Nagoya Sushi HB

4.1

19 omdömen om Nagoya Sushi HB

Emily C
Skrev om Nagoya Sushi HB

Sjuukt god bimbimbab! Snabb service, bra priser, rejäla portioner, trevlig personal. Rekommenderas starkt!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Pavas M
Skrev om Nagoya Sushi HB

Kvaliteten på sushin kan variera men är oftast god. Sådan sushi är inte svår att hitta. Den gången jag testade var inte bentolådan ngt särskilt!

Simon D
Skrev om Nagoya Sushi HB

Mycket positivt förvånad över deras mat, speciellt Bentolådorna. Denna gång blev det låda B med sushi, yakiniku och dumplings. Riktigt gott och ganska okej pris för en stor lunch. Skulle varit fem om priset var lite lägre! Men ett riktigt toppenställe!

Jakob D gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Tolga E
Skrev om Nagoya Sushi HB

Trevligt bemötande och blixtsnabb service! Stora fina bitar och även misosoppa samt te ingick. Inredningen är helt ok.

Daniel B
Skrev om Nagoya Sushi HB

Fullständig kaos i matkön men de var sjukt snabba och sushi + dumplings var riktigt bra.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4711 omdömen 4.2 av 4711 omdömen

Penelope S Penelope S
NOEL H
Skrev om Nagoya Sushi HB

Trevligt bemötande, det gick fort att få maten och sushin var mycket bra, dessutom var det prisvärt! Ganska litet, mer av ett takeawayställe men det såg trevligt ut. 4.5 hade jag gett det om det gick, så nästan full pott!

Nikke L gillar detta
Joakim B
Skrev om Nagoya Sushi HB

Väldigt god mat. Dumplings är det som står ut enligt min mening. Trots de få sittplatserna så har jag fått plats de gånger jag ätit där. Annars går det ju alltid bra att äta i påse.

Tobias B gillar detta
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Jakob D
Skrev om Nagoya Sushi HB

När jag är på Nagoya Sushi tar jag alltid Bento lådan med Dumplings, Yakiniku och Yakitori. Fantastiskt gott gång på gång. En stark trea!

Nikke L
Skrev om Nagoya Sushi HB

Det är hart när omöjligt att jobba på Reco och inte gilla Nagoya, det är härifrån lunchen hämtas allt som oftast och ingen kunde vara gladare än jag. Dumplings och bim bim bap är favoriter i vanliga fall, men just nu, när jag äter #lchf och undviker snabba kolhydrater är favoriträtten sashimi. Och Nagoya har en sashimi som man blir mätt på (se bilden ute till höger). Att det dessutom går snabbt och att Nagoya som enda sushirestaurang i världen har storleken "lagom" på sin sushi är det som sätter fempoängaren. Det är helt underbart att höra alla beställningar på "en lagom sushi tack".

Qpaqex och Tobias B gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

David W
Skrev om Nagoya Sushi HB

Nagoya leverar Kungsholmens snabbaste och bästa bimbimbap! :)

NOEL H och 2 andra gillar detta
daos
Skrev om Nagoya Sushi HB

ett litet sushihak med rimliga priser, trevlig kinesisk personal och ordentlig, enkel sushi. lätt bäst kring fridhemsplan, där det finns realtivt stort utbud.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Fritjof A
Skrev om Nagoya Sushi HB

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag beställt vegetarisk sushi här till min flickvän. Hon älskar det. ...själv äter jag helst inte sushi ;)

Bart D

Björn W
Skrev om Nagoya Sushi HB

Glatt och trevligt bemötande, riktigt bra mat, speciellt Bento-lådan med Gyoza. Det verkar annars vara standard med Yakiniku - Sushi och teriyaki eller yakitori. I min värld såregerar Gyosan. Serveringen är rätt trång så man kan nästan betrakta Nagoya som en take away.

Tobias B gillar detta
Tobias H
Skrev om Nagoya Sushi HB

Trångt litet sushi-hak (som nu också i liten omfattning serverar thai). Helt ok sushi och yakiniku. De serverar också olika varianter av bentolådor. Dessa är omfattande och som en konsekvens ganska högt prissatta. Gyosan pendlar mellan klart bra till knappt stekt och degig. Riset pendlar mellan bra och grötigt ... men alltid helt smaklöst (helt utan salt). Hursomhelst. Inte så tokigt om du vill ha en rejäl bentolåda på Kungsholmen.

Tobias B
Skrev om Nagoya Sushi HB

Jag har käkat Bentolådan på Nagoya Sushi tre veckor i rad. Ett par gånger i veckan har jag fått äta deras smakrika degknyten. Idag var jag äntligen tillbaka i stan och sprang givetvis ner till restaurangen för en Bento - takeaway. Till min besvikelse hade de bytt ut degknytena mot några grillspett...usch vad besviken jag blev. Trots det får de en fyra...det säger kanske hur bra de är egentligen. Testa!

Frank L
Skrev om Nagoya Sushi HB

Var nyligen och åt lunch på Nagoya och det var den bästa lunchen som jaghar ätit i Stockholm.

Henric E
Skrev om Nagoya Sushi HB

Nagoya Sushi levererar riktigt fräscha och smakfulla meals! Absolut värt ett besök. Var där på lunchen idag och kommer garanterat gå dit igen imorgon. Måste ge Nagoya sushi fullt betyg. Har ätit där hela veckan och det blir godare och godare för varje gång. Prova Bento B! Grymt!

David H
Skrev om Nagoya Sushi HB

Snabb service, bra sushi (och andra rätter).