Grafiska Vägen Livs

Grafiska Vägen Livs

Ring 070-521 85 45 www.maxigoteborg.se
4.0

Maxi Ica Stormarknad Göteborg är ett familjeföretag med 200 anställda. Vår personalstyrka gör sitt yttersta för att ditt besök hos oss ska bli en upplevelse för alla sinnen. Hos oss hittar du även ett fullskaligt bageri och en manuell delikatessdisk.

18 omdömen om Grafiska Vägen Livs

Jenny A
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Usel upplevelse. Släckte ner hela butiken 15 min före stängning. Smutsigt och dåligt utbud av varor om man inte gillar Ica- vilket i första hand gynnar handlaren själv. Ingen som helst omsorg om sina kunder!!

Hans A
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Bra utbud, trevlig och serviceminded personal

M

Fredrik B
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Det här utspelade sig På ICA Maxi vid Grafiska vägen i Göteborg den 29 januari c:a 13.55 – 14.15 Jag ställer mig vid första bästa öppna kassa efter självscanningsstationerna, lassar upp mina grejor på bandet och när jag skall betala visar det sig att dom bara accepterar kort i den kassan, pga rånrisken sa expediten. Nu var det inte länge sedan Ica Maxi blev rånade, mina fulla sympatier, men jag själv ägt en kvartersbutik och också blivit utsatt för väpnat rån, men för den sakens skull behandlade jag inte mina kontantbetalande...

Anna D
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Stor affär!!! lite svårt att hitta om man är där för första gången. Finns mycket att välja på. dock lite för lite ekologiska produkter. annars en helt bra affär som ja kommer besöka igen !

sofia s
Skrev om Grafiska Vägen Livs

stort och luftigt, bra priser stort utbud

Charlotta W
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Det är väldigt skönt med en butik som har säkerhetsnålar. De har för övrigt bra sortiment till bra priser. En bra butik att handla mat i, jag bor ganska långt ifrån, men det är värt att åka lite extra. Klart en bra butik

Sofia H
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Trevlig personal och alltid ett stort utbud av allt man kan behöva. Både billigare och dyrare alternativ gör att man kan handla allt under samma tak.

Anna-Karin N
Skrev om Grafiska Vägen Livs

bra utbud, mycket stor och trevlig butik. det finns det mesta där som man behöver vid dagliga inköp, både mat och andra artiklar tex verktyg, kläder, ljud och bild, köksredskap å städartiklar. stor fruktavdelning som dock skulle kunna vara fräschare.

Niklas O
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Riktigt bra service för att vara en mataffärer. Alldeles lagom och inte påfrestande. De har ett stort utbud ur flera synvinklar och man hittar de mesta småsaker osm man kommer på när man väl är i affären. Priserna på varorna är låga och kvantiterna tillräckliga.

Isa W
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Stort utbud av dem mesta, lite svåröverskådlig möblering av hyllor och gångar. Det finns gott om kassor vilket ger korta köer för det mesta. Känns dock som att man måste gå "tillbaka till kassorna" Gott om parkeringsplatser och har cykelparkering som består av en yta utan cykelställ.

Staffan N
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Bra erbjudande, billigt med kvalite.

carolin c
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Mycket trevlig mataffär med ett bra utbud. Kan vara en ide att utvidga sortimentet på alternativa spannmål för tex GI dieter. Mycket fräch kyl och frysdisk samt fruktdisk. Trevligt bemötande av personalen. Bra parkerings möjligheter.

Josefin P
Skrev om Grafiska Vägen Livs

har ett stort utbud av olika märken, men inte alltid många lågpris alternativ. trevlig och kunnig personal som ger bra service. här finns alltid bra parkeringsmöjligheter. något negativt är att det inte alltid finns personal tillgänglig ute i butiken när man har frågor.

Robin H
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Ett utmärkt sortiment och man vet att produkterna alltid finns! Man behöver aldrig känna att man inte kommer missa något. VÄLPLANERAD! Extra plus för "egenhandling"!

kajsa a
Skrev om Grafiska Vägen Livs

ett bra ica med stort utbud och mycket trevlig personal. Bra med så mycket olika varumärken men behöver större ekologiskt utbud. Som sagt, trevlig personal och kunnig sådan. Rekommenderas varmt

Mathias B
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Göteborgs billigaste matkasse räcker!

Christian M
Skrev om Grafiska Vägen Livs

Maxi ICA Stormarknad i Göteborg är en butik jag frekvent besöker. Butiken har en bra planlösning som bidrar till att det är lätt att hitta allt man söker. I de fall jag inte har funnit det jag varit ute efter, har personalen alltid visat stor hjälpsamhet och glatt visat mig rätt. Detta är en butik som är väl värd att prisa och skall således självfallet få fem cirklar.