Malin Strender

Malin Strender

Malin Strender är mäklare på MOHV Malmö

Malin Strender har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Malin Strender har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Strender har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Malin Strender

Sedan starten hos Reco 2015
Marie A
S:t Knut

Malin har mött alla förväntningar man kan ha på mäklaren när man köper en lägenhet.

Joshua M
S:t Knut

När jag bestämde mig för att sälja min lägenhet fanns ingen tvekan om att jag skulle ringa direkt till Malin och inte ens behöva titta på en annan mäklare! Inte bara super proffsig och kunnig kring hela försäljningsprocessen, men också pga hennes erfarenhet och kunskap ger riktig bra råd och stöd. Rekommenderar verkligen att ni vänder er till Malin på nästa bostadsaffär!!

Louise Ö
Ribersborg

Malin agerade väldigt proffissionellt från början till slut! Väldigt flexibel, rak och tydlig när det kommer till kommunikation hjälpte verkligen oss som säljare. Vi fick toppnotering på våran försäljning och jag är helt övertygad av att det är tack vare Malin. Jag skulle utan tvekan anlita Malin igen och jag kan rekommendera henne till alla som letar efter en riktigt bra mäklare. Tack för all hjälp Malin!

Pär K
Ribersborg

Malin är engagerad och aktiv. Hon återkopplar snabbt och effektivt och gör allt hon kan för att förenkla och genomföra ett köp. Kan verkligen rekommendera henne vid försäljning/köp av lägenhet.

Fredrik P
Ribersborg

Varmt och förstående bemötande som samtidigt var mycket professionellt och sakkunnigt. Effektiviteten var otroligt hög och likaså handlingskraften. Vi kände oss väldigt trygga med Malin genom hela processen.

Oskar A
Ribersborg

Kunnig och ett proffs ut i fingerspetsarna. Lotsade oss tryggt genom en lägenhetsförsäljning som hade kunnat innebära en del stress och press, men som istället genomfördes smidigt och där vi fick ett slutpris över förväntan.

Christina I
Gyllins Trädgård

Jag blev mycket bra, professionellt och trevligt bemött av Malin både vid visningen och även i senare kontakter. (Har lite svårt att pricka in rätt på de fem cirklarna!) Omdömet om Malin är mycket positivt!

Maria P
Gyllins Trädgård

Mycket bra bemött. Kunnig. Snabb på kontakt.

Catarina S
Centrum/City

Hon var super trevlig och informativ. Hon hade inga problem att ta reda på saker om hon inte visste svaret på våra frågor. Jag kan verkligen rekommendera henne starkt! You won''t regret it.

Lars Johan D
Centrum/City

Endast positiva saker att säga om Malin. Trevlig, tydlig, saklig, professionell, noggrann, och mycket hjälpsam. Allt man kan önska sig hos en mäklare.