Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Ring 072-387 70 50 www.nordiskef.se

Vi på Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB arbetar efter tre enkla ledord; kompetens, kvalitet och kundnöjdhet. I flera år har vi tagit oss an utmaningar, stora som små, och försökt att alltid överträffa våra uppdragsgivares förväntningar.Vi vet hur viktigt det är att ett arbete utförs med hög kvalitet och standard och oavsett...

13 omdömen om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Henrik O
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Vi kan varmt rekommendera Nordisk entrepenad! De renoverade vårat badrum och allt flöt på otroligt bra. Chefen var på plats så gott som dagligen och kollade att allt gick som det skulle. Det gjorde det! Alla inblandade gjorde ett fantastiskt jobb, slet hårt och visade stor ödmjukhet och hänsyn när de jobbade. Chefen, Edmond, svarade alltid direkt eller ringde strax tillbaka om man hade några funderingar. Det var "inga problem", och vi kände oss trygga från första stund till allt var klart, vilket gick otroligt fort pga effektivt...

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Gunnar S
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Profesionella. Höll tidsplan med råge. Ordning och reda hela tiden.

Magnus H
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Badrums renovering. De bra sakerna: snyggt hantverk, samarbetsvilliga och flexibla. Se sämre sakerna: Bristande kommunikation, de lämnade det ostädat med fläckar som inte går att få bort på vissa platser.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Edvin E
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Sthl bygg utförde renoveringsarbete i vårt badrum och kök. Det som vi blev mest nöjda med var tidpunktligheten, renligheten och kompetensen. Vi är en stor familj med flera småbarn, vilket kräver en stor portion hänsyn. På denna punkt var Sthl bygg lika professionella. Vi rekommenderar Sthl bygg å det varmaste! /Edvin

Tony E
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Snabbt svar på offertförfrågan, gott samarbete vid hembesök och byggplanering, kompetenta medarbetare, god dialog genom hela byggperioden. Mycket nöjda med resultatet! Rekommenderas varmt. Mvh Tony Eriksson

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Rahat K
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Jag har anlitat Edmond under årens lopp till allt möjligt, från att renovera mitt badrum till att totalrenovera mina föräldrars lägenhet på 120kvm till att renovera min fars krogs kök efter en fuktskada - och alltid varit lika nöjd. Jag rekommenderar Sthl Bygg & Konsult till alla som behöver en flexibel, seriös och framförallt pålitlig byggfirma.

Lisa N
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Mycket pålitliga och kompetenta. Vi hade en kontinuerlig dialog under renoveringen och de stämde av med mig alla de större stegen och lyssnade på mina önskemål. De höll också tidplanen trots att det dök upp oväntade saker under renoveringens gång. Jag kan varmt rekommendera dem!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Bekir A
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Rekommenderar varmt det här företaget. Dem är oerhört proffsiga och extremt kunniga inom sin bransch. Extremt pålitliga och jobbar på så sätt att du är med från start till slutmål. Dem uppdaterar dig hela vägen och håller sina tider på jobbet man kommit överens om. Dem total renoverade vår restaurang och gjorde även en ljudisolering som resulterade i topp resultat hos oberoende akustikfirmor, även till den grad att akustik firmorna som utförde våra mätningar endast rekommenderar dem för framtida arbeten. Slutligen kan...

Adam
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Jag och min sambo valda att välja Sthl Bygg för renovering av vår etagelägenhet. Vårt val präglades av Sthls gedigna kompetens samt det trevliga bemötandet vid första mötet. Prismässigt låg de bra till jämfört med alla andra offerter vi fick in. Varken för billiga eller för dyra, vilket återigen bevisar deras kompetens. Vi fick en egen projektledare som vi i princip kunde ringa när som helst på dygnet under renoveringsperioden. Jag ska försöka att lägga ut lite före och efter bilder för er alla att ta del av. Annars är vem...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Rada S
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Skit bra!! Jobbet vart klart innan 3 veckor. Svarar alltid när man behöver nå de.

Lasse N
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Tar mig tid att skriva ett stort TACK till dessa killar som förbättrade min vardag. Gjorde nämligen en total renovering av min lägenhet och är super nöjd med deras kavlitets arbete och lyhördhet. Lasse Nybro

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Sara B
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Sthl bygg utförde min lägenhet med hög kompetens och kreativitet samt erbjöd de proffsig service och bemötande. Tusen tack. Med vänliga hälsningar Mycket nöjd kund! Sara & Micke

Jamil J
Skrev om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Jag total renoverade min lägenhet 46 kvadrat i Haninge . Vart starkt rekommenderad av en kollega men valde att ta in offerter och träffa flera olika bygg företag innan vi bestämde oss. Men vart så starkt övertygade av den övertygelse och profesonaliteten de bemöta mig och frun med. Det vi fastnade på var att vi fick va med på resan hela vägen och allt skötes otroligt professionellt av Sthl bygg & konsult nu i April flyttat vi till ett radhus som blir vårt livs investering men känns ännu tryggare att veta att vi inte behöver...

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen