Mercuri Urval AB

Mercuri Urval AB

Ring 08-506 450 28 www.mercuriurval.se
1.0

Mercuri Urval matchar nyckelpersoner med våra kunders strategiska behov. Vi hjälper dig att identifiera, utveckla och tillföra den kompetens och förmåga som du behöver för att lyckas med dina strategier.

2 omdömen om Mercuri Urval AB

Eva J
Skrev om Mercuri Urval AB

Flera utanonserade jobb sattes ut via Mercuri Urval och jag sökte en av dom. Fick svar att en annan tjänst hade blivit tillsatt (som jag inte hade sökt). Håller dom inte reda på vem som sökte vilka jobb ???? Dålig stil.

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Diskad L
Skrev om Mercuri Urval AB

Mercuri Urval kontaktar mig och vill ha intervju per telefon med mig. Bra, tänkte jag så slipper jag ta ledigt från jobbet och resa till Stockholm. Sedan skickar dom ett frågeformulär till mig, som jag ska fylla i och skicka tillbaka. Frågeformuläret visade sig vara en typ meritförteckning där jag förväntas kopiera hela mitt CV i det ...vilket jag tyckte var underligt. I e-posten skriver dom "..Detta formulär bildar tillsammans med din ansökan och den information som framkommer under telefonintervjun det underlag som kommer...