Restaurang Nam Kang

3.7

3 omdömen om Restaurang Nam Kang

Jacob K
Skrev om Restaurang Nam Kang

Jag har varit här på lunch och på middag. Maten är god men man får för lite. Däremot är det roligt att testa att köra korean bbq där man lagar sin egen mat på bordet med en gasgrill. Deras Sake är inte så bra men helt okej för priset.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Jan V
Skrev om Restaurang Nam Kang

Testade en sushilunch där, men tyckte bitarna var lite för stora och riset lite "tråkigt". Inte särskilt billigt heller tyvärr.

Tobias B
Skrev om Restaurang Nam Kang

Jag vet inte hur många gånger jag har passerat Nam Kang utan att käka just där. I förra veckan bestämde jag mig för att testa deras lunch, koreanska piroger...eller dumplings som halva stockholm säger. Ok, jag blev påverkad av solen som gassade över uteserveringen, det i kombination med att det var det sjukt gott gör upplevelsen fulländad. När vi hade ätit klart kom personalen förbi med kortterminalen utan att vi hade sagt något. Smidigt, kundorienterat och klockrent. Den här typen av luncher gör att jag vill flytta på kontoret, så jag kan äta på Nam Kang minst två gånger i veckan :)

Joakim B och Sara S gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang