Nordic Wellness

Nordic Wellness

Ring 0101-55 54 52 sportlife.se
3.2

Hos oss tränar kvinnor och män, tjejer och killar från 15 till 100 år. Vi hoppas och tror att ännu fler kommer att upptäcka hur roligt det är när träning blir ett sätt att träffa nya vänner, samtidigt som man förbättrar sin hälsa och kondition! Oavsett om du är van vid att träna eller ej, och oavsett vilken träningsform du väljer, så kommer vi att göra vårt allra bästa för att få dig att trivas!

6 omdömen om Nordic Wellness

Ellen Elisabeth A
Skrev om Nordic Wellness

Fruktansvärt. Hela företaget. Inget service-tänk. Inget Alls.

SARAH T
Skrev om Nordic Wellness

En ganska liten anläggning kräver ganska god ordning på personalen och att de ronderar.Tyvärr möts man ofta att fler i personalen står och pratar om sitt privatliv och hur jobbigt de tex att jobba helg och hur de är att träna på anläggningen själva... att dom endast blir störda av kunderna. Tråkig inställning till sitt arbete. De är också väldigt skitigt på golvet och dammigt på maskiner och hyllor. Ofta väldigt mycket saker ligger i oordning och självklart ska medlemmarna plocka undan efter sig, men jag tror att mång...

ANN-CHRISTIN M
Skrev om Nordic Wellness

Otroligt oprofessionell personal. Kundtjänst hade sagt att sonen var välkommen och kunde bekräfta personuppgifter med ett id-kort och telefonsamtal med vårdnadshavare, men sonen blir ändå nekad av inkompetent personal. Ungdomar är tydligen inte lika mycket värda. (Hammarby sjöstad)

emelie s gillar detta
kimbo s
Skrev om Nordic Wellness

Väldigt trevlig och kunnig personal som man snabbt blir bekant med. Gymmet var över förväntan, inte för att det finns så mycket mer utrustning än på andra gym, utan på grund av stämningen. Då jag brukade träna på budget-gym var jag väldigt reserverad över att betala ett högre pris men det är värt det. Kunnig personal, fräscha lokaler, stort utbud av klasser och bra öppettider.

Helena  S
Skrev om Nordic Wellness

Det mest personliga och avslappnade gymmet på söder! Mkt charmig personal/instruktörer, känner de flesta, konstigt vore det kanske annars då jag tränat där i 3 år. Känns som att komma "hem". Dessutom kommer du ifrån "trendtvånget" gällande träningskläder, kom i mysbrallorna vetja. Även ibland kändistätt, ex Howlin´Pelle och Anders Wendin ;)

Annika T
Skrev om Nordic Wellness

Jag har verkligen hittat mitt "gym" och det är på Energiverket i Hornstull. Personalen super trevliga och det känns väldigt personligt. Man kommer som man är och tränar på deras gym eller går på ngt pass kan verkligen rekommendera coren eller pump passen. Känns nästan lite familjärt och man blir "tjenis" med dom flesta som tränar där.