Rest. Tvåkanten

Rest. Tvåkanten

Ring 031-81 11 68 www.tvakanten.se
4.0

Med vällagade rätter under parollen "Modern Svensk Matlagning" och avspänd professionell service i trivsam miljö, vill vi ge utrymme för det goda mötet där den sköna helhetsupplevelsen dröjer sig kvar i ditt medvetande länge.

3 omdömen om Rest. Tvåkanten

Andreas H
Skrev om Rest. Tvåkanten

Avnjöt en trerättersmeny där ikväll, och det var en ren smaklöksfantasi i vissa lägen. Servicen grym och läget blir väl inte bättre inne i stan. Verkligen en Varm rekommendation!

Alexandra Å
Skrev om Rest. Tvåkanten

mycket trevlig restaurang med mycket god mat och trevlig personal.. även skönt att det ligger centralt...

Emma A
Skrev om Rest. Tvåkanten

Restaurang Tvåkanten ligger centarl beläget på¨Avenyn i Göteborg. En riktigt mysig restaurang som är mycket större än vad det ser ut som då man går förbi det utifrån. Jag har varit där två gången och jag är verkligen positiv till stället. Underbart trevlig personal som är mycket serviceminded och kunnig om maten, vinet mm. Som starter får man olika spännande bröd samt tillbehör vilket ingår i priset. God mat till medelklass priser. De har inte en jättestor meny men den är varierad och har ganska annorlunda och roliga sammansättningar. Jag rekommenderar denna restaurang varmt!

Linus P gillar detta