Master Office

Master Office

Ring 08-122 077 00 masteroffice.se

Dokumenthantering för ditt kontor! Vi är den enda distributören av Riso Digital Printers på den svenska marknaden sedan 1989 och vi har sedan dess blivit riktiga proffs på att serva och ta hand om de maskinerna. Skriva ut, kopiera, scanna - idag ska en printer kunna göra mycket på ert kontor och när den inte fungerar stannar...

32 omdömen om Master Office

Marta S
Skrev om Master Office

Vi leasing en Risso kopiator, Vi är mycket nöjda. Bömetandet är alltid trevlig.

Maria B
Skrev om Master Office

Trevligt bemötande. Professionellt bemötande.

Dympna H
Skrev om Master Office

Trevligt bemötande och jättebra service! Snabb leverans, vi är jättenöjda.

Håkan C
Skrev om Master Office

Jag har köpt en Intec maskin som jag varit nöjd med. Dom fel som uppstått har jag fått hjälp med direkt. Och det är aldrig några problem med att beställa toners. Alltid trevliga.

Aykurt Y
Skrev om Master Office

Bytte gamla kopiator till nyare modell, väl bemötande mycket bihjälpligt kundtjänst, snabba respons för eventuella frågor. Installation av maskinen gick jätte smidigt utan några störningar.

Gavin J
Skrev om Master Office

1. Hur såg er dokumenthantering ut innan ni skaffade RISO We at Rödabergsskolan in Stockholm actually had an older RISO a few years ago that required a master copy and a card to login. It was a complement to the traditional copiers with the advantage of greater speed and reduced costs. The traditional Ricoh copiers were contracted to Carl Lamb. With the introduction of Volvo IT (HCL) in 2010 we were limited to a restricted range of toner based models with increased printing costs. Additionally, print jobs from computers...

Ian P
Skrev om Master Office

Vi har varit kund i Master Office i ca 10 år nu och när vi flyttade verksamheten och upphandlade på nytt, så var det till slut den värdefulla kundrelationen som avgjorde. Vi känner oss trygga och lyssnade på med personalen från MO.

Jens P
Skrev om Master Office

Jag skulle förnya mina avtal på skrivare till mitt kontorshotell med min gamla leverantör. Dock var jag klok och tog in flera offerter varav en från Master Office. Det var ett lyckokast. Master office sänkte våra kostnader med drygt 50%. dessutom var min kontaktperson väldigt seriös och trots att han hade möjligheten att "luras" så tog han inte den utan var seriös och "proffsig". Jag kommer att rekommendera Master Office till de jag känner.

Jonathan R
Skrev om Master Office

Mycket nöjd med servicen från Master Office, snabbt och enkelt!

Magnus E
Skrev om Master Office

Alltid väldigt snabb & bra service

Thomas R
Skrev om Master Office

Seriösa och intresserade samt pålitliga. De har även bra utrustning

Charlotte L
Skrev om Master Office

Allt ifrån offert till installation har fungerat i det närmsta perfekt. Några små saker som inte ens är värda att nämna. Trevligt bemötande när man ringt för frågor.

Jonas H
Skrev om Master Office

Perfekt Service från dag 1 Trevligt bemötande och kunnig personal Vi köpte en begagnad A3 Kopiator/Skrivare/Scanner med både häft och vikfunktioner.. den har fungerat perfekt sedan installation

Ville B
Skrev om Master Office

Jag kan bara säga gott om Master Office från den dag jag började använda deras tjänster. Alla beställningar går snabbt och smidigt. Byte av maskiner gick smärt fritt. Vid behov av service behövs bara ett samtal och vips dom är här. Så min upplevelse som kund är bara positivt.

Annika J
Skrev om Master Office

Trevligt företag, vänliga och tillmötesgående. Ett minus är att man måste ringa flera gånger innan man får tag på rätt kille.

