Aqua Dental Mörby Centrum

Aqua Dental Mörby Centrum

Aqua Dentals klinik i Mörby Centrum är en av de mest moderna. Hos oss erbjuder vi allt mellan allmäntandvård till specialisttandvård och estetisk tandvård. Våra tandläkare och tandsköterskor är välutbildade, certifierade och alltid uppdaterade på den senaste forskningen. Hos oss får du trygg vård genom modern teknik, vare...

200 omdömen om Aqua Dental Mörby Centrum

Madeleine F
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Tack till Lisa Torstensson för din respons och ditt engagemang för kliniken🙏

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

VALDEMAR S
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Bra uppföljning från kliniken. Min kontaktperson har varit väldigt professionell och hoppas på ett fortsatt fint samarbete framöver.

Aqua D gillar detta
Lisa E
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Nöjd med servicen här. Trevlig tandläkare.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Monica J
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Bra bemötande i telefon. Mkt gott omhändertagande och tålamod av tandläkare och tandsköterska vid undersökning och därefter 2 lagningar. Nöjd patient❤️

Irene S
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Trevligt, vänligt och professionellt bemötande. Allmän undersökning och utbyte av trasig tandkrona. Mörby Dental följer upp och använder den senaste moderna tekniken för maximalt resultat.

Björn M
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Mycket trevlig personal och proffsiga undersökningar.

Ann-kristin T

Mycket trevligt bemötande,mycke nöjd

Tomas T
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Perfekt bemötande och en utmärkt behandling. -:)

Robert B
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Hej, Mörby Dental har varit mycket bra att gå hos. Trevligt och proffsigt bemötande. Jag rekommenderar dem gärna till mina vänner.

Linnea L
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Pedagogisk och varm tandläkare. Någon att lita på!

Cecilia M
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Jag och min man har varit kunder i många år. Vi har förutom vanliga tandkontroller fått hjälp med tandfasader, kronbyte, hjälp efter en arbetsolycka som så småningom efter flera behandlingar resulterade till en brygga eftersom den skadade tanden hade dött. Mycket proffesionellt och vänligt bemötande på alla sätt. Skicklig personal med spetskompetens. Vi kan verkligen rekommendera Mörby Dental Group. Vilket vi redan har gjort flera gånger. Vi har inte Facebook så jag antar att vi ska välja Spara utan Facebook.

Hulya T
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

De är mycket proffesionella. Det är inga väntetider, man får komma in i princip direkt på utsatt tid. Alla är väldigt trevliga på hela kliniken. Min behandling var mycket smidig från början till slut.

Joakim E

Roligt att få en krona för 4500kr kanontandläkare

Maria J
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Alla är alltid hjälpsamma! Har fått nya fina framtänder och bra hjälp med att bibehålla min munhygien. Man är aldrig bortglömd!

Nanetth C
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Kund hos Folktandvården i nästan 60 år. Nu, 2017 med all koncentration på ensamkommande barn och vuxna blir F.t. rena rama fabriken. Jag stod en dag och fick en fraktur i en tand. Går till min tandläkare som säger: - Har en halvtimme över, imorgon. Nästa tid för själva arbetet kommer att med tur läggas om cirka drygt en månad. Vill inte skriva här vad jag svarade, men det var inte trevligt. Jag frågade slutligen tandläkaren om hon visste om det fanns privat tandvård i huset? Upp för trapporna och där lyste namnet Mörby...

Anna N
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Väldigt förstående och tandläkaren Caroline känns väldigt förtroendeingivande!

Malin T
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Väldigt vänligt bemötande. Professionell tandvård. Fräscha lokaler.

Beate E
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Veldig fornøyd med Mörby dental group. Alltid god service! Flytter tilbake til Norge sommeren 2017, så takker for bra behandling og service hos dere!

Eva N
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Suveränt bemötande och behandling på alla sätt. Lätt att komma i kontakt med. Jag är m.a.o. mycket nöjd och rekommenderar mer än gärna Mörby Dental Group.

Paula W
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

MDG är en tandläkarmottagning som jag verkligen kan rekommendera. Min tandläkare är mycket skicklig enligt min bedömning och utrustningen som används måste vara den bästa och mest avancerade som finns i dagsläget. Personalen är mycket vänlig. En helt ny upplevelse att gå till tandläkaren. Personalen

Eva S
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Mycket trevligt, personligt och proffsigt bemötande från alla i personalen. Mycket nöjd :-)

Stefan K
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Mycket bra. Allt gick enligt högt ställda förväntningar precis som vanligt. Svante var som alltid lugn i sin yrkesutövning. Han hade en ny tandsköterska som med sitt smittande leende gjorde dagen till ett ljust minne.

