Move 4 You - Göteborg

Move 4 You - Göteborg

Ring 031-49 01 70 www.move4you.se
3.8

Move 4 You hjälper till med allt inom flytt både privat samt företag.

4 omdömen om Move 4 You - Göteborg

GIA N
Skrev om Move 4 You - Göteborg

Hade en mardrömsflytt med detta företag för många år sedan! En av flyttkillarna sa att jag kunde bära mina j....a möbler själv! Dom skulle behålla min tv! Inget porslin var nästan helt! Dom slängde upp kartongerna på ryggen så att porslinet krasade i ilska! Jag fick underteckna ett papper där jag skrev under att hela bohaget var helt! Fick en kompensation av ägarna på 500:- men detta var ett trauma!

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 706 omdömen 4.8 av 706 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Therese H
Skrev om Move 4 You - Göteborg

Bästa flytt firman, trevliga killar som kom o kämpade med alla våra möbler, stort tack till Andreas o hans kollegor för en perfekt flytt !!

susanne i
Skrev om Move 4 You - Göteborg

Vi anlitade Move 4 You för en flytt från Majorna till Brännö. Killarna dök upp punktligt, var väldigt trevliga och skötte allt utan problem. Vi kände oss mycket nöjda under och efter flytten. När räkningen kom så stämde allt som vi tidigare kommit överens om. /Susanne och Arngrimur

Camilla K
Skrev om Move 4 You - Göteborg

Flyttade med hjälp av move 4 you och det ångrar jag inte. Försiktig med våra möbler och snabb flytt samt höll avtalade tider då det var mycket viktigt för mig.