Salong Studio 4

3.9

10 omdömen om Salong Studio 4

Tomaz P
Skrev om Salong Studio 4

Supertrevlig personal och alltid utmärkt resultat, rekommenderas starkt.

DANIEL K
Skrev om Salong Studio 4

Super nöjd! Riktigt noggrann och trevlig personal, klipptes av Ravo tror jag hans namn var. Märktes att ville göra ett bra jobb och gjorde det lilla extra. Väldigt rolig att prata med också! Utöver detta så var det riktigt prisvärt.

RICKARD T
Skrev om Salong Studio 4

Mycket nöjd! Gått 10 år hos prisvinnande barberare i centrala Göteborg men det här var närmare mitt nya hus och resultatet blev minst lika bra på kortare tid. Gjorde både hår och skägg men har kanske inte världens mest komplicerade krav. Hur som helst väldigt nöjd med allting och kommer gå hit igen.

Yvonne A
Skrev om Salong Studio 4

Nancy klipper jättebra, är trevlig och lätt på händerna. Billigt är det också, både jag och mamma är jättenöjda.

Sara K
Skrev om Salong Studio 4

Bästa salongen i Mölndal Kanon priser !

natalie s
Skrev om Salong Studio 4

Bra priser och superuktiga på barnklippningar ,rekommenderas verkligen för alla som har flera barn och inte vill/kan lägga en förmögenhet när barnen behöver klippas, stort plus att dom har drop in :)

Maria
Skrev om Salong Studio 4

Fruktansvärt. Fick gå till annan frisör efter 6 timmar felbehandling av Amanda. Stor varning...

Kristina M
Skrev om Salong Studio 4

Det är första gången jag klipper mig på Mölndals Klippotek. Jag har aldrig tidigare varit på någon salong här i Göteborg, där någon kan bleka mitt mörka hår, utan att det blir "Iranblont" dvs gult! Men så hamnade jag här, hos frisörskan Tahira, som förstod sig på mitt hår, och för första gången blev jag sjukt nöjd med mitt fina blonda hår! Tahira borde få löneförhöjning, och jag ska definitivt till henne fler gånger!

ulrica w
Skrev om Salong Studio 4

Jag hade min värsta klippupplevelse här. Otrevlig personl, fruktansvärt hårdhänt behandlig, slarvig klippning och reslultaet var inte bra. MVH/Ulrica

Hanna S
Skrev om Salong Studio 4

Otrevlig personal, har öppet på lördagar men inte för bokningar. Usla öppetider. Skit ställe!