Nannynu!

Nannynu!

Ring 0101-60 02 00 www.nanny.nu

Nannynu! grundades i oktober 2007 och är idag Sveriges största barnpassningsföretag, enligt omsättning. Vi är verksamma i hela Sverige. Störst utbud har vi i regionerna Stockholm, Uppsala, Göteborg och Malmö med närkommuner. Nannynu! och har utvecklats snabbt från starten tack vare att vi satsar mycket på våra anställda barnvakter,...

337 omdömen om Nannynu!

Elin S
Skrev om Nannynu!

Vi har mycket god erfarenhet av NannyNu och rekommenderar de varmt.

Svar från Nannynu!

Hej Elin, tack så mycket för en fin rekommendation! /Robert på nannynu

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Carl-henrik L

Fungerar mycket bra. Bra bemötande från bolaget under hela processen, bra uppföljning osv. Och inte minst så har vi fått en fantastiskt bra barnvakt.

Svar från Nannynu!

Hej Carl-Henrik, tack så mycket! Vad roligt att ni är så nöjda med oss och er barnvakt. /Robert på nannynu

Ulrika C
Skrev om Nannynu!

En alltigenom toppenupplevelse. Vi har fått den bästa barnflicka vi någonsin hade kunnat önska oss. En alltigenom perfekt matchning. Bra uppföljning från nannynu, alltigenom ett proffsigt bemötande.

Svar från Nannynu!

Hej Ulrika. Vad glada vi blir för den enormt trevliga rekommendationen. Tack och hoppas ni kommer vara fortsatt nöjda! /Robert, nannynu

Karl H
Skrev om Nannynu!

Snabbt och smidigt bemötande från bolaget. De hjälpte oss snabbt att hitta en barnvakt som kan hjälpa oss med dagishämtningar.

Svar från Nannynu!

Hej Karl. Stort tack för den fina feedbacken. Hoppas ni kommer vara fortsatt nöjda med er barnvakt. /Robert, nannynu

Anna-Karin M

Mycket bra. Proffsigt och bra återkoppling.

Svar från Nannynu!

Hej Anna-Karin, tack för din fina feedback! Roligt att ni är nöjda. /Robert, nannynu

Emil S
Skrev om Nannynu!

Väldigt bra och proffsiga. De fixade en bra matchning till oss.

Hej Emil, stort tack för den fina feedbacken! Vänligen Robert

Boel L
Skrev om Nannynu!

Kontakten på NannyNu har jag upplevt lite oproffsig stundvis och kontraktet väldigt oflexibelt.

Svar från Nannynu!

Hej Boel och tack så mycket för din feedback. Vi har två olika typer av upplägg, bundet och obundet där det ena är klart mer flexibelt. Det är verkligen tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med kontakten med din kontaktperson. Det är något vi vill vara starka på. Du har alltid rätt att be om en annan kontaktperson om du skulle föredra det. Om inte så kommer vi jobba på att förbättra vår relation i framtiden. Vi hoppas att du i övrigt är nöjd och att ni fått en barnvakt som är väldigt bra med dig och din familj. Tack! /Robert, nannynu

Emelie G
Skrev om Nannynu!

Enkelt och jätte bra. Vi kände oss jätte bekväma att lämna vår bebis med barnvakt.

Svar från Nannynu!

Hej Emelie. Tack så mycket för den fina feedbacken och att ni är nöjda! Vänligen Robert, Nannynu

Jenny C
Skrev om Nannynu!

Väldigt professionella och snabba med svar. Vår nanny är toppen!

Svar från Nannynu!

Stort tack Jenny för den fina feedbacken! Roligt att ni är nöjda. /Robert, Nannynu

Jasmin H
Skrev om Nannynu!

Har använt nanny helg- och kvällstid och är otroligt nöjda med både henne (kommunikativ, mkt EQ, vår son gillar henne skarpt) och all kontakt med förmedlaren. Inte den billigaste tjänsten kanske men känns bra att allt går schysst till med schyssta anställningsförhållanden för medarbetarna. Har redan rekommenderat Nannynu för kollegor och vänner.

Svar från Nannynu!

Hej Jasmin, vilken fantastiskt rekommendation. Tack så mycket och vad glada vi blir! /Robert, nannynu

Angelica S
Skrev om Nannynu!

Ok.....................................................................................................

Svar från Nannynu!

