Mio AB

Ring 0504-412 00
1.6

5 omdömen om Mio AB

Åsa Maria Johanna J

Jag har beställt en säng på Miovaruhuset i Handen, valde till leverans och montering för att det skulle gå så smidigt som möjligt. Leveranstiden 7 veckor, och när de äntligen kom så var sängen trasig, montörerna tog med sig den igen och hänvisade mig till Mios reklamationsavdelning. Där fick jag informationen att jag kunde få en tillfällig lösning medans jag väntade ytterligare 7 veckor på att det tillverkades en ny säng. När montörerna kom en andra gång, så hade de med sig fel varor. Jag kan inget annat än att ge Mio sämsta möjliga betyg för både produkter och service!

Sean W
Skrev om Mio AB

Köpte vardagsrumsbordet Gizmo på Mio på Sveavägen. Efter en mycket kort tid lossnade en av möbeltassarna. Möbeltassen var tunn, svart och unik för just det bordet. Mio hävdar, i motsats till mig och Konsumentverket (!) att möbeltassar är tillbehör och att jag fick köpa nya, vita, tjockare sådana i deras butiker - vilket skulle få bordet att luta. Det kunde inte eller ville inte kontakta leverantören och ordna originalpassar. Helt bisarrt. Enda chansen att få en lösning skulle vara att dra det hela inför ARN via en reklamation....

Marcus R P K

johan l
Skrev om Mio AB

Ett bra alternativ till IKEA även om det absolut är dyrare men de har ju också schystare grejer eller iaf mer personliga. Värt ett besök.

Johanna B

Stor nybyggd butik med trevliga medarbetare och trevliga chefer. Bra villkor, lön och arbetstider om man vill ha ett bra extrajobb. Finns möjligheter att arbeta helger och kvällar, perfekt vid studier. Gjorde praktik och arbetade extra här under sista året på gymnasiet.