Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Ring 031-23 51 00 www.mekonomen.se
1 768

Välkommen till Mekonomen Bilverkstad Backaplan - vi gör ditt BilLiv enklare! Vår ständiga ambition är att du ska känna dig nöjd och trygg med din bil. Med oss håller du den tekniska biten i toppskick så att du kan fokusera på annat och slippa onödigt krångel. Oavsett bilmärke eller årsmodell hjälper våra kompetenta biltekniker...

1 768 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Ann L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bemötandet var trevligt och kan inte klaga på personalen som jobba u butiken. Men mekaniker som gör bara jobbet man ber om och kan inte ens försöka hitta fel eller hjälpa lite extra är inget bra. Lite mer koll på vad dom gör nästa så man kan tro att dom inte säger något för att de ska gå sönder mer och man ska behöva betala mer

Speedy Bilservice Mölndal
4.7/5 i betyg av 1406 omdömen 4.7 av 1406 omdömen

Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!

Björn E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevliga, rimliga i bedömningen av åtgärdsbehov.

Agan M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Mycket bra jag är nöjd och jag kommer att rekommendera mina kompisar att göra bil servis hos Mekonomen

Speedy Bilservice Falkenberg
4.8/5 i betyg av 711 omdömen 4.8 av 711 omdömen

Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam! Uppriktig utan att vara dömande och gav bilen lite extra piff på köpet (smörjde dörrarna bland

Alexander R

Fantastiskt trevlig bemötande Omtänksamma hjälpsamma

Martin J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Uppriktigt och ärligt samt ett positivt bemötande

Speedy Bilservice Tagene
4.8/5 i betyg av 799 omdömen 4.8 av 799 omdömen

Fick hjälp med knackade ljud i motorn vilket de löste och bettan går nu som en dröm igen.

Rebecca Louise Nath O Rebecca Louise Nath O
Hans L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Väldigt bra service. Blev mycket nöjd, Rekommenderas!

Seth A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevligt bemötande och bra service.

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 576 omdömen 4.7 av 576 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S
Enes C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bra bemötande. Kommer komma hit igen.

Lena Yvonne S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Ringde kl 10, fick tid redan 14.30 samma dag. Behövde hjälp med belysningen, trodde 3 var ur funktion, men det var 5. Snabb service, trevligt bemötande och prisvärt. Återkommer efter besiktning om min lilla " skrutt" inte går igenom nästa vecka.

Speedy Bilservice Lindome
4.8/5 i betyg av 317 omdömen 4.8 av 317 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt trevligt bemötande, så serviceinriktade!

Birgitta F Birgitta F
Britt A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Snabbt och enkelt i mottagande och hanterande. Är nöjd.

Anna N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Snabbt, bra och trevligt! Kommer komma igen

Björn C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Enkelt problem med byte av glödlampor. Gick snabbt och smärtfritt 👍

Matilda L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevligt bemötande. Jag kan inte mycket om bilar men kände att jag fick den hjälp och stöd som jag behövde. Bilen skulle servas och felsökas eftersom bromsoljan läckte. Jag fick tid snabbt och även info om vad det kunde vara för fel. Trevlig och omtänksam personal. Jag kan absolut tänka mig att gå dit igen.

Mickaela E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Jättetrevlig personal som jobbar för en bra kundupplevelse! Fick tid snabbt och de värnar om smidighet för kunden, jättenöjd!

Eva G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bemötande mycket bra Förväntningar bra som vanligt Service bra och trevliga Daniel mycket tillmötesgående

Hans S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevlig personal och han visade felet på ventilen som var sönder jag impad attdom fick tag på en ny såpass snabbt

Mats Å
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevligt bemötande vid både inlämning och hämtning. Fick under dagen ett telefonsamtal från mekanikern om att de upptäckt att bromsbeläggen var helt slut och undrade om de skulle hjälpa till att byta dessa när de ändå hade bilen inne. Bra service tycker jag

Jonas B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Snabb, smidig. Vänlig och tillmötesgående personal.