Hej Angelica, tack för din kommentar. Vi vill gärna att du ska bli mer nöjd än ok. Du är varmt välkommen att kontakta din kundansvarige på företaget så vi kan försöka förbättra det ni inte är helt nöjda med. Ha en fin dag! /Robert på Nannynu

Achilleas K
Skrev om Nannynu!

Bra bemötande, samarbete och service. Professionella och engagerade från första kontakt, fick bra hjälp med att hitta den rätta barnvakten.

Svar från Nannynu!

Hej Achilleas, vad glada vi blir. Vilken fin rekommendation!

Johanna S
Skrev om Nannynu!

Vi har testat att ha barnvakt via Nanny Nu.

Svar från Nannynu!

Hej Johanna, stort tack för fint betyg!

Catharina B
Skrev om Nannynu!

Har hämthjälp 1 dag i veckan och det funkar kanon!

Svar från Nannynu!

Hej Catharina, vad roligt att allt funkar som det ska och att ni är nöjda. Vi fick en etta i betyg, med tanke på de fina orden - kan det blivit fel i betygsättandet? Vänligen Robert, Nannynu!

Louise O
Skrev om Nannynu!

Jättebra service, snabbt att hitta rätt kandidat, mycket flexibelt med när Ellen kunde komma. Vi är supernöjda.

Svar från Nannynu!

Hej Louise, vad glada vi blir för den fina feedbacken. Tack!

Katarina E
Skrev om Nannynu!

Snobby och trevligt bemötande och vi fick en jättefin barnvakt!

Svar från Nannynu!

Hej Katarina. Stort tack för den fina rekommendationen.

Linnea H
Skrev om Nannynu!

Bra och snabb service! Lyssnar verkligen till vilka behov man har och söker efter det reda på rätt barnvakt asap. Kan varmt rekommendera detta företag! Vi är väldigt nöjda.

Svar från Nannynu!

Vilken fin rekommendation. Stort tack Linnea!

Jessica D
Skrev om Nannynu!

Hej! Vi har bara blivit bemötta på ett trevligt, professionellt och tillmötesgående sätt som gjort oss trygga och glada. Vi har haft flera trevliga och duktiga barnvakter som fungerat bra med vår son. De första två slutade tyvärr vilket kan hända. Elina som vi har nu är toppen på alla sätt! Vi är verkligen supernöjda och era tjänster gör vår vardag mycket enklare och gladare. Tack!

Svar från Nannynu!

Roligt att ni är så nöjda med företaget, stort tack för feedbacken. Hoppas ni får ha er barnvakt länge nu!

Ida B
Skrev om Nannynu!

Nanny.nu hjälpte oss hitta den perfekta barnvakten till våra barn.

Svar från Nannynu!

Tack, vad glada vi blir! Hoppas allt går bra framöver.

Charlotte S
Skrev om Nannynu!

Jag är över lag nöjd med bemötandet och även den barnvakt som vi anlitat genom nanny.nu. Det var en liten kommunikationsmiss då vi började leta barnvakt så det tog onödigt lång tid för oss att hitta ngn. Hade önskat att nanny.nu själva hört av sig för att förklara varför det var svårt med matchning då vi ibte hade särskilt specifika krav.

Svar från Nannynu!

Hej Charlotte, roligt att ni är nöjda med oss och barnvakten. Synd det tog lite för lång tid. Vi jobbar hårt för att diskutera kravbilden och vad som kan ändras och det är tråkigt att återkoppling tog för lång tid denna gång. Hoppas allt går bra framöver!

Johanna B
Skrev om Nannynu!

Positivt, barnflickan vi nu har hjälp av lever upp till våra förväntningar.

Svar från Nannynu!

Hej Johanna. Tack och vad roligt att ni är nöjda med er nanny.

Minette Ö
Skrev om Nannynu!

Vi har bara fått ett positivt bemötande i alla kontakter med Nannynu!

Svar från Nannynu!

Stort tack Minette, vad roligt att ni är så nöjda!

Ylva H
Skrev om Nannynu!

Min sambo och jag köper en barnvaktstjänst från företaget, hämtning på förskolan en gång i veckan. Bemötandet har varit hundra procent proffsigt från början och vi känner oss helt trygga med barnvakten. Möjligheten att ha ett flexibelt avtal med barnvakten är också en fördel.

Svar från Nannynu!

Hej Ylva, vad glad vi blir att ni är så nöjda. Stort tack för den fina feedbacken!

Lina Y
Skrev om Nannynu!

