MB Hälsa hos Studio 5

MB Hälsa hos Studio 5

Vi som driver Studio 5 heter Malin Bång och Maria Hallqvist. Malin är leg. Sjuksköterska och har företaget MB Hälsa. Där erbjuds du fettreducering med ELMAC samt ansiktsbehandlingar med radiovågor.

15 omdömen om MB Hälsa hos Studio 5

Anneli B
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Väldigt seriösa trevliga o goa tjejer som drivet studio 5. Kan varmt rekommendera denna salong för att bli väl omhandtagen!

Annelie P
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

En mycket bra och mysig salong med kunnig personal

Anna T
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

En mycket trevligt & proffsigt bemötande av nya kunder. Bra information om behandlingarna & ger ett snabbt & bra resultat. Man måste självklart själv också hjälpa till med träning & kost. Kan varmt rekommenderas!

Anna S
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Här får du professionell hjälp både innan, under och efter behandlingen med tex kost och träningsrådgivning. Ett fantastiskt medmänskligt bemötande som peppat mig till förändring på ett genuint sätt. Väldigt öppen och inlyssnande för mina önskemål och mina förutsättningar. Underbart ljusa och inbjudande lokaler där man slappnar av. Rekommenderas varmt!

Maria H
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

bemötandet på salongen var väldigt bra, en proffsig tjej som hälsade en välkommen när man kom. MB Hälsa levde upp till förväntan genom att berätta hur allt går till och att de visste vad de pratade om. Stämningen på lokalen var lugn med fin musik och så hade de en massa ljus tända som gjorde de hela trevligare. Priset hade jag inga problem med. En stund då man får koppla av samtidigt få fart på förbränningen.

Elizabeth L
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Bra bemötande med trevlig personal i avspänd miljö. Besöken är väl värt pengarna! Ett ställe som man återkommer till!

Ida A
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Att komma till Malin på MBHälsa upplevde jag som väldigt avslappnande och jag fick stort förtroende för Malins kunskaper direkt. Kände mig väl omhändertagen och behandlingen gav ett lyft och inspiration att fortsätta vara hälsosam. Kan varmt rekommendera Malin som alternativ och komplement till den dagliga hälsoresan.

Ann-Louise S
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Jag kan rekommendera M B Hälsa som ett inoativt nytänkande hälsoföretag för kroppslig fettreducering. Proffsig dialog om sunt leverne parallellt med behandling med ny teknik utan kirurgiskt ingrepp. Planerad Behandling I största förtroende av leg sjuksköterska i lugn och trevlig miljö, som ger snabbt resultat.

Eva H
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Ja jag var bara där två gånger så jag hann inte bilda mig någon större uppfattning , det är säkert jättebra men för få gånger för att göra större bedömning .

Maria B
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Trevligt bemötande av professionell personal! Fina fräscha lokaler och behandlingar till vettiga priser. Rekommenderas varmt:)

Lisa E
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Kan varmt rekommendera studio 5 och fettredusering hos Malin. Väl omhändertagen och trevligt bemött. Mycket nöjd med mitt resultat.

Jenny L
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Lugn o mysig atmosfär. Kände sej välkommen o trygg. Fina ljusa färger,proffsigt bemötande. Bra valuta för pengarna o bra resultat.

Anna G
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Här känner man sig riktigt väl omhändertagen. Rekommenderas varmt.

Sandra E
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Jätte trevligt bemötande,professionell och kunnig!kan varmt rekommenderas

Thomas A
Skrev om MB Hälsa hos Studio 5

Högsta klass på behandling och bemötande!