Michell & Company

Säljer begagnade bilar

5 omdömen om Michell & Company

Marzena H
Skrev om Michell & Company

Köpte 2 bilar och 2 är katastrof. Jag hävdar köpet om dem inte ta det på allvar kommer vi ses i rätten. Hade tillräckligt tålamod. Alla som är inte nöjda med den bilhandlare kan kontakta mig Marzena Hernansson Tumba

jonas g
Skrev om Michell & Company

Otrevlig och personal som ser dig ögat och ljuger helt vilt. Frågade ifall bilen varit krockad och han säger absolut inte, vi köper inte sånna bilar. Kollade senare med Audi som angav att bilen hade krockats.

Liza J
Skrev om Michell & Company

Jag och min sambo köpte en volvo v70 98 hos dom. Det blev mycket fel på bilen strax efter vi köpt den. De vägrade stå för reparationskostnaderna. ARN beslutade att de var skyldiga oss pengarna, men bilgirman har fortfarande inte betalat tillbaka. De svarar varken oss, ARN eller Svea ekonomi. Varnar för företaget

Rickard O
Skrev om Michell & Company

Jag köpte en Jaguar av M&C i augusti som de lovade att Folksam skulle kunna försäkra för 1200:- första halvåret. Det kostade närmare 5000:- men jag var tillmötesgående och gick med på att vi skulle dela på mellanskillnaden. Jag har besökt dem, SMSat, ringt och mailat men inte fått ett öre. Bara löften om att "visst ja, det ska vi fixa" men aldrig några pengar. Det fanns dessutom fel på bilen som de lovade skulle fixas via en AutoConcept-garanti, men de komponenter som behöver bytas omfattades inte av garantin. Dessutom stämmer...

Gaston G