Bemötandet har varit bra och vi uppskattar den proaktiva uppföljningen och hoppas den komemr att fortsätta.

Svar från Nannynu!

Hej Lina. Tack för den trevliga feedbacken!

Liza D
Skrev om Nannynu!

Seriös förmedling av bra barnvakter.

Svar från Nannynu!

Hej Liza. Stort tack för fin feedback!

Ida B
Skrev om Nannynu!

Vi är jättenöjda med vår barnvakt. Hon är verkligen ansvarstagende och det känns tryggt att lämna vår 5-och 7åring med henne.

Svar från Nannynu!

Hej Ida. Stort tack för din feedback. Roligt att ni är så nöjda med henne.

Littmarck J
Skrev om Nannynu!

Mycket professionellt bemötande. Snabb återkoppling och kontinuerlig kontakt och hjälp vid behov. Det har varit smidigt o enkelt!! Och vår barnvakt har varit toppen!

Svar från Nannynu!

Hej Littmarck. Vad roligt att läsa och vad glada vi är att ni tycker det är så smidigt. Tack!

Savas A
Skrev om Nannynu!

We are using the babysitting service. Our experience so far matches our expectations.

Svar från Nannynu!

Hi Savas. Thank you so much for the recommendation.

Josephine O
Skrev om Nannynu!

Vi har köpt in barnvaktstjänst åt vår son som pga en diagnos inte klarar av att gå hela dagar i skolan. Den barnvakt vi har haft (som tyvärr var tvungen att sluta pga privata skäl) var väldigt uppskattad av både oss föräldrar och vår son. Jag har hela tiden fått återkoppling och snabba svar från min kontakt på Nanny Nu. Just nu söker de en ny person vilket dessvärre går trögt, men jag får hela tiden uppdatering om status, vilket ändå känns ok.

Svar från Nannynu!

Hej Josephine. Vad roligt att ni är så nöjda med oss och er förra barnvakt som tyvärr behövde sluta. Vi vet att det kan ta lite längre tid än vanligt att lösa vissa typer av uppdrag. Vi hoppas kunna lösa det så fort som möjligt och är glada att ni väntar på rätt kandidat. Tveka inte på att höra av dig om du undrar något.

Susanna K
Skrev om Nannynu!

Mycket snabb och trevlig service. Tydliga besked. Förmedlade pålitlig nanny som vi är mycket nöjda med.

Svar från Nannynu!

Hej Susanna, tack så mycket för en fin feedback. Detta gläder oss!

Matilda K
Skrev om Nannynu!

Vi har fått hjälp med barnpassning under en period då vi behövde lösa situationen med jobb och barn. Vi fick snabbt kontakt med nanny.nu efter registrering på hemsidan, de presenterade snabbt en bra nanny och allt har funkat väldigt smidigt!

Svar från Nannynu!

Hej Matilda. Vad roligt att allt funkat som ni önskar. Stort tack och välkomna åter!

Blanca W
Skrev om Nannynu!

Trevliga, professionella och snabba!

Svar från Nannynu!

Hej Blanca. Tack så mycket och roligt att ni är nöjda.

Sigrid K
Skrev om Nannynu!

otroligt missnöjd. Dålig kommunikation och tack vare Nannynu måste vi jobba på en annan lösning. Vi blev tilldelad en barnvakt som missköte sig och detta handlar om ens barn, hemskt.

Svar från Nannynu!

Hej Sigrid. Det är väldigt tråkigt att ni är missnöjda med oss och den barnvakt som börjat jobba hos er. Vi har över tusen kunder & barnvakter och jobbar hårt för att exakt varje kund/anställd ska vara så nöjda som möjligt med företaget. Att det avslutades som det gjorde är vi ledsna för. Vi önskar er lycka till med den andra lösningen och välkomnar er tillbaka ifall det skulle bli aktuellt. Vänligen Robert på Nannynu!

Fredrik M
Skrev om Nannynu!

Jättebra bemötande och ni har hittat den allra bästa barnvakten man kan tänka sig! Känns profsigt!

Svar från Nannynu!

Stort tack Fredrik. Vad glada vi blir att ni fått rätt person till era barn!

Anna A

Bra bemötande. Seriösa och säkerhetsmedvetna

Svar från Nannynu!

Tack för en fin rekommendation Anna!

Åsa S
Skrev om Nannynu!

Väldigt trevligt bemötande, intresserade personer som verkligen vill att vi ska hitta en barnvakt som känns bra för oss. Uppskattar den försiktiga och lågmälda tonalitet som Nannynu har. Den inger förtroende och känns proffsig.

