feedback company

Ring företaget
Naturkompaniet AB, Nk Malmö

Malmborgsgatan 6 211 38 MALMÖ

www.naturkompaniet.se

Naturkompaniet - Hos oss finner du bla. sovsäckar tält kängor jackor & byxor mm. Våra leverantörer är bl.a. Fjällräven, Haglöfs, Primus, Tierra m.fl.

Mer funktioner

Vad tycker du om Naturkompaniet AB, Nk Malmö

Läs vad Recos användare tycker om Naturkompaniet AB, Nk Malmö

• Status: 189
    skrev om Naturkompaniet AB, Nk Malmö:
    Lite trögt i starten. Fast så fort man ber om hjälp så är de tillmötesgående. De försöker inte sälja på mig dyrare lösningar utan kommer med kompromisser som ger bättre valuta för pengarna. Deras handskar jag köpte för tre år sedan funkar utmärkt fortfarande tex. De säljer bra saker, inte billigast, men de har det mesta hemma. Det uppskattar jag.

Företag nära Naturkompaniet AB, Nk Malmö

Bostadsagenten Malmö

Kungsgatan 10, Malmö

Läs mer om Bostadsagenten Malmö

Cecilia S

Cecilia S tycker:

"Ett bra och korrekt bemötande. Hjälpsam och snabb till att svara på frågor. "

Tandläkare Birgitta Nogeman

Stortorget 25, MALMÖ

Läs mer om Tandläkare Birgitta Nogeman

Ted E

Ted E tycker:

"Då har jag hittat min tandläkare, mina tänder är väldigt känsliga men hon fixade det utan större problem. Ses nästa år Birgitta. "

Kvarnvideo

Stora Kvarngatan 32, MALMÖ

Läs mer om Kvarnvideo

Qpaqex

Qpaqex tycker:

"Sveriges bästa ställe att köpa film på! Här trivs vi som är filmälskare! Helt otroligt bra utbud och priserna är riktigt bra. Hade de bara tagit Amex ... "

Event Limousine

Baltzarsgatan 14 C, Malmö

Läs mer om Event Limousine

Sven-Erik P

Sven-Erik P tycker:

"Perfekt service. Bra chaufför och fantastisk limousine. "

In-Italia

, Malmö

Läs mer om In-Italia

Erika P

Erika P tycker:

"Vi är väldigt nöjda med In-Italias hjälp med vår Italienresa. Det var första gången vi var där men de hjälpte oss att kombinera ihop resan på ett bra ... "

0 bilder från Naturkompaniet AB, Nk Malmö

Taggar för Naturkompaniet AB, Nk Malmö