och glädje.

Wladimir M
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

Använde Marisas städ för en flyttstäd, hon var jätte flexibel med tider och allt gick smidigt, städningen blev superbra och noggrant. Värt varenda krona. Kommer garanterat anlita henne igen kan varmt rekommendera henne!

Petra S
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

Städningen är klander fri, alltid välstädat. Marisa är punkltlig och pålitlig.

Vivi-Ann N
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

Mycket nöjd med både städning och bemötande. Rekommenderas varmt!

Lars-Erik N
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

Marisa är bra! Kommer alltid som bestämt. Ställer upp och löser förfrågningar om extrastädningar. Frågar om det är något som är speciellt viktigt denna gång. Städar noggrant och bra.

Shux A
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

jag var mer än nöjd med hennes städning. Bra bemötande och henne skulle rekomandera andar vänner som jag känner.

Susann M

Marissa är väldigt tillmötesgående

Teresa A
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

Marisas städ och hemservice, är ett personligt företag med en otroligt ambitiös ägare som inte nöjer sig förrän det är perfekt. Jag kan värmt rekommendera företaget till alla jag känner och till alla som letar efter ett pålitligt och seriöst städföretag.

Anna T
Skrev om Marisas Städ- och Hemservice

Trevlig, tillmötesgående, inger förtroende, bra service