feedback company

Checkins
Ring företaget
Mikael Resander Måleri

Rådsvägen 6 141 48 HUDDINGE

Mikael Resander Måleri finns på Rådsvägen 6 i HUDDINGE och är sökbara på bl.a. Målare och Måleriarbete

Mer funktioner

Vad tycker du om Mikael Resander Måleri

Mikael Resander Måleri saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Filip H
Filip H tycker
"Efter att ha läst alla positiva recensioner här på RECO så var jag såld på att CleaningLady måste vara bra, tyvärr kunde inte det vara längre ifrån sanningen. Städningen skulle ske 13.00 och 17.00. Runt 15.00 skickar dem s ... " Läs mer

Företag nära Mikael Resander Måleri

Huddinge Kommun, Huddingehallen

Gymnasietorget 2, HUDDINGE

Läs mer om Huddinge Kommun, Huddingehallen

Mat U

Mat U tycker:

"Jag tycker personalen ska lära sig vad ordet "serviceminded" betyder...Instruktörerna känns inte heller så proffsiga... "

Haninge Kiropraktor Klinik

Rådsvägen 9 6tr, HUDDINGE

Läs mer om Haninge Kiropraktor Klinik

Johanna A

Johanna A tycker:

"Proffsigt, kiropraktik när det är som bäst! Fick akut ryggskott en helg fick komma samma dag. Blev bra på tre behabdlingar. "

Optimal Tech Stockholm AB

Stambanevägen 35, HUDDINGE

Läs mer om Optimal Tech Stockholm AB

Agneta S

Agneta S tycker:

"Mycket proffsig och bra byggföretag som har hjälp oss med renovering. Kan verkligen rekommendera detta företag! "

Tonys Bilbärgning

Kometvägen 3, HUDDINGE

Läs mer om Tonys Bilbärgning

Huddinge Kommun, Tomtbergaskolan

Kommunalvägen 31, HUDDINGE

Läs mer om Huddinge Kommun, Tomtbergaskolan

0 bilder från Mikael Resander Måleri

Taggar för Mikael Resander Måleri

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Mikael Resander Måleri