Mrgizmo

Mrgizmo

Ring 070-770 91 26 mrgizmo.se
3.4

Hej! Vad kul att du hittade till vår hemsida, MrGizmo har ett brett utbud av tekniska produkter såsom tillbehör till iPhone, iPad samt laptop laddare och batterier. MrGizmo har även snygga hörlurar i flera prisklasser och utföranden . Vi köper in våra varor från noggrant utvalda leverantörer för att få exklusivitet, hög kvalité...

8 omdömen om Mrgizmo

Jacob Westin G

Det var flera veckor sen jag beställde en telefon, men har ännu inte ens fått någon bekräftelse på att den skickats. Jag har upprepade gånger försökt få kontakt med företaget via mail, facebook och telefon. Jag har även skrivit till Sebastian Gardefjord (VD och säljchef), men får ingen kontakt. Har använt företaget för några år sen och då var det inget problem, men nu är detta riktigt uselt och bedrägligt hanterat.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Tommie L
Skrev om Mrgizmo

Skickade en telefon med en skärm som bara fungerar på vissa ställen. Går inte att använda. Kontaktat MrGizmo som har en väldigt trevlig support. Hoppas detta löser sig snabbt och smidigt. Uppdatering: Företaget tog emot telefonen, bytte skärm och skickade tillbaka den till mig efter 1 vecka. Dock verkar inte de provat telefonen efter bytet för skärmen fungerar ännu sämre än första gång. Riktigt besviken. Uppdatering 2: Fick en telefon i nyskick fast i en annan färg som plåster på såren. Nu har vi äntligen en fungerande telefon.

Linus
Skrev om Mrgizmo

Köpt en iPhone 6S, snabb leverans och ser ut som på bilderna. Tack MrGizmo! /Nöjd kund.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 588 omdömen 4.8 av 588 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Thomas H
Skrev om Mrgizmo

ingen success alltså, inga original produkter trots utlovat. men bra service annars

robert h
Skrev om Mrgizmo

Köpte en begagnad mobil iPhone 6 guld 16gb, fungerade jättebra. Är förvånad över att batteriet jag fick med håller hela dagen och lite till, med tanke på min tidigare iphone inte alls var i samma klass som denna.

Emil J
Skrev om Mrgizmo

Otroligt dålig service. Lämnade in min telefon för vad som sas vara ett enkelt ärende men det slutade med att jag fick köpa en helt ny telefon då de förstörde den jag hade lämnat in och vägrade ersätta den. Kommer aldrig att sätta in fot i den butiken igen.

Peter C
Skrev om Mrgizmo

Köpet in Iphone 5s 32Gb, stort tack till killen i kassan som fixade simkort! rekommendras varmt.

Hugo V
Skrev om Mrgizmo

Antar att detta är http://www.mrgizmo.se/! Beställde ett iPhone glas för att byta men kom på att jag behövde hela kittet med LCD och allt. Mailade och frågade ifall jag fick byta och det gick utmärkt. Vilken service, de skickade ut ett annat kit och jag betalade bara mellanskillnaden. WOW! Vilket företag!