Myplejs AB

Myplejs AB

9 omdömen om Myplejs AB

Artem Dmitrijevitj R

Trevligt bemötande, snabb service och bra uppföljning. Tog ca 1 vecka från visning till sign. Fick svar på alla mina frågor väldigt snabbt och hade även en uppföljning någon månad efter inflyttning. Rekommenderar till alla som behöver få tag på ett boende snabbt och seriöst. Mycket bra!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Stefan E
Skrev om Myplejs AB

Väldigt trevligt bemötande. Jag tog en titt på Myplejs då jag letade ett boende för tillfället i Stockholm i avvaktan på att köpa en bostadsrätt och fick svar ganska omgående. Servicen var professionell och matchade mina kriterier för boende i Stockholm vilket som gjorde att priset var försumbart. Kan starkt rekommendera denna aktör!

Dick H
Skrev om Myplejs AB

Så jäkla bra! Hyrde ut min lägenhet via myplejs och det tog knappt en vecka innan jag fick in perfekta hyresgäster. Myplejs skötte allting på ett smidigt sätt och det känns så mycket bättre och tryggare än att bli nerringd av oseriösa Blocket surfare. Stort tack!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Josephine H
Skrev om Myplejs AB

så j*vla nöjd med denna service! Har testat andra liknande företag men måste verkligen ge er 5 stjärnor för era snabba och förstående svar! Kommer hädanefter endast hyra ut min lägenhet via er. PS: älskar verkligen att ni garanterar hyran. Keep up the good work!

Stefano G
Skrev om Myplejs AB

The company is very reliable and works hard in order to satisfy your needs. I benefited two times of its services and I find it very nice and fast in the response. They work hard and they propose solution in accordance of your requirements. My committements were very strictly, but the company is able to handle it without problems. I highly recommend their services.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Ercan Ö
Skrev om Myplejs AB

would highly recommend myplejs.se. In the long run all the time and engergi saving. And other costs, it is incredibly affordable. super fast response also!!

Shery L
Skrev om Myplejs AB

Myplejs är ett mycket pålitligt företag med snabb och proffesiionell service. Jag har vid 2 tillfällen kontaktat dem för uthyrning av min lägenhet och det har fungerat väldigt väl alla gånger. Rekommenderar deras tjänster.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Dusan J
Skrev om Myplejs AB

Seriöst företag som gav positiv intryck från dag ett. Hittade mitt boende snabbt och smidigt. Snabba mail och telefon svar och visningserbjudanden ALLA dagar. Absolut prisvärt och kan rekommenderas för den som söker boende på bra adresser med riktigt bra avtal. /Dusan

Emelie L
Skrev om Myplejs AB

Seriösa, lyhörda och ett stort engagemang från dessa hyresmäklare! Värt varenda krona! Hittade en bostad på endast någon dag. Tack för allt. /Emelie

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen