feedback company

Checkins
Ring företaget
Nyboda Bilvård

Nybodagatan 16 171 42 SOLNA

Nyboda Bilvård finns på Nybodagatan 16 i SOLNA och är sökbara på bl.a. Bilmeck och Bilverkstäder

Mer funktioner

Vad tycker du om Nyboda Bilvård

Läs vad Recos användare tycker om Nyboda Bilvård

• Status: 2
    skrev om Nyboda Bilvård:
    Så otroligt nöjd! Fantastisk glad och trevlig personal. Jag tog rekond invändigt och tvätt och min bil är som ny! Rekommenderas varmt med andra ord!
  • Status: 20
    skrev om Nyboda Bilvård:
    Bra service och låga priser. Minus för att de inte tar kort.
  • Status: 1
    skrev om Nyboda Bilvård:
    Jag tackar för ypperlig service och vänligt bemötande vid omläggning av mina däck och rekommenderar dem verkligen.Rune H.
  • Status: 108
    skrev om Nyboda Bilvård:
    Jag beställde nya däck som levererades till Nyboda Bilvård. Grabbarna här är väldigt flexibla och snabba. Jag passade på att låta dem tvätta bilen in- och utvändigt när bilen väl var där. Två timmar senare hämtade jag upp den igen och det var länge sedan min bil såg så fin ut. För att sammanfatta: - bra bemötande, - anpassningsbar och kvick hantering, - bra pris och väldigt gott resultat. De gav min bil den kärlek som jag inte lyckas förmedla och som den så hårt trånar efter!
    Björn W , Tobias B gillar detta.
    Borde åka dit med tysken me...den är redan skändad av barnen:) "
    02-27 18:08
  • Status: 7
    skrev om Nyboda Bilvård:
    Nu har jag varit nöjd kund här sedan 2010 och jag har haft tillfällen att prova andra ställen, men hittar alltid tillbaka till Nyboda. Det är även stället som jag rekommenderar mina vänner. Jag har nu gjort mer än 50 tvättar här in och utvändigt.

Sen min sura kommentar nedan frågar de alltid ifall de skall torka rent bilen eller inte – och de kör sämskskinn. (Svart lack är känsligt för smårepor.)

Lackförseglingen har nu gjort en 3:e gång och den specialfirman sa att det var den bästa svarta billack de har sett. (Aldrig tvättad med borsttvätt, 90% handtvätt på Nyboda och 10% borstlös automattvätt.)

Varje gång de har tvättat bilen så kör man därifrån med ett leende – bilen är som ny.
  • Status: 1
    skrev om Nyboda Bilvård:
    bestälde nya däck via nätet och hittade Nyboda bilvård som partner för byte. Mycket bra bemötande och kunnig personal. Jag har dom som favoriter och återkommer vid behov.

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Nyboda Bilvård