Munkkällaren i Visby AB

Munkkällaren i Visby AB

Ring 0498-27 14 00 www.munkkallaren.se
3.2

Populär restaurang och nattklubb i hjärtat av Visby med restaurang och 9 barer.

6 omdömen om Munkkällaren i Visby AB

Eva Marie L
Skrev om Munkkällaren i Visby AB

Jag har aldrig varit på Restaurang Munkkällaren tidigare, hade höga förväntningar, som dessvärre inte infriades! Maten var god, men atmosfären i lokalen drog ned hela upplevelsen, istället för att anamma denna historiska lokal, så såg det mer ut som en kvarterskrog, omaka dukar på borden som dessutom var skrynkliga, discokula i taket tillsammans med allsköns olika juldekorationer, hög musik redan vid kl.18.00 ( ingen julmusik, trots att de även börjat med julbord) massor av personal, men ingen som verkade intresserad av...

Emil S
Skrev om Munkkällaren i Visby AB

Sjukt god mat. Men tyvärr var servicen lika dålig som maten var bra. En stirrig servitris utan servicekänsla. En blev trampad på foten. En fick servetten nedriven av servitrisen och fick den bara upplagd istället för att få en ny. En av fyra hade beställt en färdig trerättersmeny, vilket gjorde att ingen annan blev tillfrågad om de ville ha efterrätt, utan den kom bara in. När vi hade bett om notan tog det sån tid att var vi på väg att gå till baren för att betala.

Jakob D
Skrev om Munkkällaren i Visby AB

Fantastiskt god grillad oxfile med tillbehör blev det till middag på Munken. Ett stort plus i kanten var att om tillbehören tog slut var det bara att säga till serveringspersonalen om mer. Själva nattklubben kändes lite som att det blev det man gjorde det till. Vi var ett stort gäng så vi hade det roligt men framåt småtimmarna kändes det lite som på en finlandsfärga

Janne J gillar detta
Lars L
Skrev om Munkkällaren i Visby AB

Stort plus för årent-runt-öppet. Okej, mat, okej priser. Ganska mysig miljö. Snudd på 4:a.

Josefine O
Skrev om Munkkällaren i Visby AB

När resten av Visby sover om vintern är denna en av de få krogarna som livar upp stämningen. Här kommer folk i alla åldrar och samlas på de olika tema rummen/dansgolven!

Leif J
Skrev om Munkkällaren i Visby AB

Munkkällaren är den enda restaurangen i stan men mysig känsla. Jättegod mat, härlig stämning och härlig musik. När de andra krogarna känns som Stockholm By Night med lika kostig magkänsla är det Munkkälalren man längtar till. Aldrig no-harding mellan gästerna, aldrig känsla av sniffande gäster etc. Grattis till Lentan, som år efter år, efter år, efter årår har kvar samma koncept!