God Idé Johansson AB

4.0

3 omdömen om God Idé Johansson AB

gubbluren n
Skrev om God Idé Johansson AB

Jag storhandlar här en hel del. Trevlig personal, men et litet minus får dom sen inte alla vet att det ska va rabatt på datumvaror. Annars bra utbud av ekologiska varor. Men dom är inte bäst i stan på ekologiska grönsaker, det köper jag andra ställer. Även att dom har erbjudanden i fiskdisken då och då är et pluss.

Jessica K
Skrev om God Idé Johansson AB

Bra butik med trevlig och hjälpsam personal. Många rabatterbjudanden. Stort utbud av såväl mat som elektronik, leksaker, böcker, kläder, inrening, trädgård, mm. Bra skyltat. Fast Food, förbutik, myntinsättning och pantning utanför kassorna. Eget bagari och mycket Fair Traid och eko-mat. Gott om parkering, men buss 117 går var 10:e minut utanför (10 minuter ca till rececentrum). Ligger i Maxihuset som bygger större nu, mitt i Ingelsta med massor butiker.

Dennis
Skrev om God Idé Johansson AB

Här finns i stort sett allt från leksaker till grillkorv. Hur stort som helst och bra priser. Underbart för att bunkra upp för hela månaden. Ett minus skulle kanske vara att man måste ta bilen men i övrigt gott om parkeringsplatser.