Råsunda Flytt

Råsunda Flytt

Ring 08-410 644 61 www.rasundaflytt.com
1.0

Råsunda Flytt är ett transportföretag med lång erfarenhet av kontors-och bohagsflytt. Vår erfarna flyttpersonal utför alla typer av flyttuppdrag med hög kompetens och effektivitet. Vi hjälper företag att flytta stora som små i hela landet och i Norden.

5 omdömen om Råsunda Flytt

Jonas B
Skrev om Råsunda Flytt

jag kan inte med ord beskriva denna upplevelse !!!! fy fan vilket skitföretag ifrån början till slut massa extra pålägg och otrevliga när man vill prata om detta .1000kr iframkörning ,150kr i fakturaavgift och då kostar det extra om du vill ha det på papper hemskickat?? chaffisarna lämnar medvetet sista möbeln i bilen och ber sedan att gå på toa och ljuger sedan om antalet timmar dom jobbat Han som talar för företaget hotar min flickvän om vad som kan hända om vi inte betalar den felaktiga fakturan som vi fått på mail.Dom...

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Sara
Skrev om Råsunda Flytt

Vi flyttade med dem i början på året, så det har gått ett par månader. Men när jag såg den här sidan och även att firman själva gett sig 5 poäng var jag bara tvungen att dela med mig av våra erfarenheter. Rekommenderar EJ denna flyttfirma. Firman har bytt namn från Nadif FlyttElit och var redan då riktigt oseriös (pratar då framförallt om deras "arbetsledare" under flytten). De gjorde vår flytt till, kort sagt, ett rent helvete. * Vi hade bokat en viss tid, de ringde en timme tidigare och ville bekräfta att vi var...

Lena A
Skrev om Råsunda Flytt

Otroligt oseriöst. Dom är helt ointresserade av kunden och vill endast tjäna pengar. Dom maskade vid min flytt så det tog tre man att flytta från en tvåa till en etta - 7 TIMMAR. Jag har anmält till ARN och dom har så klart skickat till kronofogden. Som tur är så har vi kunder möjlighet att bestrida fakturor. Kolla "alla bolag" innan ni köper tjänster. Dessa har fler bolag.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 446 omdömen 4.6 av 446 omdömen

Rättvisa R
Skrev om Råsunda Flytt

VARNING! Precis som föregående recension upplevde vi samma händelse. Ineffektivt och försöker lägga till flertal kostnadstillägg under flytten och skyller på massa dåliga ursäkter. Att det maskar med flytten för att få ihop fler timmar får ni som kund räkna med. Jag avråder er STARKT från denna bolag och rekommenderar att ni går till andra mer seriösa företag.

Markus Gustav K
Skrev om Råsunda Flytt

De börjar med att uppge ett pris men sedan så försöker de att åka på det så mycket de kan genom att skylla på "extrema flyttförhållanden". Exempel på detta är avsaknad av hiss alternativt mindre hiss. Det finns andra mer seriösa flyttfirmor där ute för samma kostnad. Jag rekommenderar att ni använder de istället.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J