Mekonomen Bilverkstad Täby

Mekonomen Bilverkstad Täby

Ring 08-663 93 51 www.mekonomen.se
2 849
4.5

Välkommen till oss på Mekonomen Bilverkstad Täby! Våra kompetenta fordonstekniker har många års erfarenhet av branschen och ger dig en helhetslösning för dina bilbehov. Här får du alltid behålla fabriks- och nybilsgarantin och självklart får du en godkänd servicestämpel i boken. Vad behöver du hjälp med? Oavsett vilket bilmärke...

2 849 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Täby

Bengt Anders Michael P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Trevligt och bra. Bra att en får prisuppgifter både innan och mellan.

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2008 omdömen 4.6 av 2008 omdömen

Tydligt och snabbt. Bra pris och trevligt bemötande.

Mei-Li W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Jag blev väl bemött av personal/mekaniker som verkligen såg till att de förstod exakt vad jag var ute efter och såg till att jag fick det bästa priset. Jag skulle byta oljefilter och var först i kontakt med centralbokningen som gav mig ett pris, sedan var jag i kontakt med någon i verkstan och de hade mer koll på pågående kampanjer. Blev en tusenlapp billigare. Sånt uppskattar man ju verkligen. Trevlig och kunnig personal!

Algot H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Jag ger Mekonomen ⭐⭐⭐⭐⭐ för mitt verkstadsbesök som var över förväntan

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 753 omdömen 4.5 av 753 omdömen

Billy William E Billy William E
Kjell Ö
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Mycket nöjd! Snabb och effektiv service men framförallt ett otroligt professionellt och gediget bemötande. Kommer defintivt återkomma i framtiden. Stort tack

Owe P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Proffsigt ut för arbete. Nöjd kund

Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 197 omdömen 4.9 av 197 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
Marcus S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

5 stjärnigt service! Första gången jag lämnat in bilen på Mekonomen och jag är imponerad:)

Bernt S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Jag ville byta batteri på min Lexus. Fick vänta lite länge innan någon kommer. Dom visste inte om dom hade mitt batteri på lager.så jag ringer min sambo så hon kom och hämtade mig..sov över hos henne skulle ha åkt till Norrtälje kollade kl.18.oo inget meddelande. Så jag trodde att det var stängt för dagen. Kollade på morgonen då fick jag att bilen var klar 18.15 dagen innan. När vi kommer tillbaka så säger han vi har öppet till 23 vardag här.det är butiken som slänger kl. 18 Se till att kunden vet era öppettider. Mvh.Bernt Stensell

Speedy Bilservice Eskilstuna
4.6/5 i betyg av 669 omdömen 4.6 av 669 omdömen

Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!

AGNETA SOFIA L AGNETA SOFIA L
Astrid B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Snabbt omhändertagande efter det att bilen bogserats till verkstan; även snabb återkoppling till bilägaren samt åtgärdat felet.

Elizaveta I
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Vi fick snabb och bra hjälp med punktering sent på kvällen. Så underbart!

Mekonomen Hemmesta
4.7/5 i betyg av 1272 omdömen 4.7 av 1272 omdömen

Alltid bra bemötande och bra service!

Jonathan David H Jonathan David H
Europeiska A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Supernöjd med mitt besök som gällde en 6000 Mila service. Trevligt bemötande från personalen och inte alls lika arroganta som märkesverkstäderna kan vara. Kunden i fokus helt enkelt.👍

Berndt F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Jag blev vänligt bemött och mitt ärende som var byte av halvljus fixades snabbt medans jag väntade. Stationen bjöd på.kaffe och jag är mycket nöjd!

Lisen H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Jag blev fantastiskt väl bemött och kvinnani i disken slog verkligen knut på sig för att hjälpa mig i mitt dilemma.

Johan B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Trevliga och snabbt bemötande. Bra pris och förklarar olika problem som kan uppstå på ett bra sätt

Gun C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Mycket vänligt och proffsigt bemött. Mina förväntningar blev uppfyllda. Fick diagnos på batteriet som var slut, men jag fick nytt.

Sven H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Bra kundmottagning och väl utförd och dokumenterad service

Iréne N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Trevlig personal! Bra service och framför allt snabbt resultat!

Jörgen Olof A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Bilen klar på 2 timmar. Super glad .