Karin N
Skrev om Master Office

Jag har inte varit någon storkund. Det jag har beställt för leverans (A4-papper) har fungerat. Det jag har behövt hjälp med i butiken. Och då gällde det etiketter, som var svåra att få rätt storlek på och det blev rätt.

Jelisije D
Skrev om Master Office

Väldigt trevlig personal som jag har haft kontakt med. Vi har 3 st. kopieringsmaskinner som fungerar ganska bra. Service personal brukar komma samma dag eller dag efter när man gjort felanmälan.

Åsa L

Bästa grannarna i Farsta, och samarbetspartner på Sign & Print Scandinavia

Kjell F
Skrev om Master Office

Mycket bra service o trevlig personal

Christer M
Skrev om Master Office

Beställningar av toner: Kommer inte kompletta leveranser, inget svar på när restade toner kommer. Service: Ofta lång inställelsetid innan fel blir avhjälpta helt. Man skickar ofta en annan lokal tekniker som inte kan maskinerna så bra. Kredit: Tar lång tid för att få svar och kredit som är många månader gammal. Fel toner: Blir onödigt ofta systemfel för att man försöker med ett billigare alternativ. Kostar i tålamod och tar mkt extra tid i produktion. Risographer: Onödigt känslig för vikna hörn, där man alltid skyller på pappret. Där vi inte har problem med andra skrivare.

Per E
Skrev om Master Office

Mycket bra bemötande och snabba svar av it , service , säljare , kundtjänst Väldigt fin Riso com color 3110 Mycket enkel maskin med tydlig disply och mappar samt väldigt driftsäker Lätt att komma åt papper eller kuvert som vi kör I den om det fastnar Snabba leveranser av toner och service Trycker kuvert snabbt och snyggt med färg logga och text

Souheila A
Skrev om Master Office

En skrivare . Förnyade avtalet Mycket bra bemötande och ett proportionell service

Åsa B
Skrev om Master Office

Bra service och trevliga människor

Clara C
Skrev om Master Office

David var den trevligaste och mest lyhörda säljaren av de vi fick offerter utav.

Bo J
Skrev om Master Office

Jag hade nog lite otur i starten som fick kontakt med säljaren Lambertsson. Han kan verkligen prata omkull de flesta (troligen har han lärt tekniken från beg bilbranschen). I alla fall, han bjöd mig under 4-5 år på ett par luncher varav den senaste inkluderade starköl. Tack vare mitt omtöcknade tillstånd via drycken skrev jag därpå på ett nytt 3-årsavtal för vår PRO-förening, där den rejäla prishöjningen kom något i skymundan. Nåja, ingen fattig drabbas! Deras servicetekniker Roland plus tösen Veronica's utomordentliga serviceanda...

Lovisa H
Skrev om Master Office

Skrivare, allt har fungerat jätte bra, från installation till support och flytt.

Peter B
Skrev om Master Office

Mycket nöjd efter bytet av leverantör från ITS till Master Office. Mer lyhörda för kundens behov och mycket bättre maskin till ett mycket bättre avtal. Kan verkligen rekommendera Master Office. Bästa maskinen och bästa leverantören jag haft sedan 20 år tillbaka.

Peter L
Skrev om Master Office

Bra service och ett personligt bemötande!

Tommy A
Skrev om Master Office

Bra bemötande. Alltid redo att ta sig an kundernas behov.

Marita L
Skrev om Master Office

Vi får alltid ett bra bemötande av våra kontaktpersoner på Master Office. Från säljare till servicetekniker och administratörer. De ser på ett väldigt professionellt sätt till så att vi får prisvärda alternativ på den kopiator/skrivare vi behöver för våra ändamål. Dessutom är det alltid hög och snabb servicenivå.

Helén E
Skrev om Master Office

Jimmy är en fantastisk person. Alltid snabb och proffesionell hjälp och service!

Jonas S
Skrev om Master Office

Mycket nöjd med det samarbete vi har och haft med Masteroffice. Alltid snabb respons på eventuella problem vi haft. Vi köper hela vår skrivarlösning ifrån dom och allt fungerar hur bra som helst.