feedback company

08-408 325 83
Matkomfort

Antennvägen 14 135 48 TYRESÖ

www.matkomfort.se

Matkomforts middagslösning innehåller fyra näringsriktiga, goda och vällagade middagar. Lättlagad mat för vardagskvällar då man varken har tid eller lust att planera, handla och laga en ordentlig middag.

Av oss får du mer än en matkasse med ingredienser och ett receptblad, vi förbereder och levererar fyra goda och näringsriktiga middagar till din dörr. Allt du behöver göra är att följa de enkla anvisningarna så har du maten på bordet. Och en hel del tid över för annat.

Mer funktioner

Vad tycker du om Matkomfort

Läs vad Recos användare tycker om Matkomfort

skrev om Matkomfort:
    Bra kvalitet. Enkelt att tillaga. Goda maträtter.Bra service.

Matkomfort svarar Pontus J:

Tack för ditt betyg och fina omdöme Pontus!

skrev om Matkomfort:
    Köper Matkomfort BAS sedan några år. Bra produkt, men ibland önskar jag att det vore mer flexibelt, kanske lite mindre kolhydrater och mer grönsaker/protein. Det är väldigt mk potatis hela tiden. Sedan har tanken slagit mig att det nog inte går att anpassa efter allergier. Till och från så får jag rekomenderat laktosfri kost, det verkar vara svårt med matkomforts koncept?

Matkomfort svarar Jenny T:

Tack för ditt betyg och din feedback Jenny! Vi har flexibiliteten du önskar med mindre kolhydrater och mer protein i vår Premiumlåda. Du kan köpa till extra protein även för Baslådan men inte dra ner på kolhydrater. Vi har Baslådan statisk för 4 portioner med en lägre prisbild, just för att den är statisk och vi kan köpa in standardförpackningar från våra leverantörer. Baslådan är perfekt när man önskar ha större mängd grönsaker då man kompletterar med dem efter eget önskemål.

När det gäller laktosfritt är det än så länge inget vi kan erbjuda, då vi gör såserna klara åt dig. Med ett laktosfritt alternativ skulle vi behöva göra en omgång sås/gryta/soppa till, dvs produktionen skulle bli dubbelt så stor och ta den dubbla tiden. Än har vi inte den efterfrågan eller organisationen för att klara av det det.

När det gäller andra allergier, tillexempel gluten jobbar vi med maizena i våra såser, dvs du behöver endast komplettera med egen pasta/bulgur och bröd för de dagar det ingår i måltiden.

skrev om Matkomfort:
    Vardagspusselet undrlättas av Matkomforts matlåda med förberedda maträtter som är snabba och goda (såserna, mmmm :) ).

Matkomfort svarar Susanna C:

Susanna, kul att höra att vi underlättar vardagspusslet med goda middagar!

skrev om Matkomfort:
    Köper baslådan och är alltid oerhört nöjd! God mat som barnen älskar och tidsvinst, kan det bli bättre?

Matkomfort svarar Anneli T:

Annelie, tack! Härligt att höra att Baslådan uppskattas av hela familjen.

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort är helt klart vår vardagshjälte:-) Fräsch, nyttig och god mat som hela familjen tycker om! Ett stort plus är också att portionerna är noga uträknade så vi slipper onödigt matsvinn.

Matkomfort svarar Sofia S:

Åh va härligt att höra att vi får vara din vardagshjälte, tack!

Matkasse för två.

Bar mat, enkla recept. Levereras på tid enligt överenskommelse.

Matkomfort svarar Jimmy M:

Tack för ditt fina betyg Jimmy!

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort levererar god och nyttig mat gjord från grunden och med fina råvaror. Vi är mycket nöjda med dem! Hälsningar familjen Gredinger

Matkomfort svarar Monica G:

Monica, tack för din fina recension! Härligt att du uppskattar oss och att vi får hjälpa dig i vardagen.

skrev om Matkomfort:
    Tidsbesparande, väldigt gott. Tydliga instruktioner och lätt att laga. Älskar såserna. Fiskgrytan v24 var underbar!

Matkomfort svarar Åsa J:

Tack Åsa! Härligt att du uppskattar våra såser och särskillt fiskgrytan vecka 24. Det är mångas favorit så förhoppningsvis kommer den tillbaka om inte allt för länge.

skrev om Matkomfort:
    Vi är jättenöjda med Matkomfort, god mat som är lätt att sätta ihop till en måltid och som ofta består av närproducerade råvaror. Allt är lagat från grunden vilket är ett stort plus. Rekommenderas absolut!

Matkomfort svarar Helena B:

Tack för ditt fina betyg och omdöme Helena! Härligt att höra att du absolut rekommenderar oss vidare.

skrev om Matkomfort:
    Överlag bra! Ju mer färdiglagat desto bättre! Barnmatlådan dock lite för samma mat som man själv gör till barnen när man saknar inspiration.

Matkomfort svarar Camilla H:

Tack för ditt betyg och din feedback Camilla! Skickar vidare att grytor och soppor som är helt klara uppskattas. Till Familjefavoriter har vi medvetet valt ut favoriterna. Skillnaden för många är att det nu går att servera bra mat lagad från grunden med råvaror av bra kvalitet och som barnen gillar, istället för halvfabrikat som kan innehålla tillsatser. Är familjen mer avancerad och önskar större variation rekommenderar vi att välja Premium, Bas eller Sthlmslådan - alternativt köra varannan eller varför inte blanda allihopa!

skrev om Matkomfort:
    Bra och punktlig leverans, utsökt mat med god variation - Stockholmslådan.

Matkomfort svarar Thomas A:

Kul att höra att du uppskattar vår Sthlmslåda och att leveranserna funkar fint!

skrev om Matkomfort:
    Bra råvaror och enkla recept! Jättenöjda!

Matkomfort svarar Isabell T:

Tack Isabelle, va kul att höra att ni uppskattar våra råvaror och enkla recept!

skrev om Matkomfort:
    Har varit kund i ett är typ. Har Matlådan Premium. Det funkar fint.

Matkomfort svarar Carl W:

Tack för ditt betyg Carl! Härligt att höra att Premiumlådan funkar bra i din vardag.

skrev om Matkomfort:
    + det mesta - lite lite kött/fisk ibland - har tyvärr sej ibland vilket inte är vår favoritfisk

Matkomfort svarar Johan V:

Tack för ditt omdöme Johan! Härligt att höra att det mesta ligger på plussidan. Portionerna är beräknade för en vuxen, ca 150 g/portion. Vi har sej då och då eftersom det är en bra och prisvärd vardagsfisk som de flesta uppskattar. Tar din kommentar vidare till köket så får vi se om vi kan alternera sejen oftare eller om vi kan piffa upp den lite extra i recepten. Vi vill leverera färsk och svensk fisk, vilket utmanar omväxligen något.

skrev om Matkomfort:
    mycket bra mat, bra variation i recept

Matkomfort svarar Renee L:

Toppen, tack för din rekommendation!

skrev om Matkomfort:
    Har skött all kontakt via nätet. det fungerar bra.

Vi har Premiumlådan.

Matkomfort svarar Åsa B:

Härligt att höra Åsa, tack! Toppen att du sköter allt via nätet, då kan du ta det när som helst under dygnet, när det passar just dig.

skrev om Matkomfort:
    Vi har Matkomfort Premium för två personer. Leveransen är alltid punktlig och maten är fantastisk och varierande. Oftast tar det inte längre än 30 min att laga men ibland upp till en timme vilket inte riktigt passar oss. Det är väldigt fina råvaror, men ändå lite dyrt.

Matkomfort svarar Åsa S:

Tack för ditt fina omdöme! Vi hoppas att du fortsättningsvis uppskattar våra fina råvaror och de förberedelser vi gör - och att du tycker att tjänsten är värt sitt pris. Att det biland tar så lång tid att färdigställa maten tar vi med oss. Vi kan bli bättre på att skriva ner lite "genvägar" om man har extra brått. Någon speciell rätt du har i åtanke? Så kan vi se över instruktionerna för den på en gång.

skrev om Matkomfort:
    Först familjefavoriter men nu bas. Blandat nöjd och inte, kan tycka att priset är lite högt men förstår att man betalar för att slippa göra såser m.m. - vilket är smidigt och sparar tid! En stor fördel är att man kan se menyn i förväg och därmed välja bort en vecka om man vill.

Matkomfort svarar Monica J:

Tack för ditt omdöme Monica! Härligt att du uppskattar vår flexibilitet i menyvalet - att du kan välja den menyn som passar er bäst just den veckan. Priset är lite högre än de flesta "kassarna" då vi som du beskriver gör såser/grytor/soppor helt klara, från grunden. En annan del som påverkar är att vi endast levererar svenskt och färskt kött.

skrev om Matkomfort:
    Utmärkt bemötande. Vi har premiumvarianten med fyra måltider i veckan för tre personer. Allt funkar mycket bra.

Matkomfort svarar Eva-maj M:

Tack Eva-Maj för ditt fina betyg! Jättekul att höra att du tycker allt funkar bra.

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort fyller mitt behov av en smart och bra middagslösning i en hektiskt vardag. Servicen är hög och valet av råvaror utmärkt.

