Kampanj

Ring företaget
Migrationsverket

Pyramidvägen 2A 169 56 SOLNA

www.migrationsverket.se

Migrationsverket arbetar med migrationsfrågor i Sverige och internationellt. Vi har ansvar för att pröva alla ärenden som rör människor som vill besöka Sverige eller bosätta sig här, söka skydd undan förföljelse eller ha svenskt medborgarskap.

Mer funktioner

Vad tycker du om Migrationsverket

Läs vad Recos användare tycker om Migrationsverket

• Status: 8
    skrev om Migrationsverket:
    alltså, om sverige ska ta emot så många invandrare så att migrationsverkets arbetsuppgifter är så stora så dem inte hinner med sina grejer... då finns väl bara valen; anställ fler... eller stoppa invandringen litegrann ett tag så dem hinner ifatt, min tjej skulle fått sitt uppehållstillstånd för en månad sen, jag ringde idag och nämnde att vi ska flyga till peru på semester om 3 månader till och ville bara kolla hur det kom sig att vi fortfarande inte fått tiden/mötet vi skulle haft med dem, så att hon ens kan återvända efter semestern, svaret blev kort och gott.... skicka ett brev och be om förtur, vi är underbemannade.. så med andra ord... det är inte ens säkert att vi kommer kunna åka på semester efter 2 år här i sverige jobbandes och sparandes pga att dem är underbemannade... ska vi ha västvärldens högsta invandring måste vi ochså hinna med att ta emot och sköta all byråkrati också... hmms jag kanske e ute och cyklar nu, kanske det här är ett politiskt problem och stackarna på migverket är kanske lika frustrerade som dem som väntar på sina beslut... ush... nu vill jag nästan inte ens rösta längre, men måste nog ge dem en 2a iaf :(

Företag nära Migrationsverket

Diplomat Fastighetsmäkleri