Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

2.0

9 omdömen om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Hans S
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Vi är mycket nöjda med badrumsrenoveringen! Från bemötande i butik via planering och utförande fram till slutprodukt. Vi kan rekommendera Rörbolaget! Hasse Västerås

Klas Tore Robert A
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

4 olika rörmokare från samma firma som på "löpande timme kontrakt" lyckades med konststycket att 1. Luta avloppen åt fel håll 2. Klippa pex rören till blandare för korta 3. Få läckage på 10 av 14 Wirsbopex skarvar trots skarvpistol som en 10 åring kan hantera 4. Lägga alla rören under golvet bredvid varandra i en urspårning i regeln så golvmontage omöjliggjordes med rätt cc för skruvar. 5. Montera ett breddavlopp på ett bänkmonterat handfat. 6. Inte montera skvaller rör. 7. Ha gigantiska...

PETTER W
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Mycket längre leveranstid än vad som utlovades

Leif tomas michael S
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Vi läste recensionerna och blev lite oroliga men kan bara konstatera att vi fick en superbra service. Vårt nya badrum blev mycket bra. Projektet var totalrenovering - ut med allt inkl rivning av vägg och återuppbyggnad. Vi fick en tidplan från start och den hölls noggannt.. Projektledaren Tobias återkopplade kontinuerligt och svarade snabbt på våra frågor. Vi skrev på kvällen och svar fanns innan 07.30 morgonen därpå. En liten korrigering av en av alla åtgärder behövde göras och den fixades omgående. Vi kan bara rekommmende bolaget.

Monica G
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Riktigt otrevliga! Inte första gången heller. Har dessutom hört flera som tycker så. Tyvärr!

Eva B
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Lovade mycket, tyvärr blev det mesta fel. Hantverkarna var slarviga, arbetsledaren svår att få tag i, hans kommunikation obefintlig (efter att avtalet var påskrivet!) skyllde på kunden när saker gick fel. Badrummet skulle bli färdigt på 3 veckor, tog 28, slutbesiktning först efter 10 mån eftersom arbetsledaren inte hörde av sig. Bella är bäst på den firman, hon svarade lätt på alla frågor. Anlita inte den firman!!!!!

Susanne M
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Blev bra bemötta vid första besöket men idag..... kändes som om vi störde blir nog inga fler besök!

Per E
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Verkar inte vara så jättesugna på jobb. Har förgäves försökt få en offert på ett mindre rörjobb, utan framgång

Anna N
Skrev om Nya Rörbolaget Israelsson & Co AB

Arbetet tog 4 gånger längre tid än utlovat och utfördes med mycket bristande kvalitet. De åtgärdade inte bristerna trots tydlig överenskommelse och orsakade även skador på golv, trappa och trösklar i samband med arbetena. De utförde arbeten som inte var beställda eller ingick i entreprenadområdet trots upprepade skriftliga och muntliga uppmaningar att sluta med dessa arbeten. Flertalet felaktiga fakturor skickades och det krävdes flera skriftliga uppmaningar samt att vi bestred fakturorna för att få specifikation över fakturerade...