Matkomfort svarar Pernilla J:

Tack Pernilla för ditt fina betyg! Vi är glada att vi kan och får hjälpa dig i din hektiska vardag.

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort har ett bra koncept men tyvärr så har det inte varit så många rätter som dottern har ätit. Det går rätt snabbt att lag maten. Det som är lite synd är att om det är något som vi vill laga igen så är det inte möjligt eftersom vi inte kan tillaga såserna som man får färdiga.

Matkomfort svarar Åsa I:

Tack för ditt omdöme Åsa! Tråkigt att höra att dottern inte uppskattar vår mat, när du uppskattar enkelheten och snabbheten. Vet inte om ni provat Familjefavoriter, kanske går den hem hos dottern?

Recepten på såserna har vi inte i så små mängder som tillexempel 4 portioner. Vi provlagar vissa utvalda, de lägger vi på Facebook och så småningom på en egen sida under matkomfort.se. Ofta lagar vi på hemgjorde buljonger, kokade från grunden. Skulle vi ersätta dem i ett recept med en buljongtärning, skulle det inte bli samma smak hemma i ditt kök. De kalla såserna kanske är lättare att återskapa med hjälp av ingredienserna i innehållsförteckningen. Någon speciell sås du är sugen på att laga igen?

skrev om Matkomfort:
    Enkel och god mat, lite för mycket korv drar ner betyget.

Matkomfort svarar Henrik A:

Tack för din feedback! Härligt att du tycker det är enkelt och gott men tråkigt att höra att du inte uppskattar de korvar vi levererar då och då. Vi tar det med oss! Korvarna vi levererar är alltid gjorda på kött av hög kvalitet, de brukar vara väldigt uppskatttade och få bra betyg i vår betygsättning.

skrev om Matkomfort:
    Bra service, god mat, högklass på allt från råvaror till receptens enkelhet och lättlagat. är hur nöjd som helst. Enkla val och olika alternativ, prisvärt grymt punktliga leveranser.

Matkomfort svarar Helen W:

Tack för ditt toppbetyg Helen! Kul att du är nöjd med hela vår produkt, från leverans och service till maten.

skrev om Matkomfort:
    Väldigt nöjd med tjänsten. Bra och god mat. Hög kvalitet på råvarorna. Att ha matleverans underlättar och förgyller verkligen vardagen.

Matkomfort svarar Jannica L:

Tack Jannica! Härligt att höra att du är nöjd med oss och att vi inte bara underlättar utan även förgyller din vardag.

skrev om Matkomfort:
    Fantastiskt bemötande och en kundservice som alltid hjälper till om man missar att boka en matlåda. Tjänsten underlättar verkligen ens vardag som småbarnsförälder. Gillar även variationen att det går att ändra. Rekommenderar tjänsten till alla jag känner.

Matkomfort svarar Kristofer Z:

Tack för ditt fina betyg Kristofer! Härligt att vi kan hjälpa till och att vi underlättar för dig. Du har väl din personliga kod till hands, så att du och dina vänner får er rabatt!

skrev om Matkomfort:
    Köper deras Premium matlåda varannan vecka.

Har testat flera olika matlådor ochMatkomfort är hittills den bästa.

Kanske kunde man önska sig lite mer variation.....sej och fläskkött varje låda....finns ju annat kött och annan fisk....

Matkomfort svarar Monika A:

Härligt att höra Monika och tack för din feedback! Fläskköttet är en bra och omtyckt vardagshuvudråvara som vi ofta har i lådan. Vi varierar med våra grytor, korvar av god kvalitet och andra köttsorter. Vi jobbar med svenskt och färskt kött vilket ibland begränsar oss. Sej, lax och torsk varvar vi med bland annat bleka. Är det någon speciell fisksort eller något kött du saknar, som vi kanske missat?

skrev om Matkomfort:
    Vi har baskassen (4 dgr) varannan vecka. Vi är mycket nöjda! Enkelt att tillaga, toppen med färdiga såser och att man själv kan välja att köpa till de grönsaker man önskar.

