feedback company

Ring företaget
Migrationsverket, Solna

Pyramidvägen 2A 169 56 SOLNA

www.migrationsverket.se

Migrationsverket arbetar med migrationsfrågor i Sverige och internationellt. Vi har ansvar för att pröva alla ärenden som rör människor som vill besöka Sverige eller bosätta sig här, söka skydd undan förföljelse eller ha svenskt medborgarskap.

Mer funktioner

Vad tycker du om Migrationsverket, Solna

Läs vad Recos användare tycker om Migrationsverket, Solna

• Status: 8
    skrev om Migrationsverket, Solna:
    alltså, om sverige ska ta emot så många invandrare så att migrationsverkets arbetsuppgifter är så stora så dem inte hinner med sina grejer... då finns väl bara valen; anställ fler... eller stoppa invandringen litegrann ett tag så dem hinner ifatt, min tjej skulle fått sitt uppehållstillstånd för en månad sen, jag ringde idag och nämnde att vi ska flyga till peru på semester om 3 månader till och ville bara kolla hur det kom sig att vi fortfarande inte fått tiden/mötet vi skulle haft med dem, så att hon ens kan återvända efter semestern, svaret blev kort och gott.... skicka ett brev och be om förtur, vi är underbemannade.. så med andra ord... det är inte ens säkert att vi kommer kunna åka på semester efter 2 år här i sverige jobbandes och sparandes pga att dem är underbemannade... ska vi ha västvärldens högsta invandring måste vi ochså hinna med att ta emot och sköta all byråkrati också... hmms jag kanske e ute och cyklar nu, kanske det här är ett politiskt problem och stackarna på migverket är kanske lika frustrerade som dem som väntar på sina beslut... ush... nu vill jag nästan inte ens rösta längre, men måste nog ge dem en 2a iaf :(

Företag nära Migrationsverket, Solna

Rebuz Kidz

Södra Långgatan 39, SOLNA

Läs mer om Rebuz Kidz

Sandra V

Sandra V tycker:

"Helt fantastiskt utbud, snabba leveranser och otrolig service!! "

Future Car Care

Gårdsvägen 4, SOLNA

Läs mer om Future Car Care

Isak K

Isak K tycker:

"VARNING för detta Future Car Care! Jag köpte deras groupon deal på helrekond med lackskydd och blev grundlurad då de inte ens polerade lacken. Jag kun ... "

Sazna

Rättarvägen 8, SOLNA

Läs mer om Sazna

Neeraj C

Neeraj C tycker:

"Trevlig personal, riktigt god indisk mat som man äter på restauranger i Indien. Ej hemlagad som många andra indiska restauranger. Fräscha likaler. "

Strix Lunch & Catering AB

Dalvägen 12, SOLNA

Läs mer om Strix Lunch & Catering AB

Patric L

Patric L tycker:

"Gillart! Man får passa sig för efterrättsbuffén. :) "

Vanadis el AB

Gustafsvägen 2, SOLNA

Läs mer om Vanadis el AB

Karin F

Karin F tycker:

"Björn på Vanadis El är den trevligaste elektrikern jag har träffat. Jag fick en tid direkt när jag ringde, han kom i tid och han var noggrann och förk ... "

0 bilder från Migrationsverket, Solna

Taggar för Migrationsverket, Solna