Mix Måleri

Mix Måleri

Ring 070-761 40 77 www.mixmaleri.se

Mix Måleri HB startades våren 2007 av Inger och Peter Rombin. Vi har tidigare erfarenheter av måleriet som anställda sedan 1987 i ett medelstort företag. Men vi kände att vi ville starta eget för att bättre kunna påverka och bli nöjda med arbetet. Båda två har tagit Gesällbrev och har nu 25 års branscherfarenhet. Vi utför...

4 omdömen om Mix Måleri

Jenny L
Skrev om Mix Måleri

Vi är supernöjda! Noggranna, yrkeskunniga och höll både tidplan och budget.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Jan F
Skrev om Mix Måleri

Professionellt Snyggt arbete, höll tider och priser Inget fel på något Prisvärt Helt nöjd

Ulla B
Skrev om Mix Måleri

Jag är mycket nöjd med Mix Måleri som tapetserade och sedan målade om mitt hus. Allt är gjort på bästa sätt och de har stor yrkeskunskap. Resultatet blev fantastiskt fint till ett bra pris. De är mycket noggranna och kom alltid på den tid de lovat. Jag kommer att anlita dem igen. Jag ger Mix måleri de allra bästa rekommendationer.Ulla, Spånga

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Peter S
Skrev om Mix Måleri

Utmärkt jobb 2 ggr hos oss: överenskommen tid, pris hålls, m.m.. Mycket trevligt bemötande. Högsta möjlig rekommendation från oss till alla som vill ha en högklassigt målnings- och tapetseringsarbete.