Matkomfort svarar Carola S:

Tack för ditt fina betyg Carola! Härligt att höra att du tycker Baslådan är enkel och att du uppskattar möjligheten att komplettera med de grönsaker som passar just er.

skrev om Matkomfort:
    bemötandet bra god mat mer mat tack

Matkomfort svarar Linnea K:

Tack för ditt fina omdöme Linnea! Härligt att maten smakar så bra att ni önskar mer! Vi informerar köket om önskemålet, dock är det den storleken vi har på våra portioner i dagsläget. Önskas mer av endast proteinet kan man köpa till extra av huvuråvaran, kanske gå ner en portion och lägga till extra protein? Säg till om du vill ha vägledning!

skrev om Matkomfort:
    bra flexibel tjänst med hög kvalitet och genomtänkta menyer, lättadministrerad usersite denna matlåda håller en högre grad av förberedelse vilket gör matlagningen enklare, samtidigt hög kvalitet på råvarorna, så det något högre priset är väl motiverat

Matkomfort svarar Johan Z:

Tack Johan för ditt fina betyg och omdöme! Härligt att du uppskattar oss och det där lite extra vi gör i vardagen.

skrev om Matkomfort:
    Bra mat för hela familjen. Kundservice kunde ha trevligare bemötande

Matkomfort svarar Sara A:

Tack för ditt fina betyg men tråkigt att höra att du blivit dåligt bemött hos oss! Vi jobbar hårt på att ha den bästa kundtjänsten och vi brukar få höga betyg och fina omdömen. Hoppas du hör av dig till oss snart igen och att du då får en helt annan upplevelse!

skrev om Matkomfort:
    Mycket bra. Kan varmt rekommendera detta.

Matkomfort svarar Camilla U:

Härligt att höra Camilla, tack!

skrev om Matkomfort:
    Lättlagad mat som oftast kan lagas under halvtimmen. Smakrik mat som ändå oftast passar även kräsna barn.

Matkomfort svarar Anna S:

Tack Anna! Härligt att höra att även kräsna barn uppskattar vår mat.

skrev om Matkomfort:
    Mycket bra erfarenhet, bra blandning på rätter, lättlagat och gott! Alltid leverans enligt satt tidsschema.

Matkomfort svarar Maria H:

Toppen, tack för ditt fina betyg Maria!

skrev om Matkomfort:
    Vi är jättenöjda med menyerna och kvaliteten på maten

Det som jag inte alls tycker om, är att ni skickar fakturan innan man ens fått matleveransen? Ni tar också ut faktura avgift fast ni skickar fakturan digitalt. I ett företags sammanhand så hade jag ALDRIG accepterat det.

Matkomfort svarar Louise G:

Härligt att höra att du är nöjd med våra menyer och matens kvalitet!

Vi är ett litet privatägt företag som inte likvitidetsmässigt klarar av att fakturera en gång i månaden, vilket gör att vi valt varannan vecka - för att kunna vara så flexibla i på/och avbokningar som möjligt. Har du leveranser jämna veckor fakturerar vi i efterskott. Trots att vi skickar dem digitalt är det ett administrativt arbete bakom, därav avgiften. För att undvika fakturaavgift kan du registerar ett kort. Under året hoppas vi med nytt ekonomisystem kunna erbjuda autogiro/e-faktura - avgiftsfritt.

skrev om Matkomfort:
    Bra mat! Bra service! Bästa matkassen vi har haft!

Matkomfort svarar Pia L:

Underbart att höra Pia, tack så mycket!

skrev om Matkomfort:
    Jag fick några veckors Matkomfort som bonus från miele för att jag köat nya Miele vitvaror. Erfarenheten är så god att jag också .sedan bonusen upphört har fortsatt att köpa Matkomfort. Men som med allting som upprepas tröttnar man i viss mån. Leveranserna är väldigt lika: fisk en dag, köttfärs en dag, kyckling en dag, soppa en dag, pasta en dag. Gött nästan alltid och mycket lättlagat, men lite enahanda. Jag kommer nog antingen att snart göra ett uppehåll eller glesa ut leveranserna

Matkomfort svarar Ewa L:

Ewa, härligt att du fortsatte med oss även efter din kampanjperiod! Vi har valt ut råvaror som är en bra grund i vardagsmaten. Vi jobbar ständigt på att hitta fler huvudråvaror och annat, vilket är en utmaning framför allt för huvudråvarorna då vi alltid vill hålla oss till färskt och svenskt kött. När det gäller tillbehör vill vi att det inte är några konserveringsmedel i. Hoppas vi får fortsätta hjäpa dig i vardagen och varannan vecka eller så är toppen om man vill ha lite egna favoriter också, alternativt blanda med någon annan middagslösning.

skrev om Matkomfort:
    Premium för två personer. Allt är fräscht och recepten är tydliga och nytänkande. Det har aldrig fattats något när vi packat upp. Bra med ett förslag på barnalternativ. Matkomfort har tänkt på allt. Jag har fått min svåger och svägerska att köpa leverander också.

Matkomfort svarar Anna-lena S:

Tack för ditt fina omdöme och för att vi får hjälpa er i vardagen! Härligt att du fått med svågern och svägerskan också.

skrev om Matkomfort:
    Jätthög kvalitet på råvaror och färdiga produkter i såväl premiumlådorna som familjelådorna. Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Matkomfort till alla som är intresserade av att snabbt fixa middag för hela familjen med toppkvalitet och god smak utan att behöva gå på restaurang.

