Hair-Science Kista

Hair-Science Kista

4.2

Vi finns i Kista Gallerian och Hair Science är en organisation inom området hårvård i Kista.

13 omdömen om Hair-Science Kista

Hanar B
Skrev om Hair-Science Kista

Jag har varit kund här ett par år men aldrig lämnat omdöme och nu känner jag att jag behöver slå ett slag för salongen och framförallt min frisör Zeynep som jag går till. Hon är helt fantastisk, förutom att hon alltid är super trevlig och lyhörd är hon också en mästare på sitt hantverk och förstående för mina önskemål. Det spelar ingen roll om jag går in och gör en total makeover eller bara klipper luggen, hon prickar mina önskemål varenda gång. Atmosfären i salongen är i övrigt också alltid välkomnande och avslappnad. Rekommenderar starkt Hair Science Kista för alla

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Loise S
Skrev om Hair-Science Kista

Jag bad om att få en varm nyans, frisören blekte då sönder mitt hår och tog i en askig ton. Mitt hår blev till min förtvivlan ”råttfärgat”, grått! Jag kom sedan tillbaka till den kvinnliga frisören som la i en ny toning, ingen förändring och ingen ursäkt. De vet ej hur man lägger i slingor eller tonar. Gå inte hit om ni vill färga eller bleka. Här sätter jag inte min fot igen.

Daniel R
Skrev om Hair-Science Kista

Otroligt bra frisörer ! Spelar ingen roll vem som tar hand om dig, du kommer oavsett få en riktigt snygg frilla. Har tidigare hållt mig hos andra frisörer och aldrig riktigt varit nöjd men för 4 år sedan började jag gå till Gabriel och Alex på Hair- science sen dess har jag inte kunnat eller för den delen vågat klippa mig någon annanstans. När man kommer dit ser man oftast hemsk ut i håret, men efter lite surr och en bra fade kommer man ut som en helt ny människa. Är man mån om sitt hår bör man låta rätt personer handskas med den.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Robil D
Skrev om Hair-Science Kista

Man får alltid grym service där borta o lämnar alltid frisören med topp klippning 👌

Anders K
Skrev om Hair-Science Kista

Bästa frisörerna, bästa servicen, bästa läget, bästa produkterna. Starkt prisvärt!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Raidat R
Skrev om Hair-Science Kista

Hair Science är jättebra företag, fräsch lokal, trevliga och duktiga frisörer. Jag färgade och klippte mig hos Diana som kommer alltid med nya idéer för mitt hår eller min dotters hår varje gång. Hon är gullig att prata med, noggrann och professionell. Diana färjade och klippte även min 13-åriga dottern, min dotter är såååååå nöjd! och jag också supernöjd. Rekommenderas varmt!

Jonas Ziad Z
Skrev om Hair-Science Kista

Ett av de bättre ställena jag varit på! Blir bemött på ett respektfullt och professionellt sätt i en skön omgivning, nu är jag stammis där! Lätt värt pengarna!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Anders L
Skrev om Hair-Science Kista

Sällan lång väntetid. Trevligt bemötande. Bra pris!

Thomas C
Skrev om Hair-Science Kista

Jag har varit kund regelbundet c:a 3 år. Det är inte många minuters väntetid. Jag har haft olika frisörer där. Alla är mycket proffsiga och jobbar snabbt. Att frisörerna även har ett jättetrevligt bemötande gör att man ser fram emot nästa klippning.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 313 omdömen 4.7 av 313 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Maria S
Skrev om Hair-Science Kista

Sura, tråkiga tjejer som jobbar där. Inget leende alls! Ser ut som att någon har dött. Kollar deras mobiler då och då under kundmötet. Lyssnar inte, kan inte svenska, suckar och hånar en när dom själva inte förstår vad man vill ha för frisyr. Klipper inte som man vill. Håller för varm hårfön i ansiktet på en. Snackar skit om alla runt omkring en (jo, vissa förstår tyvärr språket) och precis när man är klar så drar frisören bort skyddet och skakar om det så allt hår flyger runt i ansiktet på en. Så oproffsigt.

Loise S gillar detta
Natanael
Skrev om Hair-Science Kista

Mycket nöjd med både klippningen och bemötandet. Alex var lika trevlig som skicklig med saxen. Kan varmt rekommendera denna duktiga frisör. Jag kom in med ett bombnedslag till hår och lämnade salongen med crème de la crème hår ;)

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Björn v
Skrev om Hair-Science Kista

Autstanding! Trevliga och lättsamma vet vad frisörkvalite är och ändå så snabba!

John E
Skrev om Hair-Science Kista

Mycket bra salong med erfarna och kunniga frisörer samt trevlig miljö.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen