Nya Trafikskolan

Nya Trafikskolan

Ring 026-25 48 58 www.nyatrafikskolan.nu
3.7

Hos oss hittar du moderna lokaler med den senaste tekniken för att göra tiden på trafikskolan till både lärorik och rolig. Ta kontakt med oss redan idag och börja din resa ditt körkort. Vi är en trafikskola för dig.

3 omdömen om Nya Trafikskolan

Jan Åke Rasmus E
Skrev om Nya Trafikskolan

Bokade bil + släp i juni för uppkörning av BE i augusti. Med mindre än 1 vecka kvar till uppkörningen så ringer Nya trafikskolan upp och säger att det har blivit en dubbelbokning av bilen. De berättar att de har en elev på skolan som går i första hand så de har bokat en tid åt honom på samma uppkörningstid som mig trots att ekipaget var bokat den tiden. Jag efterfrågar hyrbil men de säger att jag får lösa problemet själv, kändes mycket oseriöst.

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Malin H
Skrev om Nya Trafikskolan

Jag tog mitt körkort i Sandviken på nya trafikskolan. Just under tiden jag var där så renoverade de sina lokaler men det är ca två år sedan. Trafiklärarna är kanon bra, dom är lugna och pedagogiska med tålamod och lång erfarenhet. Allt man ber som kan dom ordna åt än. När jag och en vän kom i från Stockholm tyckte de bara att de var intressant och ville göra allt med mat och boende så bekvämt som möjligt. Underbara!

Madelene R
Skrev om Nya Trafikskolan

Jag var här på en två veckor lång intensivkurs för två år sedan. Jag tyckte att det var super bra! Världens trevligaste personal som var väldigt hjälpsamma och förstående och lugna, precis som det ska vara på en körskola! Ska ni åka på en intensivkurs så åk hit! Rekommenderar dom varmt!