Matkomfort svarar Lotta E:

Tack snälla Lotta för din fina rekommendation! Kul att höra att du gillar oss och att du provat flera av våra lådor.

skrev om Matkomfort:
    God mat och smidig lösning för att få vardagspusslet att gå ihop. Har tidigare prövat två andra leverantörer av middagslösningar men ingen av dem är i närheten av Matkomfort. Matkomfort har ett mycket väl genomtänkt koncept och hög kvalitet på matvarorna. Vi gillar framför allt Matkomfort Premium.

Matkomfort svarar Helena B:

Helena, tack för ditt härliga omdöme! Bra att du provat dig fram och hittat din favorit i vår Premiumlåda.

skrev om Matkomfort:
    Väldigt goda och varierande rätter. Skönt att slippa handla så mycket. Det tar lagom lång tid att laga. Perfekt!

Matkomfort svarar Viktoria V:

Tack Viktoria! Skönt att vi kan hjälpa till och underlätta din vardag!

skrev om Matkomfort:
    Mycket god mat. Enkelt. Kommer alltid i tid. Kul med olika maträtter för en som har tröttnat på att alltid göra samma mat.

Matkomfort svarar Barbro B:

Härligt Barbro, att vi får hjälpa till med både inspirationen - och en bit av matlagningen, i vardagen!

skrev om Matkomfort:
    Mat som är enkel att tillaga och smakar gott. Matkomfort gör alltid mycket goda såser som följer med! Trevligt bemötande hos kundtjänst. Leveranser kommer alltid som utlovat.

Matkomfort svarar Claes W:

Tack snälla, härligt att vi får hjälpa er i vardagen med välsmakande middagar hem till dörren!

skrev om Matkomfort:
    Överlag mycket nöjda. Ett fåtal rätter har inte passat barnens smak.

Vi önskar också senare leveranstider på söndagar. Man är sällan hemmakl.16.00

Matkomfort svarar Anders R:

Toppen att ni är nöjda för det mesta! Hoppas ni låter oss veta med vad ni är mindre nöjda med också, här eller genom betygsättningen.

När det gäller tiden, kontakta kundtjänst så kan vi se om det går att göra något eller om måndagskvällen kan vara ett alternativ. Det beror lite på var du bor.

skrev om Matkomfort:
    Har alltid varit skeptisk till dessa matkassar och därför inte velat prova. En kollega tog dock in matkomfort till jobbet för att presentera sitt koncept och jag blev nyfiken. Nu kör vi på Bas-paketet och det räcker för oss 4 - två vuxna + två tonårskillar - både som middag plus minst en matlåda till lunch dagen efter! Maträtterna är supergoda och vi föräldrar slipper tänka på vardagsmaten...härligt! Tycker absolut att mängden kött är lagom (vi i västvärlden äter för mycket kött överlag) och tilläggsförslagen med grönsakerna har jag inte behövt göra eftersom det då skulle bli ännu mer rester kvar. Alla köttätare här borde nog starkt överväga att lägga till mer grönsaker om de inte blir mätta på mängden mat...bara en liten reflektion... Eftersom vi kan slå ut mängden till minst en portion till per dag så sjunker dessutom portionskostnaden för oss. :-) I love matkomfort!

Matkomfort svarar Katarina A:

Härligt att du fick en chans att testa - och att du fastnade för oss. Tack för din fina recension!

skrev om Matkomfort:
    Ja.. snart 4 år med Matkomfort och det finns ingen anledning att förändra det. Bra med xtra kött.. det uppskattas.

Matkomfort svarar Stefan M:

Härligt att Matkomfort får fortsätta hjälpa dig i vardagen och perfekt att vårt alternativ med extra huvudråvara passar er familj. Vi ser fram emot att ha er som kunder de kommande 4 åren, sen några till!

skrev om Matkomfort:
    Med Matkomforts Premiumlåda behöver man inte fundera över vad man ska ha till middag! Det är alltid: -Varierande måltider -Bra råvaror -Lättlagat -Gott, nya spännande kombinationer. Det blir mindre "släng" och räcker oftast till en matlåda dan efter!

Matkomfort svarar Ingrid L:

Roligt att höra att du gillar oss och tack för att vi på Matkomfort får hjälpa dig i vardagen!

skrev om Matkomfort:
    Bemötandet har alltid varit trevligt och effektivt Jag upplever att maten har bara blivit bättre och bättre. Såserna är Matkomforts forté! Värdet känns rimligt - det är lite dyrare än andra matleveranser, men det är också bättre. Killen som levererar maten är alltid trevlig och punktlig. Vi har varit kunder ganska länge nu, och har inte tröttnat på matutbudet. Om man ska förbättra någonting är det fiskrätterna - de känns ibland ganska tråkiga och fantasilösa. Gärna mer vegetariska (dock saker som även barn gillar t ex lins lasagne). Det är fisken som gör att jag givit betyget 4 och inte 5.

Matkomfort svarar Beverley J:

Våra fiskrätter brukar vara väldigt populära men din kommentar går givetvis raka vägen ut i köket! Härligt att höra att du gillar Matkomfort gällande alla andra punkter.

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort är en fantastikt företag som gör det möjligt för oss att äta varierad och god mat varje dag utan att det tar för lång tid att tillaga. Det är inte många maträtter som har återkommit (förutom en del favoriter som många har efterfrågat) så det går inte att bli trött på utbudet av rätter. Det som är lite av ett aber för oss är mängden kött, men det har det ordnat med att man kan köpa till extra. Mycket bra. Det är också mycket prisvärt och det gör att man går till affären och slentrianköper mycket mer sällan än man annars skulle göra. Nu handlar jag bara basvaror så som mjölk och bröd i närbutiken.

Matkomfort svarar Jorun L:

Tack för ditt fina omdöme av Matkomfort! Härligt att vi med vår "extra huvudråvara" kan hjälpa er att få en lagom mängd.

skrev om Matkomfort:
    Vi har varit Matkomfortkunder under flera år och har haft en mycket bra relation till dem. Maten är av mycket god kvalitet, god, genomtänkt och enkel att tillaga. Leveranserna har alltid varit i tid och vi har aldrig haft problem med att något har saknats eller varit dåligt. När vi har haft speciella önskemål har de oftast varit tillmötesgående. De är lätta att få tag på och trevliga.

Matkomfort svarar Anna Maria T:

Tack snälla, vi på Matkomfort ser fram emot ännu fler år tillsammans med er!

skrev om Matkomfort:
    Mycket god mat som tillreds på kort tid vilket gör det prisvärt.

Matkomfort svarar Tomas T:

Toppen att vi kan hjälpa dig med god och snabblagad mat och att du på så sätt sparar lite tid i vardagen!

skrev om Matkomfort:
    Mycket nöjd, alltid bra service, god mat, fisk varje måndag är dessvärre den 10-åriga familjemedlemmens värsta dag! Killen som levererar är jättetrevlig.

Hela konceptet är överlägset andra i branschen.

Matkomfort svarar Mona R:

Tack! Trägen vinner hoppas jag, en dag kanske 10-åringen kommer på att det inte är så "farligt". Provat att panera? Med panko eller ströbröd brukar det mesta gå ner.

skrev om Matkomfort:
    Bra och proffsigt bemötande. Förväntningarna har infriats, maten är god med undantag för några ytterst få dagar då bl a köttet kan vara av lite sämre kvalitet än man önskat. Servicenivån är fantastisk. Snabba svar och enkla betalningslösningar, leveranskillen är också jättetrevlig! Värdet av det vi har betalat känns relevant, vi äter oftare och bättre tillsammans numera, vi undviker trista rester och slänger ingen mat. Jag brukar skoja och säga att utan matkomfort skulle vi ha skörbjugg, vi har varierat vår kost och förbättrat matupplevelserna på vardagar.

Matkomfort svarar Helene M:

Underbart att vi får hjälpa till i vardagen och skörbjugg vill vi ju verkligen undvika, tack!

skrev om Matkomfort:
    Helt klart den bästa matkass/låde-tjänsten som finns för tillfället (och jag har provat de flesta). Finns billigare - men inte bättre!

Matkomfort svarar Martin E:

Tack Martin! Härligt att höra att du hittat rätt hos oss!

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort levererar god mat av hög kvalité med utmärkt service.

Matkomfort svarar Björn K:

Tack Björn för den fina rekommendationen!

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort har ett mycket bra bemötande. För det mesta lever företaget upp till våra förväntningar. Bra service. För oss är servicen att någon annan bestämmer och gör maten högt värderad. det gör att vi klarar av vardagen. Prisvärt. Vi är mycket nöjda och kommer fortsätta vara kunder.

Matkomfort svarar Birgitta B:

Tack Birgitta, härligt att höra att ni är nöjda med både mat och service och att vi får fortsätta underlätta er vardag!

skrev om Matkomfort:
    Bemötandet med Matkomfort är utmärkt dom lever till 100% upp till vår förväntan både till miljö och servicenivå. Maten är värd varenda krona och det är samma sak vecka efter vecka. Så länge vi har råd ( är pensionärer) kommer vi att fortsätta med Matkomfort.