Tor E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevligt bemötande och väl utfört arbete! :)

Fernando B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bra service och bra bemötande. Bra information om vad som kunde lagas.

Ingvar K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Mycket bra,sklig information,och ett mycket bra och vänligt bemötande, MVH Ingvar

Hans H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Gjorde service blev ok bemött har inget att klaga på

Anna A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Alltid professionella, hjälpsamma och vänligt bemötande.

Pole A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Toppen! Bra bemötande! Inga konstigheter?!

Qft A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Dålig respons när man försöker ringa in till verkstaden… hamnade centralt

Jan J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevlig personal och ett fint bemötande

Britt-Marie K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bra bemötande, snabbt mottagande. Förväntades proffetionell hantering av servicen, = gjordes.

Sven R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bra bemötande. Positivt överraskad av en felkontroll där utfallet blev över förväntan

Åsa B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Upplever att felet inte är åtgärdat

Svar från Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Hej Åsa! Tack för att du uppmärksammade oss på detta, teknikern bytte det defekta dörrstoppet men upplevde inte att justering av låsbygeln krävdes. Nu är det åtgärdat och vi hoppas att dörren fungerar enligt förväntningar nu. Hör av dig om det skulle vara något mer du undrar över!

Freddy M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Gjorde det jag önskade denna gången :) .

Ulf Jörgen J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bra och snabb service samt trevliga och hjälpsamma kundmottagare

Lars E

Mkt trevligt bemötande Snabba tider

Britta H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bra bemötande.snabb hantering av service på bilen.

Igor M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Jag har nyligen haft förmånen att använda Mekinomen tjänster och jag är otroligt nöjd med den service jag fick. Personalen på verkstaden är inte bara professionell och kunnig utan också oerhört vänlig och tillmötesgående. De lyssnade noggrant på mina bekymmer och förklarade klart och tydligt vilka åtgärder som behövdes för att fixa min bil. Priserna var rimliga och överensstämde perfekt med den höga kvaliteten på arbetet som utfördes. Arbetet utfördes snabbt och effektivt. Det är uppenbart att verkstaden värdesätter sina...

Åsa L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bilen var på service och vi blev mycket trevligt bemötta både vid tidsbokningen och utlämnandet.

Anna S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Tog emot mig snabbt , och även om de inte kunde lösa problemet så hade de ändå en lösning 😉 Väldigt trevligt bemötande både när jag ringde , lämnade in bilen samt även av verkstadskillen som ringde . 😀

Berit Irma G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevligt bemötande och god service

Marie K

Trevligt mottagande vid bokning

Caroline W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevlig och hjälpsam personal!

Samuel F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Känns pålitliga, det gick smidigt. Dock lite förvirrande när jag skulle få ett prisförslag det stod att jag skulle bli kontaktad för att få en tid men det bokades en tid. Jag fick ställa frågan i ett mail för att få veta vad det skulle kosta .

Åke S

Mycket serviceinriktade och trevliga

Kirmang A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Mycket bra bemötande och arbetet är bra 👍

Anna L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bra service, bra bemötande av personal. Hjälpsamma vid frågor

Sofia J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Bra bemötande, bra service. Enda jag kan anmärka på är att det var lite otydligt gällande att arbetet inte skulle utföras den tid jag fick i bokningen utan senare på dagen. Det kanske var högtryck på verkstan som inte jag visste om.

Marco S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Trevligt. Proffsigt och bra jobb.

Pedram Z
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Fantastik trevlig och hjälpsam personal. Känns väldigt ärligt och pålitligt. Inga fake offerter.

Karl Mikael B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Alltid trevligt bemötande på Backaplan!

Mikael P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Super bra service och inga överraskningar

Lukas M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Toppen bemötande, alla är jättetrevliga

Yvonne F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Backaplan

Snabb hjälp och trevlig personal!