Per B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Snabb service och till och med billigare än utlovat

Torbjörn J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Byte av intag till Kalix motorvärmare , blev byte av lock. Locket sitter endast fast på den ena sidan efter bytet. Riktigt dåligt jobb.

Szilvia Ö
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Snabba, enkla att ha att göra med.

Berit T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Vänligt bemötande och bra service

Stefan M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Var en smidig process med trevlig personal!

Erik F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Snabbt medan jag väntade, vänligt!

Vladimir P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Trevlig personal och fick hjälp direkt. Jag har precis gjort ”årsservice” på min Jaguar och är nöjd med deras pris.

Sven F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

” Dyrt ” men vad har inte blivit dyrt. Mycket skatt. // Kanon jobb , snabbt effektivt trevligt bemötande. Supernöjd. Super kille som gjorde jobbet. TACK. 🤩

Petra A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Väldigt nöjd med servisen och bemötande. Kändes tryggt att ni ringde och förklarade

Christina N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Bra service och trevlig personal

Johan I
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Positivt, fick tid snabbt Feedback på klar rep snabbt Var ett enkelt fel så det satte inte verkstaden på stor utmaning

Eva A

Så trevligt bemötande. Kommer att bli ny kund Mvh Eva

Carl W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Allt funkade bra, klar på utlovad tid. Bra med öppet på kvällar

Camilla R

Trevligt bemötande, effektiv kommunikation

Jenny L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Så proffsigt och trevligt mottagande!

Eva M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Vid inlämnandet fick ett mycket kunnigt, trevligt, serciemind person som var mycket proffsig. Han tog tag i problemen direkt och kunde guida igenom vad som behövde göras på ett så ekonomiskt och bra sätt som möjligt. Bilen blev klar på en dag vilket vi inte räknat med och helt fantastisk att det var öppet till 23. Hämtade bilen efter träning och hon som lälmnade ut bilen var också helt fantastisk. Super, fortsätt så. Vi kommer bara använda Mekonomen i Täby i fortsättningen.

Shabnam T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Snabb och trevlig bemötande varje gång man är där!

Eva Kristina T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Fick tid snabbt och blev väl mottagen på em eftersom bilen skulle felsökas tidigt på morgonen därpå. Blev uppringd på morgonen att bilen var klar. Trevligt bemötande återigen och fick priset på reparationen. Toppenbetyg.

Ulla F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Snabb och bra service:) kunnig och välinformerad personal. Kändes tryggt

Thomas W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Trevlig personal och proffsigt genomförd reparation.

Frans V
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Bra bemötande och bra service

Christian R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Fantastisk service och bra priser och bra lånebilar

Bengt Erik A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Allt fungerade bra. Köpte en basservice. Bra bemötande!

Stig L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Det gick snabbt att få en tid och reparationen gick snabbt och blev bra. Enda solkigheten är den höga kostnaden.

Lisen S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Nöjd, synd bara att jag fick kliva upp i ottan för att vara på verkstan kl.7-8 fast ni inte tog hand om. bilen förrän kl.13. Annars trevligt. bemötande. Kommer gärna igen nästa år

Mikael H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Trevligt bemötande, snabb hantering av ärendet.

Jim F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Smidigt från första kontakten till att erbjuda lång öppettid för sen upphämtning. Superservice med att även ordna efterkontrollen hos Opus vägg i vägg. Mycket prisvärd reparation och serviceminded personal. Toppbetyg!

Claes N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Väldigt trevligt bemötande, bra utfört jobb !

Kjell S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Jättebra och mycket trevligt bemötande. Snabb hjälp trots ingen bokning. Räddare i nöden skulle jag säga. Batteribyte och de hjälpte mig också att kolla oljenivån.

Anna Maria Elisabeth E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Trevligt bemötande både när jag lämnade bilen och hämtade den

Knut Robert H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Aldeles utmärkt! Bra och trevlig personal. Lite kallt att stå ute i minus 15 grader. Vore skönt att vänta inne innan ni öppnar och tar hand om oss. Robert Hultman😄👍

Enexergi A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Kanon! De kunde ta in bilen för felsökning i princip omgående & bilen var åtgärdad samma dag. Trevlig personal. Bara positivt att säga om just denna Mekonomen. Med vänlig hälsning, Kasper Hellström

Sten F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Täby

Bra bra branta branta bra bra bra