Birgitta H
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Började på Mörby Dental för en del år sedan, kom dit genom rekommendation, Första anblicken, rent snyggt modernt! Har gjort både lagningar, rotfyllningar, och kronor. Trevliga duktiga personer som arbetar där. Vi är mycket belåtna med allt och vi är fler i vår familj som anlitar Mörby Dental. Vi trivs där och känner oss trygga.

Annika A
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Jag var på vanlig undersökning hos tandläkaren. Sammantaget blev jag bemött väldigt bra!

Olof V
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

En mycket posistiv upplevelse där man blir vänligt bemött och omhändertagen på ett proffessionellt och tålmodit sätt vilket gör en sj'lv positive också till omvärlden.

Frida L
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Väldigt nöjd med min hållning och tandhygienist besök ! Trevligt bemötande och proffsig tandläkare och tandhygienist !

Camilla P
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Fantastiskt bemötande! Går därifrån med ett STORT leende på läpparna.

Marcus E
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Jag skulle på en vanlig undersökning. Blev väldigt bra bemött från början till slut. Fick svar på frågor som jag undrade över. Jag köpte även 2st tandtråd, blev jätte bra omhänbdetagen vid kassan.

Klas H
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Utmärkt service av Caroline! Tandstenen skrapades bort utan att jag ens märkte det!

Lisbeth R
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Mycket bra bemötande och behandling.

Eptesama F
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Jag är jätte nöjd på alla sätt Mycket trevligt bemötande och personal. Snabba tider för besök och snabb behandling. Toppen -den högsta betyg!!!! Kommer rekommendera för alla som söker tandvård+++++++.

Peter M
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Ny tandläkare som vanligt känns det som men han var väldigt duktig och professionell, minns inte hans namn en ung utländsk tandläkare

Klas L
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Jag har gått på behandling hos Caroline och hon har gjort ett utsökt arbete. Nu är vi klara för i år. Jag blir alltid väldigt vänligt bemött av alla inblandade. Även när jag tvingats ändra mina bokade tider har det fungerat utan tjafs. Som ni förstår är jag en mycket nöjd kund som nästan ser fram emot nästa besök!!

Anette O
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Smidigt. Fick byta tandläkare efter ganska kort tid som kund, hade gärna haft samma.

Caspar H
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Bra bemötande. Trevlig miljö kändes tryggt och professionellt under undersökningen

Yonnie B
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Generellt sett mkt bra service och bemötande. Modern utrustning och lättillgängliga. Lite olyckligt att det byts personal så ofta att man inte får någon kontinuitet med sin tandläkare.

Andreas O
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Jag har sedan många år tillbaka tandläkarskräck och det blev inte bättre när hela klinikens journalsystem och röntgenbildssystem låg nere och en antydan till kaos låg i luften. Fick träffa tandläkaren Armand och han gjorde hela upplevelsen mycket behaglig. Nu kommer jag fortsätta att gå till honom!

Kent M
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Toppenbra ny tandläkare för mig .Proffsigt bra.

Pietro S
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Bra bemötande och proffsigt utfört undersökning

Anne T
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Bemötandet var utmärkt vid min årliga tandundersökning. Högsta möjliga betyg.

Caroline L
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Trevlig, varm och professionell personal.

Lena M
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Proffsig personal och alltid ett trevligt bemötande. Ordning och reda.

Gerard G

Proffesionellt och personligt

Alfred R
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Trevligt och proffesionellt bemötande!

Zeljko T

Jättebra tandsköterskor som är 100% proffsiga

Victoria O
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Alltid en sådan trevlig service och varmt bemötande. Känns verkligen inte som den "klassiska tandläkaren" utan mycket trevligare! Kan varmt rekommendera.

Henning R
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Jättebra behandling och bemötande, jag har tandläkarskräck, Camilla är dock jättebra, tack!!!

Magnus Ö
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Mkt bra och professionell. Oxå trevligt och intresserat bemötande. Tack!

Carola W
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Jag pratade med en jättetrevlig kvinna när jag ringde och bokade tid. Tandhygienisten Lena Johansson är verkligen rätt person på rätt plats, en fantastiskt rar och empatisk kvinna. Efter skräckupplevelsen på Folktandvården var mitt besök hos Lena som att komma från helvetet till paradiset. Tänker även byta till en tandläkare hos Mörby Dental.

Oskar H
Skrev om Aqua Dental Mörby Centrum

Känns ärliga och ger rekommendationer efter mina behov. Trevlig och kunnig personal som får mig att känna mig trygg och säker på att mina tänder får den omvårdnad de behöver.