Norrköpings Ultimate Cars AB

Norrköpings Ultimate Cars AB

7 omdömen om Norrköpings Ultimate Cars AB

Laura M
Skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB

Köpte min bil hos Ultimate cars i norrköping och jag fick hjälp med min kreditansökan som inte tog så lång tid. Efter att det vart godkänt så köpte jag bilen och jag är superduper glad inför sommaren

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Jakob S
Skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB

Jätte nöjd med min Q7a ultimate cars i Norrköping har varit mycket tillmötesgående från början till Slut.

Annika M
Skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB

Rekommenderas varmt till dig som vill köpa en grym sportbil!

Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 594 omdömen 4.8 av 594 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
Lennart
Skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB

ultimate cars är bra att ha att göra med!

Micke T
Skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB

Riktigt nöjd med mitt bilköp hos ultimate cars, trevliga grabbar som arbetar där. Fick en lånebil när min bil var inne för en oljeservice. Schysst personal som håller vad de lovar långt efter bilköpet. Jag har informerat familj,släkt och vänner att köpa sina bilar hos ultimate cars. Det finns väldigt få tyvärr som är så pass goda försäljare och som verkligen bryr sig om sina kunder. Ultimate cars har bland det bästa kundhantering/bemötande på hela marknaden skulle jag nog säga. Idag är jag "gammal" och innehaft 12 bilar...

Jörgen D
Skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB

Ultimate cars tack för den goda servicen! Bra bemötande från start och avslut, en riktigt grym säljare vid namn Thomas sålde mig en schysst Audi A4, kan verkligen helhjärtat rek detta bolag till 200% Värt att besöka och j?vlar vilka fina bilar dom har inne!

Malin M
Skrev om Norrköpings Ultimate Cars AB

bra och duktiga bilförsäljare som sålde mig en fin porsche cayenne, älskar färgen och nu ska jag glassa i sommar!!!!!!!!!!!!!!!