Monroe Design

Monroe Design

Ring 070-755 19 77 www.monroedesign.se

Webbdesign och grafisk formgivning av trycksaker i allmänhet och självhäftande väggdekor och skyltfönsterdekor (glasdekor) i synnerhet. Egen produktion på dekor, vilket möjliggör skräddarsydda lösningar för heminredning, kontorsinredning och butiksinredning.Utveckling av varumärke (branding), grafisk profil inkl. design av logotyp,...

7 omdömen om Monroe Design

Daniel L
Skrev om Monroe Design

Min kliniks nya hemsida http://sodrastationsnaprapatklinik.se/ gjordes av Monroe Design och vi alla tycker den är grymt snygg och användarvänlig. Monroe Design engagerar sig till 100 % och fixar mycket mer än själva webbdesignen. Nu syns vi på helt annat sätt och slutresultatet blev bättre än förväntat :) Vi rekommenderar starkt!!

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 88 omdömen 4.9 av 88 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Mathias W
Skrev om Monroe Design

Jag anlitade Angela i förhoppning att om att få en snygg och SEO anpassad hemsida. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera Angela. Hon är ett kreativt geni!

Greger Patrik W
Skrev om Monroe Design

Monroe Design är vårt första val då fokuset för oss är att det skall vara användarvänligt, samtidigt som hemsidan är snygg och gjord på ett sätt som Google gillar. För oss blir valet enkelt.

Niklas K
Skrev om Monroe Design

Ingen rädsla var det första bokomslaget Angela gjorde och det tog mitt bokförlag med storm. Sedan blev det två omslag till i samma suveräna stil. Fantastiskt att min bokberättelse fick en så snygg paketering. Tack, Angela! Angela är dessutom en pärla att jobba med. Enorm energi. Tillsammans med henne är ingenting svårt. /Niklas Krog www.niklaskrog.se

Tarkan O
Skrev om Monroe Design

Anlitat Angela 3 gånger för våra skyltfönster. Första jobbet gjordes för drygt 4 år sedan och håller ännu, utan en skråma. Senast bytte vi en dekal. Snabb och smidig service, samt att jobbet utföres mycket professionellt. Kan varm rekommendera Monroe Design till alla som funderar på att designa fönster eller väggdekaler

CECILIA J
Skrev om Monroe Design

Angela fick vår nyöppnade Salong i Årstadal att lysa upp tack vare sitt fantastiska arbete av Fönsterdekorer,flaggor och mattor. Mer serviceminded och nogrannare tjej får man leta efter! Jag är så lycklig att jag vände mig till henne. Alla mina rekommendationer ++++++++++ Cecilia Johansson www.perfectbeauty.nu

Viviana E
Skrev om Monroe Design

Jag beställde en personliga canvastavla i pop art-stil till min sambo i present! Tavlan blev så mycket mer och bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig! Jag visste inte riktigt hur jag ville ha tavlan men jag fick ett mycket professionellt bemötande med en suverän konsultation där Angela verkligen fångade känslan jag var ute efter. Hon är noggrann, effektiv, lyhörd och besitter en fantastiskt konstnärlig kreativitet. Jag rekommenderar mer än gärna Monroe Design till alla som månar om slutresultatet