Notar Kungsholmen

Notar Kungsholmen

www.notar.se
  • Badge2015

Notar öppnade sin bobutik 2001 på Hantverkargatan 34 invid Kungsholmstorg. Mäklarteamet består av fyra engagerade och kunniga mäklare. Den lokala närheten och kännedomen är viktig för oss i förmedlingen av bostadsrätter. Vi har sålt i de flesta föreningar och är väl inarbetade med ett gediget kundregister på Kungsholmen. Vare...

76 omdömen om Notar Kungsholmen

Sedan starten hos Reco 2012

Rasmus L

Engagerat och professionellt bra att även få hjälp med efterarbetet så som deklaration etc.

Emilia C

Professionell och kunnig. Hela affären gick smidigt och jag skulle anlita Josef och Notar igen!

Gustav S

professionell. Kundfokuserad. Återkommer snabbt.

Sara Maria P

Trots att det var första gången jag sålde en lägenhet kändes det tryggt. Fick mycket bra support innan, under och efter försäljningen av min lägenhet och kan varmt rekommendera Josef och Notar Kungsholmen vid försäljning!

Alexander B

Simon Hedin är en mäklare som överträffar ens förväntningar. Han är engagerad, lugn, taktfull och ger ett professionellt intryck från första möte, egenskaper som många andra mäklare tycks sakna.

Tobias D

Josef Hallström hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet. Han var väldigt vänlig och tillmötesgående genom hela processen. Lägenheten fick vi såld inom kort tid och Josef höll oss uppdaterade så fort någon ny utveckling skett eller då han behövde ett beslut från oss. Allt gick mycket professionellt tillväga och vi är mycket nöjda med den tjänst vi köpte från Notar. Rekommenderas starkt!

Mihai P

Mycket engagerad mäklare som har mycket bra kunskap om bostadsmarknaden, men framförallt är en bra människokännare! Det har varit ett nöje att arbeta med honom och vi har känt oss helt trygga igenom försäljningsprocessen. Rekommenderar honom varmt. Tack för din insats, Simon. Mihai och Annelie, Kungsholmen

Lars E

Simon var precis som jag tycker en mäklare skall vara och litet till ! Kunnig, trevlig, noggrann, ärlig och allt på ett naturligt och inte insmickrande sätt. Att sälja genom Simon var utomordentligt bekvämt och tryggt. Skulle jag köpa en bostad skulle jag känna mig mycket trygg med en mäklare som Simon.

Kerstin E

Är mycket nöjd med valet av mäklare. Simon Hedin är kunnig och noggrann, dessutom trevlig, tillmötesgående och lätt att ha att göra med.

Sofia A

Alltid anlitat Notar. Simon Hedin är en mkt bra mäklare o har stenkoll på allt ifrån ekonomin till bilderna på lgh. Suveränt jobb rätt igenom hela försäljningsprocessen.

Weronica H

Som kund hos Notar Kungsholmen är jag mycket nöjd med min mäklare Simon Hedin. Simon har med stort intresse, engagemang, professionalitet samt tillgänglighet genomfört försäljningen av min lägenhet. Som ”förstagångssäljare” uppskattade jag Simons service och öppenhet som bidrog till att jag förstod det som hände under försäljningen samt att jag kände mig delaktig under hela processen. Jag vill varmt rekommendera Simon till övriga.

Mattias B

Simon gav ett lugnt och samlat intryck. Proffsig och förtroendeingivande. Han har bra koll på marknaden och väldigt bra känsla för timing. Vid min försäljning upplevde jag det som att Simon var engagerad och tog sig tid för göra en så bra försäljning som möjligt.

Josefine K

Fantastiskt duktig och ambitiös! Lyhörd, trevlig och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Kändes tryggt och pålitligt genom hela processen. Rekommenderar Simon varmt!

Imme S

Proffsig, lyhörd, kunnig, och otrolig engagerad! Hjälpte mig att göra mitt livs bästa affär! Rekommenderar varmt Simon Hedin!! Fick absolut bästa hjälpen på alla sätt! Imme Stenström

Emil B

Oerhört professionell mäklare med ett fantastiskt engagemang och driv. Dessutom en mycket lugn och trevlig person. Allt detta ledde till ett högt slutpris! Jag kan varmt rekommendera Simon Hedin när det är dags att välja mäklare.

Maria B

Jag är mycket nöjd med hur Josef och Notar Kungsholmen skötte försäljningen av min lägenhet. Både Josef och hans assistent Elaine var hjälpsamma och professionella och skötte affären utan några bekymmer för mig som säljare. Rekommenderas varmt!

Sebastian S

Josef och Notar Kungsholmen skötte försäljningen av min lägenhet på ett klanderfritt sätt. Rekommenderas varmt.

Hanna L

Högsta betyg till Josef som mäklare.

Max Ö

Mäklare som agerade professionellt, men ändå var trevlig och lättsam.

Aldijana F

Mycket nöjd med hela köpeprocessen av lägenhet.

Oscar H

Bra och engagerad mäklare som man känner sig trygg med.

Oskar H

Josef var extremt hjälpsam vi försäljningen av min lägenhet - från första kontakt med individuellt anpassat kontrakt, till kontakt med spekulanter och själva försäljningen. Han hjälpte sedan till även efter avslutad affär med tips på nya lägenheter att köpa samt förklaring kring skattemässiga frågor, utöver hans egentliga uppdrag

Bo D

Vi använde Notar i samband med vårt köp av lägenhet i våras. Vi bemöttes med både proffessionalitet och servicekänsla i samtliga led av affären. Vi kan rekommendera företaget.