Matkomfort svarar Ewa M:

Ewa, härligt att vi får underlätta även er vardag. Pensionär eller barnfamilj - alla kan uppskatta vardagsmat förberedd av en kock och tillsammans minskar vi matsvinnet och sparar på transporterna!

skrev om Matkomfort:
    Det har alltid varit ett mycket bra bemötande både från företaget och deras leverantör. Värdet av att få bra mat på vardagarna utan att behöva planera och springa i affärer är ovärdeligt. Hoppas Matkomfort fortsätter med samma goda mat och service under lång tid framöver.

Matkomfort svarar Carola C:

Tack, vi kommer absolut fortsätta och jobba vidare på att bli ännu bättre och på fler sätt underlätta din vardag och vardagsmaten.

skrev om Matkomfort:
    Vi har testat alla "matkasse-företag" och ingen slår Matkomfort. Vi har haft dem i flera år nu. Kanongod och hälsosam mat som alla inkl barnen gillar :-)

Matkomfort svarar Anna H:

Underbart, kul att höra att vi uppkattas och går hem hos alla i familjen, att ni hittat rätt hos oss!

skrev om Matkomfort:
    Jag tycker att allt fungerar utmärkt! Det enda jag önskar är bättre köttkvalitet för kötträtterna (eller att dessa förbereds på annat sätt) och att det ska finnas en snabbrätt varje vecka.

Matkomfort svarar Charlotte R:

Tack Charlotte! Mejla oss gärna på kundtjanst@matkomfort.se och berätta mer om hur du tycker vi kan göra på annat sätt med kötträtterna! Snabbaste rätterna är våra grytor/sopppr som ofta får något lägre betyg, därför har vi inte velat ta in dem så ofta som en gång i veckan. Hälsar kocken att efterfrågan finns!

skrev om Matkomfort:
    Toppen! Bra med mer närproducerade livsmedel!

Matkomfort svarar Ingela F:

Tack Ingela! Härligt att du uppskattar att vi jobbar med närproducerat.

skrev om Matkomfort:
    Bemötandet har under mina 5 år som kund alltid varit väldigt professionellt. Maten är av högsta kvalié och rätterna väldigt varierande. Tillagningstiden är kort och kräver minimal insats från min sida. Värt varenda krona. Genom att välja Matkomfort så väljer jag det bästa åt mig och min familj.

Matkomfort svarar Maria K:

Maria, härligt att du varit med oss från första året! Bara det är bästa betyget, tack!

skrev om Matkomfort:
    Mycket bra, prisvärt. bra service Totalt sett mycket nöjda!

Matkomfort svarar Mikael O:

Toppen att mat och servicen uppskattas och tack för att vi får hjälpa dig i vardagen!

skrev om Matkomfort:
    Bra välsmakande mat! Enkelt att tillaga och bra kvalitet i råvaror.

Matkomfort svarar Andreas B:

Tack, toppen att du uppskattar våra smaker och kvalitén!

skrev om Matkomfort:
    Mycket nyttiga, goda och varierande middagar för en stor barnfamilj.

Matkomfort svarar Miranda J:

Tack Miranda, för att vi får hjälpa dig och din familj i vardagen!

skrev om Matkomfort:
    Har använtat matkomfort de senaste 5 åren. Vi skulle inte klara oss utan. Fantastiskt god, vällagad mat m outstanding kvalitet o variation. Det mesta är dessutom närodlat o ekologiskt

Matkomfort svarar Hanna H:

Tack för att vi fått hjälpa dig från start! Underbart att ni uppskattar vår mat och hjälp.

skrev om Matkomfort:
    Mycket god mat. Känns som "fest" varje gång jag lagar maten. Utmärkta råvaror och framför allt såååå goda såser och fonder. Bra och trevligt bemötande från kundtjänst. Rekommenderar företagets produkt till ALlA

Matkomfort svarar Ann H:

Tack Ann för att du rekommenderar oss till alla och att vi får bjuda på vardagsfest varje gång. Vår kundtjänst gör gärna allt för att hjälpa till!

skrev om Matkomfort:
    Vi är mycket nöjda med Matkomfort. Kvalitén, bemötandet, leveranserna etc fungerar perfekt.

Matkomfort svarar Johan B:

Tack Johan, härligt att alla delar funkar perfekt!

skrev om Matkomfort:
    Vi har använt Matkomfort sedan starten och är mycket nöjda. Under två veckor testade vi två andra leverantörer bara för att jämföra och Matkomfort är i en klass för sig. Väldigt god och vällagad mat av hög kvalitet.

