Ninas Studio ren och kreativ

Ninas Studio ren och kreativ

Ring 073-690 75 30 www.ninas-studio.com
4.5

Vi arbetar med storstädningar, flyttstädningar och hemstädningar direkt till privatpersoner.

8 omdömen om Ninas Studio ren och kreativ

Marianne N
Skrev om Ninas Studio ren och kreativ

Jag är mycket nöjd med den städhjälp och det bemötande jag får av Ninas Studio. Mina önskemål tillgodoses alltid. Marianne N

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 446 omdömen 4.6 av 446 omdömen

Fredrika M
Skrev om Ninas Studio ren och kreativ

Bra! Chefen Nina är bra och lätt att ha att göra med. Mkt service-minded. Lite problem med städningen i början men efter påpekande är det nu bra.

Maria R
Skrev om Ninas Studio ren och kreativ

Vi är mycket nöjda med företaget Ninas Studio, Nina hanterar allt på ett mycket professionellt, korrekt och smidigt sätt. Vår städerska är punktlig och pålitlig och utför städningen av vårt hem på ett fantastiskt bra sätt. Det är alltid en njutning att komma hem till! Vi kan verkligen rekommendera andra att anlita dem.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Richard G
Skrev om Ninas Studio ren och kreativ

Flyttstädningen blev utmärkt genomförd, veckostädningen fungerar perfekt.

Rolf D
Skrev om Ninas Studio ren och kreativ

Fungerar alldeles utmärkt. Trevligt bemötande och nogranna. Städning av lägenhet 2ggr/månad Med vänlig hälsning, Rolf Davidsson

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Bernt N
Skrev om Ninas Studio ren och kreativ

Vi har har anlitat Ninas företag i över ett år. Vi har mycket positiva erfarenheter av detta. Vilket gör att vi kommer att fortsätta att anlita företaget framöver om det fortsätter på samma vis.

Per-Ivar S
Skrev om Ninas Studio ren och kreativ

Inledande bra möte med ägaren samt den som skulle utföra arbetet hushållsstädning. de tjänster jag köper fungerar jätte bra. Mycket beroende på Anna som kommer och utför uppdraget som klart lever upp till min förväntan.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Kristel S
Skrev om Ninas Studio ren och kreativ

Jag har använt Ninas Studios städhjälp i 1,5 år nu och är supernöjd. Det är alltid glänsande rent när de har varit hemma hos mig och de hjälper även till med diskning och byte av sängkläder etc. Det är bara att skriva ner vad man önskar få hjälp med så är det gjort utan problem och alltid med noggrannhet. Dessutom är det alltid samma person som kommer och städar så de hittar i mitt hem och vet exakt hur jag vill ha det. Jag rekommenderar Ninas Studio varmt till alla! /Kristel från Kungsholmen