Gilles M

Mycket proffsigt gällande försäljning av vår bostadsrätt i Stockholm. Vår bostadsrätt såldes med goda marginaler under en och samma vecka. Mycket bra information från Josef Hällström, vår mäklare. Annonsering, budgivning, kontrakt skrivandet osv.. Inte minst en bra affär för oss som kund. Kan absolut anlita Notar vid framtida inköp av bostad, även rekommendera de.

mats e

Kunnig, trevlig, proffsig.

Adam H

Jag träffade Johan för många år sedan på visningar & fick ett mycket bra intryck av honom. Nu när jag själv skulle sälja min bostadsrätt var valet av mäklare givet. Johan är en seriös & mycket kompetent mäklare

Erik L

Mycket korrekt, snabb och effektiv. Josef guidade mig genom min försäljning och förutsåg potentiella problem och såg till att de inte uppstod.

Björn G

Trevligt och proffsigt bemötande. Företaget levde absolut upp till våra förväntningar med en trevlig stämning och bra kommunikation genom hela processen.

Sofie N

Mycket lyhörd och trevlig! Engagerad och tog sig tid för alla typer av frågor. En mycket smidig process och jag kommer definitivt att anlita Josef igen vid min nästa försäljning. Jag var jättenöjd med beskrivningen, bilderna och den bemötandet som Josef gav mig. Rekommenderas varmt!

Simon L

Proffsig, trevlig och effektiv mäklare, rekommenderas!

Brf bojen 10

Josef Hallström har för vår räkning sålt en lokal ombildad till bostadsrätt. Josef har i detta gjort ett mycket bra jobb, speciellt sett till rådgivning inför försäljning samt administration kring affären. Rekommenderas.

Erica L

Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Det var första gången jag sålde en lägenhet och Josef gjorde det väldigt enkelt och bekvämt för mig. Det var lätt att nå honom och allt gick snabbt och smidigt. Han lyssnade på mina önskemål och uppfyllde dem bra. Jag fick även bra tips på saker att tänka på. Jag kan absolut rekommendera Josef Hallström och Notar som mäklare!

Jenny Ö

Josef är professionell, trevlig och förtroendeingivande. Han har varit lätt att nå och alltid tagit sig tid att svara på frågor.

Mika B

Johan ger ett proffsigt och mycket kompetent intryck. Det backar han upp genom att tydligt och på ett förtroendeingivande sätt beskriva hur hela processen går till samt alltid återkoppla med svar på eventuella frågor. Johan jobbade snabbt och effektivt med min flytt och han fanns alltid tillgänglig och återkopplade frekvent med händelseförloppet. Johan är dessutom trevlig, utåtriktad, glad och har glimten i ögat :) Jag kan varmt rekommendera Johan som mäklare!!!

Alex G

Johan är smart, påläst och extremt kompetent inom sin profession. Innan jag valde honom gick jag igenom vad jag såg framför mig och tyckte var viktigt, Johan återkom med en bra plan och strategi som vi arbetade efter. Johan var väldigt närvarande under hela processen och stöttade såväl köpare som säljare. Kan absolut rekommendera Johan om du vill arbeta med någon av de bästa

David U

Oerhört proffesionell och förtroendeingivande. Sålde till bra pris före visning.

Fredrik S

Bemötande mycket bra och fått bra information gällande att sälja min lägenhet. Josef är engagerad och är proffsig. Sålde min lägenhet innan visning. Kan varmt rekomendera Josef.

Sebastian

Vi var i kontakt med 4 mäklare inför vårt bostadsförsäljning och till slut valde vi Josef Hallström på Notars Fastighetsbyrå. Vi är väldigt nöjd med vårt val. Josef är engagerad, proffsig, lugn och väldigt trevlig - precis så som man vill att en mäklare ska vara. Tack Josef för ett väl utfört arbete!

Cecilia L

Johan är en mycket bra och seriös mäklare som gör hela säljprocessen enkel och smidig. Jag fick snabbt svar på mina frågor, vi hade ett mycket bra samarbete och jag fick dessutom ett mycket bra pris på min lägenhet vid försäljningen. Rekommenderas varmt!!!

Madelen F

Mycket lättsamt , trevlig , gjorde ett väldigt bra jobb. Bra bemötande

Sanna L

Trevlig, proffersionell, snabb

Josefine S

Johan är en fantastisk mäklare. Totalt pålitlig och proffsig! Kommer absolut anlita honom igen!

Tobias

Johan har förmågan att skapa ett lugn för både säljare och köpare inför ett så stort beslut som faktiskt ett bostadsköp innebär. Har haft Johan som mäklare vid mina nu två försäljningar och ser ingen anledningen att anlita någon annan.

Jonas E

Jag tycker Johan är enormt trygg i sitt yrkesutövande och förmedlar ett lugn. Han har koll på läget och vet vad han gör.

Malin

Johan har under de senaste månaderna sålt två bostäder åt oss, med strålande resultat. Johan har ett mycket professionellt sätt blandat med ett personligt bemötande. Nu tänker jag i och för sig varken sälja eller köpa bostäder på ett tag, men om jag skulle gjort det skulle Johan ha varit mitt första val . Rekommenderas varmt!

David s

Alltid lätt att få kontakt med Josef, mycket trevlig att ha att göra med. Smidig, engagerad, rak. Kan varmt rekommendera Josef!

Petter R

Josef är bra att ha o göra med, snabbt o smidigt!

Jonas

Josef Hallström är proffsig, hängiven och omtänksam!

Johan

Josef Hallström är snabb och effektiv men ändå nogrann. Lägenhetsbeskrivningen var välskriven och hans oljade mun fick mig att välja honom direkt.

Rasmus R

"En pålitlig och flitig mäklare, jag har sålt via Josef två gånger och servicen har alltid varit mcyket hög"