Matkomfort svarar Kristina S:

Att vi fått hjälpa er sedan starten och att ni återkommit till oss känns toppen, tack! Härligt att ni hittat rätt hos oss.

skrev om Matkomfort:
    Har bara positiva erfarenheter av Matkomfort, toppservice och utmärkt kvalitet. Kan varmt rekommendera Matkomfort som underlättar vardagen väldigt mycket.

Matkomfort svarar Peter N:

Tack för att vi fått och får fortsätta underlätta er vardag!

skrev om Matkomfort:
    Fantastiskt nöjd med både mat och service.

Matkomfort svarar Maria H:

Härligt att ni uppskattar både maten och servicen!

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort ger livskvalitet både utifrån god näringsriktig kost (ger en aktiv familj bra kost )samt behöver ej ta tid till matplanering eller inköp.?????

Matkomfort svarar Ylwa M:

Ylwa, tack! Härligt att vi får underlätta vardagen för dig och din familj.

skrev om Matkomfort:
    Matkomforts koncept passar oss utmärkt. Bra råvaror, varierat receptutbud, lagom tidsåtgång för tillagning och bra anpassad mängd per portion.

Matkomfort svarar Helen T:

Tack Helen, härligt att vi får hjälpa dig i vardagen!

skrev om Matkomfort:
    Ett bra företag, med en välgenomtänkt matkoncept. Mat av hög kvalité ger valuta för pengar. Bra service. Helt klart ett företag att rekommendera!

Matkomfort svarar Sherri Ullgren S:

Det var härligt att höra att du tycker, tack!

skrev om Matkomfort:
    En lösning för alla som värdesätter god mat, med hög kvalitet som går snabbt att laga.

Matkomfort svarar Stefan M:

Tack Stefan, underbart sammanfattat!

Toppen 5 av 5 Över förväntan 5 av 5 Rimligt 5 av 5

Matkomfort svarar Teresa T:

Tack snälla för bästa betyget!

skrev om Matkomfort:
    Jag har alltid fått ett bra bemötande från Matkomfort. Dom har verkligen levt upp till alla min förväntningar. För min del tycker jag absolut att maten är värd det pris vi betalar. Min totala upplevelse av Matkomfort är att det är ett företag med god kvalitet som jag gärna rekommenderar till mina vänner.

Matkomfort svarar Cecilia Bolmström F:

Trevligt att höra att du uppskattar oss och gärna rekommenderar oss vdiare till dina vänner, tack!

Har haft drygt 100 leveranser och är mycket nöjd

Matkomfort svarar eva v:

Härligt att höra att du är nöjd med oss!

skrev om Matkomfort:
    Matkomfort har alltid visat ett trevligt sätt mot mig i alla kontakter och försökt att lyssna när jag kommit med diverse påpekanden. De har varit positiva i alla lägen och servicen har varit utmärkt. Som en-personers hushåll blir det ju lite dyrare, men i gengäld är det rikligt tilltaget. Jag tänker fortsätta ett tag till för det är väldigt bekvämt att få såser och annat färdiglagat och sedan laga till det på mitt vis.

Matkomfort svarar Ragna B:

Ragna, tack! Ja, vi uppskattar alla kommentarer, idéer och tips!

skrev om Matkomfort:
    Bemötandet har alltid varit otroligt bra. De har verkligen levt upp till mina förväntningar och jag rekommenderar dem varmt så ofta jag kan. Idag skulle det kännas konstigt att inte ha den färdiga menyn att tillaga och den är värd varje krona. Både i pengar och den tid jag tjänar in på att inte behöva åka och handla och planera vad vi ska äta.

Upplevelsen att varje dag sätta sig ner och äta en härlig middag med bra råvaror och med rätter jag normalt inte skulle tillaga en vardagkväll och ovärderlig!

Det är klart att allt har ett pris så det får inte bli dyrare per vecka.;-)

Matkomfort svarar Catrine R:

Tack snälla! Härligt att höra att vi ger dig en upplevelse och att vi hjälper dig med god mat i vardagen!

• Status: 8
    skrev om Matkomfort:
    En falukorv + Arla Panna + Uncle Bens boil-in-bag.

Det är ganska långt ifrån vad jag kallar "det bästa ur den svenska och internationella husmanskosten och med en känsla av hemlagat."

Matkomfort svarar Stefan T:

Stefan, hoppas du testar oss igen! Boil-in-bag kör vi inte längre och Arla Pannan skickades med som en extra bonusvara då Tommy Myllymäki, då delägare, tagit fram den smaken tillsammans med Arla. Vi lagar alla våra såser, soppor och grytor från grunden!