Moodhouse AB

3.3

16 omdömen om Moodhouse AB

Jim Ove N
Skrev om Moodhouse AB

Vi använde Moodhouse för både styling och städ inför visning. Allt gick mycket smidigt och resultatet blev toppen. Vilket bidrog till en lyckad försäljning.

Svar från Moodhouse AB

Hej Jim, Stort tack för det jättefina omdömet och för att du tog dig tid att dela dina positiva erfarenheter med andra :) Önskar dig all lycka till i din nya bostad!

Lena F
Skrev om Moodhouse AB

Vår lägenhet kändes både hemtrevlig och inbjudande efter stylingen från Moodhouse. Det gjorde verkligen skillnad vid försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Moodhouse. De har varit vänliga, hjälpsamma och mycket kunniga.,

Svar från Moodhouse AB

Hej Lena, Tack snälla du för dina fina ord, vi blir så glada av att du känner dig nöjd med vårt arbete :) Vi önskar dig all lycka till framöver!

Anna Maria Olivia L

Moodhouse gjorde ett mycket bra arbete som definitivt lyfte lägenheten. De var enkla och trevliga att ha att göra med i alla led. Tydliga med information. Väldigt positiv erfarenhet.

Svar från Moodhouse AB

Hej Maria, Tusen tack för ditt fina omdöme, vi blir så glada :) Vi önskar dig all lycka till i din nya bostad!

Anders K
Skrev om Moodhouse AB

Chockerande dåligt bolag. Blev rekommenderade av mäklaren att använda tjänsten. Först kom en kvinna och pratade med oss och gick igenom lite fort vad som skulle göras. Som jag förstod det skulle hon eller en annan stylist komma på morgonen, och att de skulle ringa innan de var klara för dagen så att jag kunde komma tillbaka till lägenheten och hämta nycklarna. Men på morgonen kom ett par flyttgubbar och började slänga in saker i lägenheten, en av dom sa att stylisten inte börjat jobba än men att det var okej att lämna nycklarna...

Svar från Moodhouse AB

Hej Anders, Så tråkigt att detta blev din uppfattning om oss då stylingen blev så fin samt att vi, precis som du skriver, har reparerat dörren med hjälp av hantverkare och gjort ett avdrag på din faktura för besväret. Vi önskar dig all lycka till framåt och hoppas att du ska trivas i er nästa bostad.

Luzmila Stephanie V

Extremt fint bemötande och mycket fin styling! Kan inte annat än rekommendera!

RICHARD B
Skrev om Moodhouse AB

Fullkomligt uselt företag som mer hindrar en försäljning än hjälper. Total brist på känsla för lägenhet de skall inreda. Service är ett okänt ord och mycket dyrt. De tog ut möbler för att "styla" och sedan ville ha betalt för att bära in dem åter. USELT!

HILDA J
Skrev om Moodhouse AB

För de pengarna hade jag förväntat mig mycket mer. Fläckar på möbler och sängkläder. Ljusen de satte in var nersmälta, några av växterna var fulla av döda blad. Det kändes inte som att stylingen gjordes med omsorg. När jag beställde styling så sa de att jag skulle betala när handpenning för lägenheten var betald, i verkligheten var det inte så.

MATS R
Skrev om Moodhouse AB

En jättestor eloge till teamet på Moodhouse för ett fantastisk arbete med styling och presentation av vår lägenheten. Lägenheten var som förvandlad och jag fick kolla på bilderna flera gånger för att förvissa mig om att det verkligen var vår lägenhet jag såg. Alltid jätteroligt att se proffs göra ett bra jobb!

CHRISTER W
Skrev om Moodhouse AB

Var lite tveksam till styling i allmänhet pga kostnaden, men valde ändå att anlita Moodhouse tack vare mäklarens rekommendation.Att försäljningen gick över förväntan kan till stor tillskrivas Moodhouse. Det räckte med att träffa dem en (1) gång, sedan tog de hand om allt. Jag är oerhört nöjd med hur de stylade lägenheten och på vilket sätt det tog hand om uppdraget. Ingen tvekan att jag skulle anlita dem och det skulle bli aktuellt i framtiden.

ERIC F
Skrev om Moodhouse AB

Kan varmt rekommendera Moodhouse! De gjorde ett kanonjobb och inredde min etta på ett smakfullt sätt som dessutom framhävde lägenhetens fina originaldetaljer. Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Kommunikativ och kompetent personal med ett trevligt bemötande under hela processen!

KATARINA F
Skrev om Moodhouse AB

Jag blev rekommenderad av min mäklare att anlita Moodhouse för att styla min lägenhet inför försäljningen och det blev fantastiskt bra. Alla på företaget som jag var i kontakt med var mycket trevliga, kunniga och professionella. Rekommenderar dem varmt!

Patrik B
Skrev om Moodhouse AB

Aldrig blivit så illa bemötta! Vi litade på vår mäklares rekommendation och därför blev det Moodhouse. Hon som sålde var allmänt pratig och hade dålig koll, kom en kvart försent och skyllde på sin pojkvän, vad det nu hade med oss att göra? Kunde inte ens skriva ihop en beskrivning av vad vi skulle förbereda, utan det blev en massa mail fram och tillbaka. Till sist fick min fru skriva ihop hela beskrivningen och få Moodhouse att godkänna den. Sen så skulle de ha betalt mot faktura och 30 dagar, trots att vi hade kommit...

Marita B och Karin A gillar detta
Camilla S
Skrev om Moodhouse AB

Aldrig varit med om ett sådant oprofessionellt företag. Vid styling så frågade stylisten om hon fick kolla i mina skåp och lådor för att se om det fanns något dem kunde använda vid styling. Jag svarade henne att jag inte kände mig bekväm med att främlingar skulle leta i mina skåp och att vi faktiskt betalade för en service och då inte tycker vi borde behöva tillhandahålla sakerna. Hon blev då lite irriterad på mig i telefonen men sa sedan okej och la på. När jag väl kom hem efter stylingen hade hon använt våra saker ändå,...

Marita B och 5 andra gillar detta
Camilla A
Skrev om Moodhouse AB

Stylingen ganska ok, dock inte som Lotta förklarade vid införsäljningen. Problemet började när huset inte låg kvar på Hemnet längre, då fick jag ett sms om att de skulle hämta möblerna dagen efter, vilket INTE vad var Lotta och jag kommit överens om. Innan stylingen flyttade vi alla våra möbler, förutom våra sängar till ett förråd hos Shurgard och blev lovade att få bo i stylingmöblerna fram till vår flytt (ca 1 mån) eftersom vi inte ville flytta tillbaks allt (villa på 6 rum). När jag försökte nå Lotta som lovat detta vid...

Marita B och 5 andra gillar detta
Frida K
Skrev om Moodhouse AB

Vi är jättenöjda med Moodhouse och framförallt med stylisten Annika som gjorde ett fantastiskt jobb i vår lägenhet inför försäljningen. Trots att den andra stylisten blev sjuk dagen innan och sådant så löste de allt superbra. Det blev snyggt och trevligt och både stylisten och deras samordnare hade en supertrevlig kommunikation, var alltid tillgängliga för frågor och involverade oss på ett väldigt positivt vis. Trots att det var övermöblerat och lite kaos pga stundande flytt när de kom och tittade första gången så såg...

emma l

Karin A gillar detta