Mobilglas

Mobilglas

Ring 031-701 00 40 www.mobilglas.se

Mobilglas lagar och byter bilglas ute på plats! Hur kan det komma sig att ingen annan genomför byte av bilglas, direkt ute på plats? I flera Europiska länder är det sedan flera år vanligt med byte på plats. Ute på din arbetsplats medans du jobbar eller direkt på brottsplatsen. Ring så byter vi på plats!

7 omdömen om Mobilglas

J
Skrev om Mobilglas

Tack för ett trevligt bemötande och ett väl utfört arbete på min SAAB SBP434,ny framruta på min arbetsplats p-plats,skönt att slippa bli skjutsad lr låna bil ,skitsmidigt till o med billigast,rekommenderas varmt Mvh Jocke

Ali A

Tack för den snabba och bästa servicen till min Volvo S80, Stor tack för er

Emma E
Skrev om Mobilglas

Verkligen bra service och mycket smidigt att de kommer hem och uför arbetet hemma. Snabbt, bra och praktiskt :)

Cilla J
Skrev om Mobilglas

Bästa servicen man kan få! Jag är supernöjd! Tack för ett fantastiskt snabbt arbete!

Sven N
Skrev om Mobilglas

Medan jag åt lunch bytte Mobilglas rutan på bilen. 50 min. senare var det klart och dessutom 500 kr. billigare än Ryds glas.

Peter J
Skrev om Mobilglas

Vilken tjänst! Fick bilrutan bytt på plats hemma hos mig. Skulle garanterat anlita de igen om rutan sprack.

Ford i
Skrev om Mobilglas

Det fungerade kanon. Har använt tjänsten två gånger och skulle verkligen rekommendera andra att göra det också. Skulle självklart vända mig till er igen.