Nox Restaurant & Cocktailbar

Nox Restaurant & Cocktailbar

Ring 08-545 824 00 www.nox.se
3.8

Restaurangen är en ambitiös satsning med fokus på att skapa en av Stockholms trivsammaste atmosfärer. Nox har en elegant innergård samt en matsal som rymmer ca 65 sittande gäster.

5 omdömen om Nox Restaurant & Cocktailbar

Mikael R
Skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar

Skön atmosfär, och goda drinkar. Bra service i baren. Prova och gå dit

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Carl D
Skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar

Jag var på Nox i fredags kväll för att ta en öl med en gammal vän och hans sällskap. Jag kommer in och beställer en öl och lämnar mitt kort till servitören, när jag får tillbaks kortet är notan för min öl på 3374 kronor...Personalen på Nox har gjort ett misstag och erkänner det och servitören säger till mig att "Vi ordnar det här omedelbart, nu är det makulerat och ordnat". Jag tror på det och tänker inte mer på det den kvällen. Dagen därpå kollar jag mitt saldo och det är INTE ordnat. Jag går till Nox och får en dålig...

Amanda L
Skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar

Otroligt goda hallonmartinis! maten är suverän också, uppdaterar sin meny regelbundet. Gå dit för en god fördrink.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Amanda E
Skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar

Trevligt ställe som spelar bra musik. Tuff och annorlunda inredning, med mysiga soffor på övervåningen. Jag gillar Nox framför allt för deras bar, som blandar riktigt goda drinkar. Perfekt ställe att gå till med tjejkompisarna, antingen bara för att ta ett glas vin eller dricka drinkar och skvallra. Bra läge nära Stureplan!

Jenny R
Skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar

Underbar inredning och skön musik. Perfekt om man bara vill gå ut för att ta några drinkar eller förfesta.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen