Mq

Ring 0470-243 42 www.mq.se
3.8

27 omdömen om Mq

Andreas A

MQ i växjö har trevlig personal och är ganska kunniga i vad som passar dig som person mm. Dock kan jag tycka att butiken i Centrum har ett alldeles för tråkigt utbud i jämförelse med andra MQ butiker i Sverige.

Marcus F

MQ har alltid snygga och trendiga kläder till bra priser men det borde finnas lite större utbud i Växjö-butiken. Personalen är trevlig och läget är bra i centrala Växjö.

Anton Ä

Kanonbutik, bra utbud med olika märken och storlekar. Personalen hjälper gärna till om man har frågor om kläderna. Sällan man lämnar denna butik utan att ha handlat något!

Simon J

Villl man ha något trevligt att ta på sig utan att känna sig rånad är MQ ett bra alternativ. utbudet är stort och personalen är trevlig och service inriktad.

Johanna J

En mycket bra affär med ett roligt utbud. Bra priser och bra kvalité. Kläder från en massa olika märken och alltid något nytt i butiken. Här finns något för alla och man kommer aldrig ut tomhänt!

Fredrik J

Lyckas alltid hitta något när jag besöker denna affär. Allt från skjortor till kalsonger. Variernade kläder och priser. Kan inget annat än att varmt rekommendera .

Fredrik S

Bra affär med ganska stort urtbud. Kan dock kännas lite rörig ibland. Dock finns kläder till olika prisklasser som alltid när det gäller MQ, vilket är bra. Stort plus till deras många och stora provrum.

Christoffer W

Mycket bra affär med bra översikt. Kanske borde jobba hårdare med vissa exklusivare varumärken som många övriga MQ.

Maria M

Bra affär med stor lokal som gör att man har bra översikt över kläderna. Personalen är mycket trevilg och tillmötesegående. Snygga kläder i olika priskategorier

Nicklas H

Ett väldigt bra MQ, finn oehört mkt fina kläder till överkomliga priser. Även personalen är trevlig och hjälpsam så detta rekomenderas varmt utav mig. Ligger bra centralt i växjö med!

Sofie G

En affär som kan erbjuda ett bredare sortiment av kläder. Det finns oftast något för den som är intresserad utav märkeskläder men även för den som inte är det. Lätt att hitta i stan, bra ordning i butiken och bra service.

Fredrik B

bland de bästa klädaffäreerna i växjö. bra utbud och man brukar alltid hitta något bra här, både till vardag o fest. Ligger bra i centrum och har bra service!

Johanna J

Bra fin affär med ett bra utbud. Trevlig personal och bra läge mitt i stan. Härifrån kommer man aldirg tomhänt. Allt från billiga märkeskläder till lite dyrare och större.

Anton Ä

Jasenko A

Jättetrevlig och hjälpsam personal, ser väldigt fräscht ut och de finns alltid roliga kläder att hitta till både fest och fritid. Kunde varit större utbud egentligen!

Jonathan K

Klockren affär med massa kläder med trevlig personal. Rent och fräscht är det också!

Joakim S

rymlig fräsch butik med stort utbud av märkeskläder i centrala växjö

Olof R

Helt ok ställe med fina kläder, schyssta underkläder m.m

david s

Mycket fina kläder med bra kvalité. Moderna varor som erbjuds till kunden, både som ung och gammal. Har kläder som passar alla och man trivs i dess kläder. Härlig miljö att vistas i när man besöker butiken.

Daniel J

En jätte bra affär med trevlig och hjälpsam personal. Här hittar du allt du behöver för fest och vardag. Det finns en bra mix av olika märken till olika priser. Jag är alltid nöjd med mina köp här.

Mikael G

En bra butik med mycket fina kläder till bra priser. Trevlig och kunnig personal.

sandra j

MQ i växjö är en helt underbar klädbutik som ligger inne i stan. De har kläder för killar och tjejer från ca 15 år och uppåt å olika stilar. De är verkligen en butik som både jag och min mamma och min mormor skulle kunna handla i och gå ut med ett leeende på läpparna.

Marie A

Bra affär med snygga kläder, Bra kvalitet till bra priser!

Elise S

Bra affär med mycket fina kläder och även smycken. Tyvärr lite dyrt för den som är student som Anna O sa. Finns kläder både för lite finare tillfällen och för lite finare vardagskläder.

Sofia S gillar detta
Anna O

Lite väl dyra kläder för en stackars student, men butiken i sig är bra ordnad och smakfullt inred. Här finns allt ifrån smycken och kläder till strumpor och underbyxor. Något man skall passa på att kolla på när man är i denna butiken är deras härliga utbud av friis & company väskor, de är så härliga!

Louise S

Varför hittar man alltid fina kläder som man vill ha i denna affären? Men varför är det då alltid dom som kostar det där lilla extra? Jag vet inte hur många gånger jag har gått in på MQ och velat ha en massa kläder men som man får ha på sig i drömmarna istället. Vet inte om jag är snål eller om jag bara är student, men ibland måste ju även vanligt folk tycka att det är lite dyrt. Men de har ju alltid nått snyggt!

Elin F

Min absoluta favorit affär är MQ. De har verkligen kläder i min smak. Det bästa med dem är att de inte har flera kläder av samma sort. Tack vare detta behöver man inte se sin nyköpta tröja på var och varan person man möter på stan. Sedan gillar jag att det både finns lite dyrare märkerskläder och billigare alternativ. MQ´s personal i Växjö är dessutom toppen.