Svar från Nannynu!

Å vad glada vi blir Åsa för den fina feedbacken. Roligt att du upplever det som vi vill att ni blir bemötta med.

Sandra G

Professionellt, trevligt, seriöst

Svar från Nannynu!

Tack Sandra, roligt att läsa att du är nöjd!

Lovisa D
Skrev om Nannynu!

Väldigt professionellt. Kontinuerlig uppföljning och bra info om hur processen fungerar från början till slut. Upplever att kontakten med barnvakten också var kontinuerlig från Nanny.nu's håll. Så ett mycket tryggt och bra för oss och våra barn.

Svar från Nannynu!

Tack för den dina feedbacken. Det blir vi glada av att läsa!

Balla L
Skrev om Nannynu!

Vi är jättenöjda med den service som nanny.nu ger. Snabb respons, positiva och serviceinriktade. Vi känner oss trygga med valet att anlita företaget.

Svar från Nannynu!

Hej! Vad glada vi blir att ni fått sånt bra bemötande, det är det vi fokuserar på. Hoppas er barnvakt är lika bra!

Christian P
Skrev om Nannynu!

Bra bemötande, trevliga, gott om info, har inte anlitat de särskilt mycket hittills pga lite behov men kommer/skulle göra det om det fanns.

Svar från Nannynu!

Tack för den fina feedbacken Christian. Det blir vi verkligen glada för.

Louise R
Skrev om Nannynu!

Väldigt proffsigt och vänligt bemötande. Jag har anlitat en av era medarbetare för barnvakt ett par ggr/veckan. Vi är supernöjda!

Svar från Nannynu!

Stort tack för din feedback! Vad glada vi blir att ni är så nöjda.

Jake F
Skrev om Nannynu!

Nannynu was very helpful in finding us an appropriate sitter for our child. Our sitter was excellent and always punctual. Nannynu handled the tax credit making it easy and affordable.

Svar från Nannynu!

Hi Jake. Thank you so much for your recommendation. Thank you! We're glad that you are happy with us.

Patrik L
Skrev om Nannynu!

Genomgående professionellt bemötande, mycket trevliga.

Svar från Nannynu!

Tack Patrik. Detta gör oss väldigt glada!

Anna Ö
Skrev om Nannynu!

Mycket proffsigt och snabb respons.

Cecilia M
Skrev om Nannynu!

Jag har bara varit nöjd med nannynu! De var snabba med att hitta en passande nanny som matchade mina behov. Kan varmt rekommendera till andra!

Svar från Nannynu!

Stort tack för den fina feedbacken. Detta gläder oss!

Sofia C
Skrev om Nannynu!

Av alla efterfrågade tillfällen så har barnvakten kunnat enbart hälften. Vi skulle vilja ha fler nannys så att man kunde säkra upp efterfrågan. Däremot är barnvakten suverän när hon väl är på plats!

Svar från Nannynu!

Hej Sofia, Vad roligt att barnvakten är så bra när hon är på plats. Sen är det inte bra så klart när ni inte får hjälp de dagar ni önskar. Vårt mål när vi matchar är att de ska kunna jobba så nära 100% av alla tillfällen som det går utefter de förutsättningar som finns med scheman. Jag har tagit kontakt med er konsultchef och informerat om behovet och vi vill gärna erbjuda er en backup-lösning. Vi vill att ni ska bli så pass nöjda att ni framöver ska kunna ge oss ett maxat betyg. /Robert, Nannynu!

Johanna C
Skrev om Nannynu!

Vi är mycket nöjda med nanny.nu Hängiven och proffsig personal. Jag rekommenderar den varmt. /Johanna

Svar från Nannynu!

Hej Johanna, tack så mycket för din goda feedback!

Caroline K
Skrev om Nannynu!

Bra bemötande och professionellt barnvakter

Svar från Nannynu!

Hej Caroline, tack så mycket för den fina feedbacken!

Christian H
Skrev om Nannynu!

Alltid personlig men samtidigt väldigt proffsig service och väldigt bra barnvakter.

Svar från Nannynu!

Hej Christian, stort tack för den fina feedbacken!

Keeha K
Skrev om Nannynu!

Bra, professional och personlig bemötande av vår account manager. Bra med uppföljning och kommunikation i allmänhet.

Svar från Nannynu!

Hej Keeha, tack så mycket och vad roligt att ni är så nöjda.